6.8. 2016 Jan Mička Jan Mička

Citroëny C4 Picasso a Grand C4 Picasso mají české ceny. S tříválcem nepočítejte

 

Extravagantní MPV od citroënu mají po modernizaci. České zastoupení francouzské automobilky již vydalo také podrobní ceníky.

Modernizace Citroënů C4 Picasso a Grand C4 Picasso přišla v tu nejlepší možnou dobu. Po třech letech na českém trhu nebylo potřeba velkých změn, ty jsou ale na první pohled zřejmé a podporují celkový noblesní styl. Lehce přepracovaný je přední nárazník a dělené světlomety, chromu je více, ale stále v rozumné míře. Novinkou je doplnění nabídky o tříválec 1.2 Pure Tech (96 kW) párovaný s šestistupňovou automatickou převodovkou, na českém trhu se s ním ale nepočítá.

Citroën C4 Picasso u nás začíná na částce 479.900 Kč, přičemž se bavíme o linii Live a čtyřválci 1.6 BlueHDi o výkonu 73 kW. Standardní výbava zahrnuje šest airbagů, elektronickou parkovací brzdu, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, infotainment se sedmipalcovým dotykovým displejem, rádio s MP3 a přípojkou USB, šestnáctipalcová kola s okrasnými plastovými kryty nebo přední mlhovky. Silnější verze šestnáctistovky je dražší o 20.000 Kč, vedle patnácti kilowattů výkonu však dostanete také manuální šestistupňovou převodovku (slabší verze má pětistupňový manuál). Zajímavostí je stejná cena motoru 1.6 BlueHDi s automatickou převodovkou a dvoulitru BlueHDi 150 (110 kW) s manuální převodovkou – vůz s těmito agregáty vychází na 529.900 Kč.

Prostřední výbava Feel vypouští základní vznětový motor, nejlevnější možností je tedy verze 1.6 BlueHDi 120 (88 kW) za 529.900 Kč. Oproti linii Live navíc dostanete třeba paket City zahrnující zadní parkovací senzory nebo elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka (pro Live za 10.000 Kč), panoramatické čelní sklo (pro Live za 8.000 Kč), přední mlhovky s funkcí přisvětlování do zatáček, širokoúhlou dvanáctipalcovou obrazovku, navigaci (pro Live za 21.400 Kč) nebo litá 16“ kola (pro Live za 12.000 Kč).

Vrcholná linie Shine začíná s motorem 1.6 Blue HDi 120 (88 kW) na částce 599.900 Kč a jako jediná nenabízí agregát 1.6 THP(121 kW) párovaný s automatickou šestistupňovou převodovkou. Oproti linii Feel dostanete ve standardu například paket Park Assist zahrnující automatický parkovací asistent, hlídání slepého úhlu, přední a zadní parkovací senzory, zadní kameru nebo samočinné sklápění bočních zrcátek při couvání (pro Feel za 15.000 Kč). Nechybí ani paket Style 3D, který obsahuje zadní sdružená LED světla s 3D efektem, zatmavené sklo zadního okna, zatmavená skla zadních bočních oken, přídavné stylové LED světlomety a Paket Black, Citroën Connect Box se zabudovanou kartou SIM (pro Feel za 7.500 Kč), čalounění kombinující látku a kůži (pro Feel za 25.000 Kč) nebo litá 17“ kola v provedení Shamal (pro Feel za 11.500 Kč).

Citroën C4 Picasso - technická data a ceny na českém trhu
Motor1.6 BlueHDi 1001.6 BlueHDi 1202.0 BlueHDi 1501.6 THP 165
Zdvihový objem [cm3]1598159819971598
Válce/ventily4/24/24/44/4
Největší výkon [kW/min]73/375088/3500110/4000121/6000
Točivý moment [N.m/min]254/1750300/1750370/2000240/1400
Převodovka5M6M (6A)*6M(6A)**6A
Max. rychlost [km/h]176189(188)210(207)210
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,711,3(11,2)9,7(10,1)8,4
Komb. spotřeba [l/100 km]3,83,84,1(4,36,4
Cena Live [Kč]479.900499.900529.900519.900
Cena Feel [Kč]-529.900569.900549.900
Cena Shine [Kč]-599.900639.900-

Složení výbavových linií praktičtější varianty Grand C4 Picasso se od C4 Picasso v klíčových oblastech neliší, rozdíly se však přece jen najdou. K dispozici je balíček Multimedia Plug & Play s dvojicí samostatných obrazovek, sluchátky a ovládacím panelem na zadní straně středové konzole. Pro linie Feel a Shine je dostupný za 20.000 Kč. Až na absenci agregátu 1.6 BlueHDi 100 (73 kW) se nemění ani nabídka pohonných jednotek, ceny však pochopitelně ano. Grand C4 Picasso nejlevněji pořídíte s motorem 1.6 BlueHDi 120 (88 kW) a výbavou Live za 534.900 Kč, na druhé straně spektra se nachází dvoulitr BlueHDi 150 (110 kW) Shine párovaný s šestistupňovým automatem. Stojí 714.900 Kč (40.000 Kč dáte za automat).

Citroën Grand C4 Picasso - technická data a ceny na českém trhu
Motor1.6 BlueHDi 1202.0 BlueHDi 1501.6 THP 165
Zdvihový objem [cm3]159819971598
Válce/ventily4/24/44/4
Největší výkon [kW/min]88/3500110/4000121/6000
Točivý moment [N.m/min]300/1750370/2000240/1400
Převodovka6M (6A)*6M(6A)**6A
Max. rychlost [km/h]189(188)210(207)210
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,6(11,5)9,8(10,2)8,7
Komb. spotřeba [l/100 km]4,0(3,9)4,1(4,3)6,4
Cena Live [Kč]534.900574.900554.900
Cena Feel [Kč]564.900604.900584.900
Cena Shine [Kč]634.900674.900-

Spolupracujeme s TipCars.com
Skončily časy silných vítězů? Připomeňte si, jak dopadly volby v předchozích letech Skončily časy silných vítězů? Připomeňte si, jak dopadly volby v předchozích letech

Letos se konají již sedmé volby do Poslanecké sněmovny.…

Online: Probíhá sčítání hlasů, SPD zavolala na novináře ve svém štábu policii Online: Probíhá sčítání hlasů, SPD zavolala na novináře ve svém štábu policii

Volby do Poslanecké sněmovny skončily, probíhá sčítání…

 
 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Vyzkoušeli jsme Škodu Kodiaq Scout. Přináší tato verze něco navíc? Vyzkoušeli jsme Škodu Kodiaq Scout. Přináší tato verze něco navíc?

Co přináší Kodiaq ve verzi Scout? Není to jen designová varianta?

Škoda už oficiálně prodává Karoq. Tipy, jak ho rozpoznat od Kodiaqu: Škoda už oficiálně prodává Karoq. Tipy, jak ho rozpoznat od Kodiaqu:

Škoda zatím neoznámila, kolik bude požadovat za základní…

 






 
Lada Samara za cenu, kterou nečekáte: Kolik najela do dnešních dnů?

Lada Samara za cenu, kterou nečekáte: Kolik najela do dnešních dnů?

Dnes 14:29

Na Ladu Samaru, první ruské auto s pohonem předních kol, dnes častěji narazíte snad jen v zemích bývalého Sovětského svazu. Nyní je však na prodej mimořádně zachovalý kus v sousedním Německu. Na kolik si jej Němci cení?




Blesk.cz

Chytré využití Face ID: iPhone X ukáže obsah notifikací jen majiteli

Chytré využití Face ID: iPhone X ukáže obsah…

Kontroverzní technologie Face ID pro identifikaci obličeje dovoluje další drobnost, která zpříjemní používání…

Pražské restaurace pomáhají bezdomovcům. Pro teplé jídlo zdarma si jen musí přijít včas

Pražské restaurace pomáhají bezdomovcům. Pro teplé…

Restaurace v Praze 2 pomáhají lidem bez domova integrovat se do společnosti skrze projekt Stůl pro jednoho. Šest…

 

iSport.cz

Olomoucký Buchta po sporném zákroku: Jasný faul, Baroš je chytrej

Olomoucký Buchta po sporném zákroku: Jasný faul,…

Měl jasno. A pěkně ho to štvalo. Olomoucký brankář Miloš Buchta byl přesvědčený, že trefa Baníku neměla platit…

VIDEO: Brno padlo s Hradcem, v čele je Plzeň. Liberec má první výhru venku

VIDEO: Brno padlo s Hradcem, v čele je Plzeň.…

VIDEO | Páteční 15. kolo hokejové Tipsport extraligy pořadí na čele tabulky nezměnilo. Plzeň zůstala i přes…

 

Reflex.cz

Ve volební štábu Tomia Okamury zasahuje policie. SPD vyhání nepohodlné novináře včetně reportéra Info.cz

Ve volební štábu Tomia Okamury zasahuje policie. SPD…

Hnutí Svoboda a přímá demokracie Tomio Okamury odmítá vpustit do svého štábu novináře některých médií. Mezi…

Expremiér Topolánek: Nejvíc se krade před volbami a po nich. Když není ministr, rezorty si dělají, co chtějí

Expremiér Topolánek: Nejvíc se krade před volbami a…

Boj o novou vládu rozhodně nekončí s lístky, které voliči vhodí do uren ve volebních místnostech. Jakmile Češi…