Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Cadillac CTS-V Coupe Special Edition ohlašuje příchod nástupce

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (8)
Prémiová divize koncernu General Motors se připravuje na odchod současné generace svých výkonných modelů CTS-V prostřednictvím speciálního vydání dvoudveřového kupé.

V loňském roce představil Cadillac novou generaci svého sedanu CTS a ta v letošním roce vstoupila i na český trh, ale její sourozenci v podobě modelů CTS Coupe a CTS Sport Wagon, jsou prozatím nabízeni v původní podobě.

Stejná situace je i u ostrých modelů CTS-V, kde je vedle kupé a kombi k dispozici stále předchozí generace sedanu. Tato situace se má již brzy změnit a samotný Cadillac na blíží se změnu upozorňuje prostřednictvím novinky pojmenované CTS-V Coupe Special Edition.

Ta je připravena pro modelový rok 2015 a stejně jako dosavadní CTS-V má pod kapotou 6,2litrový vidlicový osmiválec přeplňovaný kompresorem s výkonem 415 kW (564 k) a točivým momentem 747 N.m, který spolupracuje se šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou.

Změny oproti standardnímu CTS-V se omezují pouze na kosmetické úpravy exteriéru a interiéru. V případě karoserie se jedná o omezení nabídky na trojici laků, pojmenovaných Crystal White, Phantom Gray a Black Diamond. Další zvnějšku viditelné úpravy představuje tmavá mřížka masky chladiče, grafitové disky kol a červeně lakované brzdové třmeny.

V interiéru je změn o trochu více. Standardem pro Special Edition jsou sportovní sedadla Recaro čalouněná černou kůží s prošíváním nití červené barvy, semišem obšitý volant i hlavice řadicí páky, kovové pedály a obložení palubní desky, středového tunelu a výplní dveří tmavým dřevem.

Cadillac CTS-V Coupe Special Edition má vzniknout v sérii 500 vozů, jejichž výroba se má rozběhnout letos v létě. Na trh budou tato kupé uvedena jako modelový rok 2015 s cenou od 72.195 amerických dolarů (zhruba Kč).

Samotný Cadillac hovoří o tomto speciálním vydání CTS-V Coupe jako o odrazovém můstku pro novou generaci, jejíž premiéru můžeme očekávat na lednovém autosalonu v Detroitu.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (8)
Avatar - Barrichello
15. 5. 2014 14:31
Re: Dálniční stíhačka
Ještě s tím musí počítat kontrukce, aby tu větší nádrž bylo kam umístit. A být někdo ochoten to tankovat plné.
Když sem s Jagem říkal že to má nádrž na 90 litrů, většinu kamarádů omývali. To víš každej nádrž na 50 litrů s bídou a konec >:D
15. 5. 2014 14:17
Re: Dálniční stíhačka
Já jsem na todle kapku úchylnej, zvlášť když je to auto fakt používaný jako dálniční expres. U Němců se za to snad dá většinou připlatit, nevim jak tady..
Avatar - Barrichello
15. 5. 2014 14:04
Re: Dálniční stíhačka
No moje 650ka má kupříkladu stjně velkou nádrž jako mělo 300C HEMI. Spotřeba je rovněž identická, tudíž se mi nezdá, že by třea němci dělali super oří nádrže. To spíš byl scecialita britů, Jaguar měl nádrž na 90 litrů, staré Daimlery dokonce na 110 >:D
15. 5. 2014 13:35
Re: Dálniční stíhačka
Já bych byl s tou dálnicí opatrnej.. nebo už to má větší nádrž než 18 galonů?
Avatar - xjara
15. 5. 2014 12:41
Re: Dálniční stíhačka
mozna prave proto, ze jich tu tolik neni. ;-) ale citim to uplne stejne :-)