Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Consumer Reports radí: Pět aut, kterým se raději vyhněte

David Bureš
Diskuze (65)
Mezi pěticí těchto aut jsou tři z nich americké značky a dvě značky japonské.

Americký časopis Consumer Reports hodnotící různé zboží zveřejnil seznam pěti automobilů, které sice jsou prodejně úspěšné, avšak zákazníci by se jim dle názoru redakce měli raději vyhnout.

Magazín o těchto vozech tvrdí, že si příliš neporadily v jeho testech, popřípadě je trápí malá spolehlivost. Obecně pak redaktoři tvrdí, že pro zákazníky jsou na trhu lepší alternativy.

Honda Civic

O stávající generaci Civicu Consumer Reports tvrdí, že sice patří mezi ty spolehlivější automobily v dané kategorii, přesto se na ní najdou mnohé chyby. Redaktoři kritizují trhavou jízdu, hlučnou kabinu, vágní řízení a průměrné zpracování interiéru.

Místo Civicu by dle Consumer Reports měli zákazníci raději uvažovat nad Subaru Impreza, Hyundai Elantra nebo Mazdou 3.

Jeep Liberty

Americké SUV, u nás prodávané jako Jeep Cherokee, sice zvládne jezdit v těžším terénu, jízda s ním na běžné silnici je však neklidná, řízení neohrabané. Consumer Reports se dále nelíbí stísněný interiér, který působí lacině. Motor je pak hlučný a žíznivý.

To vše znamená, že Liberty dosáhlo jednoho z nejhorších výsledků z aut, které americký magazín v poslední době testoval. Consumer Reports proto raději doporučuje Subaru Forester nebo Toyotu RAV4.

Toyota Prius C

U japonského hybridu Consumer Reports sice chválí nízkou spotřebu paliva, na druhou stranu upozorňuje na topornou jízdu, hlučnou kabinu a pomalé zrychlení. Lepší volbou má být Honda Fit.

Dodge Grand Caravan

Toto MPV, které je přeznačkovanou variantou Chrysleru Grand Voyager, je v tomto žebříčku kvůli své nechvalné kvalitě, v hodnocení Consumer Reports patří mezi nejméně spolehlivé vozy v daném segmentu.

Ford Edge

Hodnocení kvality amerického časopisu zjistilo, že toto SUV patří mezi ty méně spolehlivé automobily. Verze s pohonem všech kol a šestiválcem pod kapotou potom trpí neklidnou jízdou, hlukem od silnice, rušivými kontrolkami a hlavně komplikovaným a neintuitivním informačním systémem MyFord.

Consumer Reports má jasno, lepší alternativou k tomuto Fordu je Toyota Highlander, Nissan Murano nebo Mazda CX-9.

David Bureš
Diskuze (65)
Avatar - Ham.
18. 8. 2012 22:39
Re: A teď si představte,
Ano cena plus místo v kufru a také na zadních sedačkách (sklápěcí sedáky) jsou hlavním důvodem proč použili u Civicu jednoduchou nápravu.
Jízdní vlastnosti podvozku dnes v posledních generacích už zdaleka nestačí ani na Focus, ani na Golf nebo Julčů, což jsou všechno auta s multilinkem resp. stačí na ně v pohodlí, ale ne v agilitě (dříve staré generace Civicu s multilinkem stíhaly především v agilitě).

Civic je tedy dnes auto zaměřené na co nejvíce prostoru za co nejméně peněz a na sportovní vlastnosti zcela rezignoval.
18. 8. 2012 21:46
Re: A teď si představte,
Myslím že u Civicu je použita jednodušší náprava z více důvodů.

1. cena
2. místo v kufru
3. vzhledem k zaměření civicu možnost dobrého odladění i při jednodušší technice - alespoň v testech je vždy porovnáván civic s focusem.. (vlastní zkušenost nemám)
Avatar - white label
14. 8. 2012 17:21
Re: A teď si představte,
Kdes přišel na to, že v G7 bude torzka? A i kdyby, tak maximálně v nějakých základnich verzích a i to je zatím ve hvězdách. ;-)
14. 8. 2012 16:57
Re: prave pozeram americky trh a predaje po 7 mesiacoch r 20
Panové, tady to máte:

[odkaz]
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 13:18
Re: A teď si představte,
No trochu horší než Škodovka. Dobrý no. ;-)