Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ferrari chystá LaFerrari Spider. Vyvolení už ho viděli

Michal Fokt
Diskuze (4)
O Ferrari LaFerrari ještě hodně uslyšíme! Už je totiž jisté, že vznikne i jeho otevřená verze.

Zdá se, že co se hybridních hypersportů týče, za nejdelší konec bude nakonec tahat Ferrari. V Maranellu představili a zákazníkům nabídli limitku LaFerrari souběžně s Porsche 918 Spyder a McLarenem P1 a všechny tyto vozy už jsou dnes prodané, vyrobené a dodané, takže jedinou možností jejich pořízení je "ojetina", a to dražší, než původní nové auto.

Ale u Ferrari chystají druhé kolo. Zatímco Porsche si představením otevřeného 918 s hardtopem vystřílelo prach (a trvalo mu docela dlouho, než našlo zákazníky pro všechna auta), Ferrari představilo klasické kupé a nyní s lehkým odstupem vyrobí ještě edici otevřeného LaFerrari Spider. Mluvilo se o něm potají už delší dobu, nyní je ale prý už oficiálně potvrzeno.

Koncem minulého týdne měl proběhnout tajný event pro nejdůležitější zákazníky automobilky Ferrari a na něm bylo LaFerrari Spider představeno. Účastníkům asi sebrali telefony, něco se ale přece jen ven dostalo - fotka dárkové krabičky se schématickou siluetou Spideru. Auto asi nemá čím překvapit, dnešní supersporty s karoserií kupé a roadster se liší váhově jen minimálně a dynamicky stejně tak, auto tedy může šokovat pouze cenou a potenciální zájemce ani tou ne. I přesto si jsem jistý, že se na LaFerrari Spider všichni těšíme.

Nejnapínavější na tom celém ale bude nejspíš to, jestli se "hecnou" i ve Wokingu. Zatím to ale moc nevypadá...

Michal Fokt
Diskuze (4)
Avatar - flyboyeda
7. 3. 2016 23:54
já kabriolety nemám rád je to blbost, ale jsou auta u kterýc
nechápu jak si někdo může koupit peugeot kabriolet, uslyší ten hnusný zvuk toho šicího stroje, nedej bože aby to byl ještě rachta rachta diesel ještě bez Commonrailu, tak to je úplná vražda

Ale třeba taková R8 V10 Spider, kdy člověk slyší tu symfonii, tomu urozumím ,458 spider, 430 spider, 360 spider, Murcielago bez střechy Aventador, Pagani a Tohle Ferrari Ferrari, proč ne,

jsem fanda spíš pro střechu, ale u těhle aut, které navíc mají střechu hrozně malou bych to minimálně zkusil, může to být zajímavé, ale zas jenom do určité rychlosti
7. 3. 2016 19:57
Re: Jak trvalo dlouho?
Prostě je o speciální modely Ferrari největší zájem,co je na tom k nepochopení?
Avatar - Petrolhead_CZ
7. 3. 2016 18:12
Re: Jak trvalo dlouho?
Myslíš to vážně? Každá značka měla předem stanovený limit produkce - jsou to exkluzivní auta, založená na jedinečnosti a výjimečnosti. Nejedná se o spotřebáky, kde je produkce neomezená. Proto argumentovat tím, že Porsche prodalo 918 kusů - tedy více než LaFerrari a P1 je naprostý nesmysl. Porsche omezilo ještě před začátkem výroby produkci na 918 kusů, Ferrari na 499 a McLaren na 375.

Jde o to, že LaFerrari se vyprodalo týdny před samotným odhalením auta v Ženevě. McLaren se prodal za pár měsíců, ale Porsche mělo problémy všechny kusy odbavit, ještě více jak půl roku od zahájení prodeje byla spousta kusů volná a bez majitele. Pěkně to odráží zájem o jednotlivá auta, značku jako takovou, vnímání pověsti, technologií, designu a dalších aspektů.
7. 3. 2016 17:16
Jak trvalo dlouho?
Co to je za větu?: Zatímco Porsche si představením otevřeného 918 s hardtopem vystřílelo prach (a trvalo mu docela dlouho, než našlo zákazníky pro všechna auta)? Porsche prodalo jich 918ks, což je téměř dvakrát tolik co La Ferrari, a o P1 nemluvě, dohromady víc než LaF a P1.