Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Čínský Fiat Viaggio ukazuje interiér

David Bureš
Diskuze (22)
Sedan určený pro čínský trh bude nabízen se dvěma přeplňovanými zážehovými agregáty.

Fiat zveřejnil fotografie interiéru modelu Viaggio, který je určen pro čínský trh. Tvary kabiny nejsou velkým překvapení, Viaggio je převlečenou verzí Dodge Dart, vnitřky obou aut jsou tak až na detaily totožné.

Největší změnou je logo Fiatu na volantu a jiné barevné řešení. Dominantou zůstal multifunkční displej na vrchu středové konzole.

Výbava auta v základu zahrnuje klimatizaci, palubní počítač, rádio s CD a MP3 přehrávačem, hill holder nebo elektrické stahování oken. Lépe vybavené verze nabídnou také automatickou klimatizaci, čalounění kůží Nappa, navigaci U-Connect, panoramatickou střechu či zadní parkovací kameru.

Zatímco uvnitř jsou oba sedany stejné, tvary jejich karoserií se v mnohém liší. Odlišný je přední nárazník, maska chladiče, zadní světla nebo víko zavazadlového prostoru.

Číňané dostanou na výběr ze dvou přeplňovaných benzinových motorů: 1,4 T-Jet (88 kW) a 1,4 Turbo MultiAir (110 kW). První bude kombinován s pětistupňovým manuálem, ten druhý se šestistupňovým. V nabídce bude rovněž automatická převodovka se šesti stupni.

Čtyřdveřový vůz je dlouhý 4.679 mm a široký 1.850 mm. Rozvor 2.708 mm je o 74 mm delší než u Alfy Romeo Giulietta, se kterou Viaggio a Dodge Dart sdílí své základy.

Nabízen je zatím pouze sedan. Neoficiální informace ale naznačují, že od Viaggia bude odvozen také hatchback, který by měl na evropských trzích nahradit poměrně neúspěšný model Bravo.

David Bureš
Diskuze (22)
Avatar - Aladeen
8. 5. 2015 10:29
Re: LIKE
A ja že kedy som to písal ... >:D
Avatar - Hotwire
6. 5. 2015 23:57
Re: LIKE
Fuha, to bola bleskova reakcia na moj prispevok! >:-[]
Avatar - Stejsn
6. 5. 2015 23:53
Re: LIKE
No já věřím že to bude spíš konkurent pro rapida než oktávku.
Avatar - Stejsn
6. 5. 2015 23:50
Jsem z toho v rozpacích
Fiat měl na trh vrhnout nový střední kombík v dobách, kdy po autech téhle koncepce byl největší hlad (v Evropě). Čili s ukončením výroby Marey. Přerušení řady Regata Weekend - Tempra SW - Marea Weekend bylo nešťastné a pokusy se Stilem SW to nahradit nemohly. Pak nebylo nic - maličké Palio nebyla adekvátní náhrada, Linea kombi verzi neměla, Bravo taky ne, Cromu Fiat zabil v zárodcích a když se teď FCA rozhoupal, trh už je dávno u crossoverů a kombíky si rozebrali ostatní výrobci.
Avatar - autista
17. 8. 2012 06:56
5. stupeň
Asi je někde chyba, ale proč by měl mít 1,4 T-jet 5. stupňů, když jej dělají jen se 6. stupni??? :-!