Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Mondeo po faceliftu: České ceny začínají na 538 tisíc Kč

Diskuze (25)
Ford představil nový ceník pro Mondeo. Počítá už s faceliftovaným provedením a novými motory, které vyhovují normě Euro 5. Jediný agregát, který zatím nelze objednávat, je turbodiesel 2,2 TDCi o výkonu 147 kW.

Současně s premiérou zamíří faceliftovaný Ford Mondeo mezi české zákazníky. Ti se mohou těšit na nový design přídě, nová zadní světla, vylepšený interiér a modernizované motory. K novinkám dále patří motor 1,6 Duratec posílený na 88 kW a 2,0 EcoBoost ve verzi se 176 kW (dosud nejsilnější motor pro Ford Mondeo). Všechny pohonné jednotky byly modernizovány na normu Euro 5.

Ještě do listopadu bude dostupný také starší osmiventilový turbodiesel 1,8 TDCi (92 kW), pak jej v Mondeu nadobro nahradí 2,0 TDCi ve variantě s 85 kW. Agregát 1,8 TDCi nadále zůstane jen v modelu Tourneo/Transit Connect.

Na nový 2,2 TDCi (147 kW, 420 Nm) se zákazníci ještě budou muset počkat, zatím se bude doprodávat 2,2 TDCi se 129 kW, který ve výrobě končí také v listopadu.

Základní výbava Core je dostupná jen s nejslabšími motory. S 1,6 Duratec vyjde na 538 tisíc Kč, základní turbodiesel stojí 635 tisíc Kč. Ve výbavě nechybí ESP, sedm airbagů, klimatizace, rádio, elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka a 16palcová ocelová kola.

Ford Mondeo 2011 - ceny zážehových motorů
Motor1,6 Duratec2,0 Duratec2,0 EcoBoost2,0 EcoBoost
Převodovka5M5M6DS6DS
Zdvihový objem [cm3]1596199919991999
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]88/6300107/6000149/6000176,5/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]160/4100190/4500300/1750-4000340/1900-3500
Max. rychlost [km/h]195210232246
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,39,97,97,5
Komb. spotřeba [l/100 km]6,87,27,77,7
Cena Core [Kč]537.990,----
Cena Trend [Kč]549.890,-584.890,---
Cena Ghia [Kč]-609.090,-756.090,-807.890,-
Cena Titanium [Kč]-622.590,-769.590,-821.390,-
Cena Titanium S [Kč]--843.490,-895.290,-

Jen o 12 tisíc Kč dražší je ale Trend, kde je navíc automatická dvouzónová klimatizace, elektrické stahování zadních oken, sedadlo řidiče s elektricky nastavitelnou výškou, kůží potažený volant a přední mlhovky. Po vzhledové stránce se Mondeo Trend liší klikami dveří v barvě karoserie.

Ghia dále přidává chromovanou lištu kolem oken, osvícení prostoru pod zpětnými zrcátky, 16palcová litá kola, zatmavená zadní okna, elektrochromatické vnitřní zrcátko, světelný a dešťový senzor, audiosystém Sony a sportovní sedadla.

Titanium tradičně vychází také z výbavy Trend a představuje alternativu k Ghia. Má také 16palcová litá kola a dále tempomat, informační displej Convers+, diodová světla pro denní svícení (jinak +5.500,- Kč), audiosystém Sony, přední sportovní sedadla a 16palcová kola v jiném designu.

Vrcholem je Titanium S s 18palcovými koly, sportovním podvozkem a sportovními spoilery, sportovní interiér, hliníkové pedály, čalounění kombinací Alcantara/kůže, bi-xenonové světlomety a startování tlačítkem.

Standardní ceníkové ceny se snížily (dle konkrétní verze) v řádu až desítek tisíc korun. Zároveň ale z nabídky odpadají akční model Enterprise a zvýhodnění dvouspojkové převodovky PowerShift (dosud bez příplatku, nyní +50.000,- Kč).

Kromě výše uvedených stupňů výbavy jsou k dispozici také příplatkové položky, a to jak v individuální konfiguraci, tak formou celé řady zvýhodněných paketů.

Ford Mondeo 2011 - ceny vznětových motorů
Motor2,0 Duratorq2,0 Duratorq2,0 Duratorq2,2 Duratorq
Převodovka6M6M (6DS)6M (6DS)6M
Zdvihový objem [cm3]1997199719972179
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]85/3700103/3750120/3750147/3500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]300/1500-2250320/1750-2750340/2000-3250420/1750-3000
Max. rychlost [km/h]192210 (205)220 (215)230
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,29,5 (10,2)8,9 (9,5)8,1
Komb. spotřeba [l/100 km]5,35,3 (5,6)5,3 (5,6)6,0
Cena Core [Kč]634.990,----
Cena Trend [Kč]646.890,-663.890,---
Cena Ghia [Kč]671.090,-688.090,-721.090,--
Cena Titanium [Kč]684.590,-701.590,-734.590,--
Cena Titanium S [Kč]--808.490,--

Uvedené ceny platí pro sedan a liftback. Kombi je o 30 tisíc Kč dražší.

Diskuze (25)
Avatar - twistedTSD
4. 9. 2010 10:56
Re: vrchol hnusu
já zas mondeo (především liftback) považuji snad za nejkrásnější ford současnosti, patřící k designové špičce střední třídy... ;-)
3. 9. 2010 20:16
Re: vrchol hnusu
A jeste taky na exterieru >:D
3. 9. 2010 20:14
Re: vrchol hnusu
hele hele, neobouvej se tu do me, o jinych znackach jsem nemluvil. Skoda nebo vw rozhodne vrchol designu neni, je udelanej tak, aby se prodaval.
Alfa to ma zmakly nejlip, ale ma smulu
3. 9. 2010 20:11
Re: vrchol hnusu
No toto? >:D Ano, mustang je paradicka americka, to souhlasim. Bila vrana
3. 9. 2010 12:13
Re: vrchol hnusu
Posledni dve vety :yes: