Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chevrolet odhaluje interiér nové generace Cruze, je luxusnější než dnes

David Bureš
Diskuze (19)
Nový Cruze je zatím určen pro čínský trh. Do Evropy se kvůli zdejšímu konci Chevroletu nechystá.

Nová generace Chevroletu Cruze sice debutovala již na dubnovém autosalonu v Pekingu, až nyní však automobilka odhaluje interiér tohoto automobilu. Na čínském trhu se má Cruze začít prodávat ještě během letošního roku.

Palubní deska novinky sice tvarově navazuje na aktuální generaci, působí však mnohem vyspělejším a prémiovějším dojmem. Chevrolet tvrdí, že i přes inspiraci interiéry sportovních aut má být kabina modelu Cruze prostorná a pohodlná. Automobilka toho dosáhla rozšířením rozvoru a použitím kompaktnějších motorů.

Při vývoji dva roky starého konceptu Tru 140S Chevrolet zjistil, že mladí zákazníci žádají rafinovaný design interiéru s velkým smyslem pro detail. Právě s ohledem na mladé automobilka kabinu nového Cruze navrhovala.

Na vrchu středové konzole trůní osmipalcový dotykový displej multimediálního systému Chevrolet MyLink II. Ten umožňuje propojení s chytrými telefony pomocí Bluetooth. Výbava může zahrnovat také hlasové ovládání.

Na přiložených fotografiích se představuje luxusnější varianta interiéru s ručně prošívanou kůží. Její sedlově hnědá barva má zvyšovat pocit luxusu. Kůži doplňují chromované prvky či ambientní osvětlení modré barvy.

Tvary automobilu navrhli pracovníci globálního designového centra koncernu General Motors, kteří mysleli především na důvtipnost vozu a zaměření na mladé zákazníky. Na čínském trhu bude nové Cruze dostupné s 1,5litrovým atmosférickým motorem a přeplňovanou čtrnáctistovkou, vyvinutou ve spolupráci s čínskou automobilkou SAIC.

David Bureš
Diskuze (19)
25. 6. 2014 12:49
Jen jsem si tak vzpomněl na rok 2004,
kdy Kia prezentovala svůj Sport Concept Car, také s pěkným dvoubarevným vepřovicovo (jelenicovo?)-černým interiérem: [odkaz] Výsledné Rio gen. 2005 už mělo finiš interiéru dost skromnější. Však to taky bylo prosté lidové malé auto, i když před příchodem Schreyera taková předzvěst lepších časů.

Chevroletu přeji vše dobré, ať se z té skrumáže identit vyhrabe.
24. 6. 2014 23:55
Re: hm
S tim trcicim panelem, pod kterym nic neni, naprosto souhlasim. Bohuzel vidim, ze jsi narazil na nepochopeni nekterych kolegu, takze si to dovolim objasnit. Panel, pod kterym nic neni = stredovy tunel se v miste pred radici pakou plynule nenapoji na panel. Je to tak tady, je to tak u fabie, je to tak treba i u yetiho, kde by to tak ale byt nemuselo, kdyby soudruzi nezapomeli na krytku schranky. Naopak prikladem napojeneho tunelu je nove cecko [odkaz] . Treba minula generace to mela taky v cajku [odkaz] a jeji interier povazuji za daleko zdarilejsi. Treba ten cerny leskly utvar pripominajici ypsilon pred pakou je nesmirne libivy. Takovy trax nebo malibu taky nemely spatne interiery. Tohle nove se mi zda trochu vetrelecke. Ale na asiaty to treba bude fungovat. Jinak volant je fajn. Osobne se mi libi, kdyz je stred volantu zapusteny dovnitr a ne ze trci z vence jako airbag (mely to tak napriklad predkabanovske skodovky).
Avatar - Ji/Ri
24. 6. 2014 23:49
Parádní
Za mě jednoznačně skvělá kantýna!!! .... už tenhle model měl povedenou palubku.... a pokud to někomu něco evokuje, co tak Ferrari California?
Ale rozumím, všichni tady jezdíme minimálně bavoráky a audiny a šmajchlujem mergly.... v poslední době mám pocit, že jsem na auto dubai rallye......
Avatar - Ozzman
24. 6. 2014 22:24
Re: hm
A co jiná auta, která kolena nedrtí?
24. 6. 2014 20:51
Re: Za ty prachy
Kazdej chvilku taha pilku. To, jak to nahore pisatel podal je tak nesmyslny, az to zarazi ;-)