Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Kuga Vignale: Luxusní SUV se představuje v sériové verzi

David Bureš
Diskuze (15)
Kuga ještě letos dorazí v modernizované podobě. Vedle přepracovaného vzhledu a inovované techniky se dočkáme i luxusně pojatého modelu.

Ford expanduje v segmentu luxusně pojatých automobilů, když rozšiřuje nabídku svých modelů s přídomkem Vignale. Už dříve dal výrobce najevo, že varianty Vignale se dočká i kuga. Luxusně pojaté SUV se prezentovalo už na jaře v Ženevě, tenkrát ještě ve formě konceptu. Nyní Kuga Vignale debutuje v sériovém provedení.

„Náš Ford Kuga Vignale mluví přímo k rostoucímu trendu luxusních SUV a reprezentuje to nejlepší od Fordu, co se týče prémiového designu, materiálů a řemeslného zpracování,“ říká o novince Roelant de Waard, viceprezident evropské centrály Fordu pro marketing, prodej a servis.

Při vzniku Kugy Vignale automobilka vycházela z toho, že velká část tohoto modelu se prodává v dosavadní vrcholné specifikaci Titanium. Ford tudíž vidí, že zákazníci mají o bohatě vybavené vozy zájem, a proto se rozhodl jít dál a nad verzí Titanium nabídnout ještě luxusnější provedení Vignale.

Oproti hůře vybavených kugám se model pojmenovaný dle italské karosárny liší především luxusnějším interiérem a bohatou výbavou. Sedadla s motivem šestiúhelníku jsou čalouněna kůží Windsor, kůže je použita také na palubní desce.

Kugu Vignale je možné poznat už zvenčí, a to díky speciální masce chladiče nebo lesklým detailům na karoserii. Specialitou je i lak Milano Grigio s růžovým nádechem.

Nabídka motorů bude čítat čtyři agregáty. Benzinový 1.5 EcoBoost o výkonu 110 kW se šestistupňovým manuálem doplní výkonnější verze patnáctistovky s 134 kW, šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou a pohonem všech kol. Z naftových jednotek budou k dispozici 2.0 TDCI (110 kW) s manuální převodovkou a 2.0 TDCI (132 kW) s pohonem všech kol, které nabídne výběr mezi manuálem a dvouspojkou.

Luxusní kuga bude stejně jako stávající modely Vignale dokončována ve Vignale Centru ve španělské Valencii. Tamější pracovníci kontrolují kvalitu automobilu, když hlídají sladění laku na jednotlivých panelech nebo kvalitu sešití laserem řezaných kožených dílů kabiny. Experti rovněž po dobu více než dvou hodin ručně leští lak, aby dosáhli vysokého lesku.

V tuto chvíli čítá nabídka Vignale dva modely – Mondeo sedan a S-Max. Do konce roku se modelová řada vedle Kugy Vignale rozšíří také o crossover Edge Vignale a Mondeo Vignale s pětidveřovou karoserií. V delším časovém horizontu by se varianty pojmenované po italské karosárně měly dočkat i focus a fiesta.

David Bureš
Diskuze (15)
23. 6. 2016 12:18
Re: Proč kupovat neprémiovou značku za prémiové ceny?
Protože prémiová konkurence bude pořád při nějaké solidní výbavě dražší.
23. 6. 2016 10:15
Re: Proč kupovat neprémiovou značku za prémiové ceny?
že srovnáváš s X3. 35i z toho auta dělá raketu a spotřeba bude níž. automat lepší, podvozek jistější.
ale samozřejmě, půl mega rozdílu tam bude určitě.
Avatar - pelikoš
23. 6. 2016 06:57
Re: cim to je
tenhle příspěvek jako myslíš vážně
23. 6. 2016 00:10
Re: cim to je
Subaru použilo šestiúhelníkovou masku v době, kdy ještě u Hyundaie tahali kačera, takže žádný ala Hyundai ;-)

[odkaz]
Avatar - curwasportiva
22. 6. 2016 23:18
Re: Proč kupovat neprémiovou značku za prémiové ceny?
No dlouhodoby prumer kdy mesto tvori 80% je nejakych 13.4l. Pri normalni mimomestske jizde 10l az 11l. Neni to zrovna malo, ale ten motor, boze ten motor za to stoji...