Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chevrolet Trax nabídne stejné motory jako dvojče Opel Mokka

David Bureš
Diskuze (20)
Malé SUV americké značky se na evropském trhu objeví během příštího roku.

Výstavní premiéra Chevroletu Trax se pomalu blíží, a tak americká automobilka zveřejnila další detaily o tomto automobilu. Nabídka motorů bude čítat dva benzinové agregáty a jeden vznětový.

Nabízené jednotky jsou totožné jako u sourozence Opel Mokka. Základem je zážehová atmosférická šestnáctistovka. Ta zřejmě nabídne výkon 85 kW jako u Opelu. Z benzinových jednotek tu je ještě přeplňovaný 1,4 Turbo o výkonu 103 kW a točivém momentu 200 Nm, který spolupracuje se šestistupňovým manuálem. Turbodiesel je v nabídce jediný, 1,7 CDTI o výkonu 96 kW a točivém momentu 300 Nm.

Všechny jednotky jsou doplněny o start-stop systém. Vznětový 1,7 CDTI a 1,4 Turbo bude možné kombinovat i s pohonem všech kol nebo se šestistupňovou samočinnou převodovkou.

Na délku Trax měří 4.221 milimetrů a na šířku 1.776 mm, rozvor činí 2.555 mm. V základní konfiguraci nabídne zavazadlový prostor objem 358 litrů.

Malé SUV se má chlubit nepřeberným množstvím úložných prostor, Chevrolet zmiňuje například přihrádky nad středovou konzolí a po obou jejích stranách nebo přihrádku pod sedadlem spolujezdce. Samotný zavazadelník má dvojité dno.

Zadní sedadla jsou sklopná v poměru 60:40, sklopit lze také sedadlo spolujezdce. Uživatelé dle automobilky mohou volit mezi osmi kombinacemi uspořádání sedaček.

Ve vyšších stupních výbavy Trax bude disponovat zábavním systémem Chevrolet MyLink. Ten může přenést obsah smartphonu na sedmipalcový barevný dotykový displej. Systém bude vybaven aplikací navigace, kterou lze stáhnout z kompatibilních chytrých telefonů. Ta bude promítat trasu vypočítanou v telefonu na obrazovku systému.

Z prvků pasivní a aktivní bezpečnosti tu bude šest airbagů, asistent rozjezdu do kopce (HSA), systém stabilizace přívěsu (TSA) nebo systém pro bezpečné sjíždění svahů (HDC).

Chevrolet Trax bude oficiálně představen na blížícím se pařížském autosalonu. Kompaktní SUV sdílí svůj technický základ s Opelem Mokka a Buickem Encore.

David Bureš
Diskuze (20)
Avatar - Uhlik
15. 8. 2012 12:34
Re: Vyzera
Tak nakoniec sa zhodneme. Mne neslo o technicke detaily, islo o to, aby kazdy vedel, ze Astra a Cruze nemaju rovnaky podvozok.

Maju rovnaku podvozkovu platformu, ale Cruze nema wattov priamovod.
15. 8. 2012 06:32
Re: Vyzera
sorry, no ty asi nerozumies pisanemu textu aleboco... Wattow priamovod nie je podmienenou sucastou podvozkovej platformy Delta II... Cruze bol prvy pouzivajuci tuto platformu a Wattow priamovod dostala len Americka verzia, no to absolutne neznamena ze ak je zavesenie zadnej napravy riesene inac (bez Wattovho priamovodu), ze je cela podvozkova platforma ina... Ty si pisal ze ma podvozok starsej Astry H, co je nezmysel, kedze ta pouzivala starsiu platformu Delta, rovnako ako nepr Cobalt, ktoreho Cruze v Amerike nahradzoval... Alebo si myslis, ze Europsky Cruze ma ulne iny podvozok ako Americky? to by musel mat aj uplne ine rozmery, kedze DELTA I bola o trochu vacsia ako DELTA II (ako som spominal razvor u DELTY I bol 2700mm, kym DELTA II ma 2685mm)
Avatar - Uhlik
15. 8. 2012 00:42
Re: Vyzera
Ja vobec netusim aky moderny zavod je v Korei.

Ale Cruze minimalne na zaciatku predajov nemal wattov priamovod (na trhu bol skor ako Astra J). A doteraz som nikde nezachytil ze by ho mal mat, mozes ma vyviezt z omylu.

V ziadnom clanku som nikdy nevidel, ze by ho mal, koniec koncov, testov je dost aj tu na auto.cz, najdi mi to niekde.

Neverim, ze by to nikto nespomenul, alebo ze by som si to nevsimol.

Avatar - twistedTSD
14. 8. 2012 19:59
Mokka
Původně mě Trax docela zaujal, když budu ale porovnávat s těmito fotkami, přijde mi Mokka asi lepší.
14. 8. 2012 18:32
Re: Vyzera
tak dokazal som ti ze pouziva rovnaku podvozkovu platformu...pritom si tvrdil uplny nezmysel...to sa fakt chces hadat na takejto somarine? aky zmysel by bolo vyrabat to iste dvoma rozlicnymi sposobmi? btw,fabrika GM Korea je najnovsia fabrika aku GM a teda Chevrolet ma... technologicky je daleko pred Americkymi tovarnami, a je na urovni fabrik Oplu, ak nie vyssie... To bol BTW jeden z dovodov preco GM kupil Daewoo... druhy dovod bol dobre meno na cinskom trhu...