Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Doporučujeme: Hity týdne 30/2015

redakce AUTO.CZ
Diskuze (0)
Které články a videa se vám minulý týden na webu Auto.cz líbily nejvíce? Zde je pro připomenutí přehled tří nejčtenějších článků a tří nejsledovanějších videí.

Každý týden na webu Auto.cz připravujeme přes sto článků s automobilovými novinkami z celého světa, jakož i nejrůznější videa. To je pořádná dávka, a proto neškodí připomenutí těch, které se vám v daném období nejvíce líbily.

Přinášíme přehled článků a videí, které minulý týden na Auto.cz vzbudily největší zájem, které oslovily největší počet čtenářů. Podívejte se na krátkou rekapitulaci

Studenti Škoda Akademie v Mladé Boleslavi se mohou dostat velmi blízko k výrobě automobilů již v rámci výuky na této střední škole. A nejde jen o začlenění do provozu továren Škody či přípravě na další studium, možností je více. Ti nejlepší se mohli tento rok zúčastnit třeba projektu, který měl svou premiéru u rakouského jezera Wörthersee v rámci srazu koncernových automobilů. Právě tam je ideální místo, kde se může návrh mladých studentů prosadit a zaujmout.

Je to, jako když se proti sobě postaví Sparta a Slavia. Jeden hot a druhý čehý. Barvy z opačného spektra. Tihle dva kohouti si nemohou přijít na jméno, v české kotlině si prakticky nelze představit vyostřenější souboj.

Nedávno testovaná Tesla Model S P85D nám již tak přišla extrémně rychlá, zejména co se týče akcelerace z nižších rychlostí, šéf Tesly Elon Musk však představil ještě výkonnější a extrémnější variantu, které říká Ludicrous, tedy „absurdní“. A opravdu, vůz, který zrychlí z klidu na sto kilometrů v hodině za 2.8 sekundy a přitom jej stačí nabíjet z domácí zásuvky, se vážně jinak nazvat nedá.

Jedním z rekordmanů ve zrychlení z 0-100 km/h je Tesla Model S, kterou jsme ve specifikaci P85D nedávno otestovali. Podle údajů výrobce má vůz se dvěma elektromotory o celkovém výkonu 700 koní zvládnout akceleraci z 0-100 km/h za 3,3 sekundy, a jak jsme se sami přesvědčili za pomoci telemetrie, realita není o moc jiná.

V září 2013 tomu bylo padesát let od představení první generace Porsche 911 na autosalonu ve Frankfurtu. Současnost hraje v životě modelu zlomové období, protože s brzkým příchodem faceliftu má dojít k velkému rozmachu přeplňovaných motorů. Označení Turbo, které stále platí za velmi vážené, zřejmě přijde o svou prestiž.

Touha vítězit a zdolávat rekordy je v automobilovém světě zakořeněna od nepaměti. Všichni, kdož chtěli ukázat svou sílu, dosud vyráželi na Severní smyčku Nürburgringu, zákaz pokusů o rychlostní rekordy však řadě automobilek udělal čáru přes rozpočet. Nejhůře zřejmě dopadl švédský Koenigsegg, který nedostal pořádnou příležitost poprat se s mocným Porsche 918 Spyder.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (0)