Ford S-Max přetahuje zákazníky jiných značek
Tři měsíce po zahájení prodeje dodal Ford svým zákazníkům 9000 kusů tohoto modelu – a eviduje na 30 000 dalších objednávek. Podle nedávného výzkumu, který si Ford nechal zpracovat, přichází více než polovina těchto zájemců od jiné značky.
Zatím se jako nejpopulárnější ukazuje vrcholná verze Titanium, kterou volí nadpoloviční většina zákazníků. Velký zájem je rovněž o sedmisedadlovou konfiguraci, kterou si zákazník může objednat jako výbavu na přání. Přibližně třetina zájemců pak navíc objednává i prvky, jakými jsou např. prosklená střecha nebo rozhraní Bluetooth®.
V České republice může S-Max rovněž mluvit o úspěchu. „Za 5 týdnů se můžeme pochlubit stovkou podepsaných kontraktů, přičemž od jiných značek přešly dokonce tři čtvrtiny zákazníků!“, říká šéf českého zastoupění značky Vladimír Vošický.