Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ceny faceliftovaného Chevroletu Spark začínají na 170.600 Kč

David Bureš
Diskuze (8)
Miniautomobil americké značky se dočkal lehké modernizace, která upravila jeho příď. S faceliftem Spark lehce podražil.

Chevrolet na český trh uvedl lehce modernizovaný model Spark. Automobil mírně podražil, základní verze s litrovým čtyřválcem o výkonu 50 kW pod kapotou stojí 170.600 korun, což je o 5.000 Kč více než před několika týdny.

Spark byl upraven po vzoru verze prodávané na severoamerickém trhu. Automobil tak disponuje přepracovaným nárazníkem a mohutnější maskou chladiče. Koncové brzdové světlo se pak přesunulo do zadního střešního spoileru.

Mini-Chevrolet patří nadále mezi nejlevnější auta na českém trhu. Z miniaut je levnější jen jedno z kolínských trojčat – Toyota Aygo (od 169.900 Kč). Tento Japonec je však za tuto částku pouze třídveřový, za druhý pár dveří se připlácí 10.000 korun.

Spark v základní výbavě LS disponuje jen minimem prvků – šesti airbagy, posilovačem řízení, výškově nastavitelným sedadlem řidiče, dělenou a sklopnou zadní lavicí v poměru 60:40, přípravou na rádio a 13palcovými ocelovými koly.

Edice Fun za příplatek 24.900 korun přidává manuální klimatizaci, elektrické stahování předních oken, centrální zamykání a rádio se čtyřmi reproduktory, USB a AUX vstupem.

Stupeň LT výbavu rozšiřuje o lakované detaily karoserie jako střešní spoiler, kliky dveří a zrcátka, přední mlhovky, výškově nastavitelný volant, dálkové ovládání centrálního zamykání a 14palcová hliníková kola.

K LT+ je možné pořídit i větší, 1,2litrový motor (60 kW), se kterým Spark stojí 235.600 korun. Tento stupeň navíc disponuje ovládáním rádia na volantu, elektrickým stahováním zadních oken a palubním počítačem.

Zájemci o co nejlepší výbavu sáhnou po LTZ s upravenými nárazníky, koženým volantem a zadními parkovacími senzory.

Chevrolet Spark – ceny na českém trhu
Motor1,01,2
Převodovka5M5M
Zdvihový objem [cm3]9951206
Válce/ventily4/44/4
Největší výkon [kW/min-1]50/640060/6400
Největší toč. mom. [N.m/min-1]93/4800111/4800
Max. rychlost [km/h]154164
Zrychlení 0-100 km/h [s]15,512,1
Komb. spotřeba [l/100 km]5,15,1
Cena LS [Kč]170.600-
Cena Fun [Kč]195.500-
Cena LT [Kč]207.500-
Cena LT+ [Kč]225.600235.600
Cena LTZ [Kč]-252.600

David Bureš
Diskuze (8)
4. 5. 2013 15:12
Re: Existuje hnusnější auto?
:yes:
S tím se dá jedině souhlasit.
4. 5. 2013 00:15
Existuje hnusnější auto?
Tak se ptám pokaždé, když jedu kolem prodejce Chevrolet a tyhle příšery má vystavené před prodejnou. Nechápu, jak se jim podařilo vyrobit takovou příšeru s naprosto absurdními proporcemi, když třeba starý Matiz byl vyloženě hezkým malým autem do města. Supermasivní "patrový" předek, malá kolečka, ohromná přední světla dlouhá snad přes půl auta. Citigo je pri tomuto krasavec. Sice není dokonalé, ale proporce má jakžtakž v pořádku. Btw. za stejnou cenu bych vzal raději Fiat Panda Classic - včetně klimy, centrálu a elektrických oken za 166 tisíc hotově a vzhledově o světelný rok dál.
Avatar - WinNatural
3. 5. 2013 23:51
Re: drahé ...
Citigo je proti Sparku jako auto z minulého tisíciletí, bez nápadu, bez chuti, nuda na n-tou. Spark se mi z miniaut líbí asi nejvíc, samozřejmě Adam je lahůdka a taky jsem zvědav na nové Twingo.
Avatar - Bristol
3. 5. 2013 20:26
Re: drahé ...
design je docela nápaditý, a interiér taky hodně dobrý :yes:
Avatar - Bristol
3. 5. 2013 20:26
Spark
docela dobrý interiér na miniauto, myslím že spark je docela neoprávněně opomíjen...za tu cenu jistě zajímavé auto :yes: