Golf Plus: Nečekané nafukování

Golf Plus: Nečekané nafukování

 
 

Mezi nadstandardně vysokým Golfem V a odvozeným minivanem Touran našli marketingoví specialisté nečekaně skulinu ještě pro další vůz na pomezí hatchbacku a minivanu - zvýšený Golf Plus.

Profil nápadně podobný Focusu C-max, příď á la Touran, záď lehce okořeněná korejským stylem a extrémně vysoké bočnice - tak lze nejspíše charakterizovat překvapivou wolfsburskou novinku. Na fotografiích na první pohled normální Golf, ovšem už na ten druhý lze spatřit naprosto odlišný tvar, který se vydal aerodynamičtějšími stezkami, než tak trochu dodávkovitý Touran, a především naprostou většinu redesignovaných povrchových dílů. 1580, to je přesně o 95 výše než nejvyšší bod Golfa, naopak do Tourana schází dalších 54 mm.

Ač stylisticky spřízněný, přesto zcela odlišný je také interiér. Počínaje zcela novou palubní deskou, svým řešením taktéž nápadně podobnou C-maxu, přes změněné interiérové panely, až po zcela přepracované zadní sedačky a zavazadelník. Ten nabobtnal až na 395, případně "limuzínových" 505 L, podle toho, ve kterém z 16 možných cm jsou momentálně posunuty sedačky. Každé ze tří zadních křesel lze také inidividuálně sklopit a posléze s pomocí vertikálně nastavitelné podlahy zavazadlového prostoru vytvořit volitelně rovnou plochu, o objemu až 1450 L. Zadní cestující si mohou prostřední sedačku sklopit a pomocí výměnných modulů ji použít jako stojánek na nápoje, loketní opěrku, případně odkládací prostor. Zadní místa lze také volitelně zhodnotit multimediálním centrem s CD/DVD a 230 voltovou zásuvkou pro notebook. Špatně na tom ostatně nejsou ani přední pasažéři, kteří mají k dispozici více než metr místa nad sedáky a ještě více odkládacích prostor, než v běžném Golfu.

Novinka bude k mání ve firemních verzích Trendline, Comfortline a Sportline, přičemž pro vyšší dvě bude standardem klimatizace. Startovní motorizace také ničím nepřekvapí, dosáhne čísla čtyři s poměrem benzín/nafta 2:2. Základ utvoří 1,4 16V 55 kW, střed 1,6 FSI a ropaře uspokojí 1,9 TDI 77 kW a 2,0 TDI 103 kW. V průběhu prvního pololetí přibudou 2,0 FSI 110 kW a 1,9 TDI 66 kW. Stejně jako u Octavie, základní pěti- a šestistupňové převodovky doplní samočinné skříně Tiptronic pro zážehové, příp. DSG pro vznětové verze. S vysokovýkonnou sportovní verzí se do začátku nepočítá.

Za zmínku stojí i dva moderní prvky navíc proti standardnímu Golfu - koncovky z LED diod a přídavné přední paraboly pro svícení do zatáčky. Výstavní debut se odehrál za plné záře na autosalonu v Bologni, ten tržní očekává výrobce koncem ledna v Německu. Bezmezné nadšení z novinky kazí pouze oprávněné očekávání tučných prodejních cen. Ale nechme se překvapit, přesné sumy zatím VW nesdělil.

Autosalon Frankfurt 2017
Spolupracujeme s TipCars.com
Komentář Lukáše Kovandy: Dvojí radost z německých voleb Komentář Lukáše Kovandy: Dvojí radost z německých voleb

Z německých voleb mohou mít Češi radost. A to dokonce…

Jedna parkovací zóna pro celou Prahu? Stávající systém má zjednodušit digitalizace Jedna parkovací zóna pro celou Prahu? Stávající systém má zjednodušit digitalizace

Ke sjednocení parkovacího systému ve všech městských…

Čínská Alibaba chce vybudovat globální logistickou síť, investuje přes 331 miliard korun Čínská Alibaba chce vybudovat globální logistickou síť, investuje přes 331 miliard korun

S cílem posílit zahraniční expanzi čínská internetová…

Lesy České republiky blokují přes čtvrt miliardy pro ostatní věřitele Lesy České republiky blokují přes čtvrt miliardy pro ostatní věřitele

Trable s Lesy ČR provázejí krach lesnické firmy Less…

 

Štítky Golf

 

Tapety

Volkswagen Golf Plus Volkswagen Golf Plus
Volkswagen Golf Plus Volkswagen Golf Plus
Volkswagen Golf Plus Volkswagen Golf Plus
Volkswagen Golf Plus Volkswagen Golf Plus
 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Takto v Brandýse dělají rádia a tachometry. Asi je má i vaše auto Takto v Brandýse dělají rádia a tachometry. Asi je má i vaše auto

O čtyřicet procent větší tržby než vloni očekává letos…

Nespokojený majitel zapálil sedmičkové BMW před centrálou automobilky. Nespokojený majitel zapálil sedmičkové BMW před centrálou automobilky.

Italský obchodník a dlouholetý majitel vozů BMW…

 





 
Sytič: K čemu sloužil a proč se dnes už nepoužívá?

Sytič: K čemu sloužil a proč se dnes už nepoužívá?

Dnes 08:00

„Musíš vytáhnout sytič“, říkával mi děda, když jsem začínal jezdit s jeho Škodou 120L z roku 1985. Starší motoristé to jistě znají, ale co ti mladší? Ti se s tímto pojmem v praxi možná ani nesetkali. Takže, kdy a proč se používal sytič?




Blesk.cz

Havlová o smrti Jana Třísky (†80): Byl Vaškův nejlepší kamarád, boží cesty jsou nevyzpytatelné

Havlová o smrti Jana Třísky (†80): Byl Vaškův…

Jednou z blízkých přítelkyň legendárního herce Jana Třísky (†80) je také bývalá první dáma Dagmar Havlová (64).…

Policisté hledají muže, kteří ukradli tablet: První loupež připravil, druhý s ním utekl

Policisté hledají muže, kteří ukradli tablet: První…

Obvyklou krádež tabletu z obchodu vyšetřují policisté z Prahy. Ve Vinohradské ulici tu dva muži přišli do…

 

iSport.cz

Zacha zazářil proti Ottawě třemi body. Úřadovali i Pastrňák s Chytilem

Zacha zazářil proti Ottawě třemi body. Úřadovali i…

Pavel Zacha z New Jersey zazářil v pondělním přípravném utkání NHL v Summerside a třemi body za dvě branky a…

Limberský přijal omluvu za hrubý faul: Odpouštím ti, ať je trest co nejmenší

Limberský přijal omluvu za hrubý faul: Odpouštím ti,…

Má za sebou náročnou operaci zlomeného jařmového oblouku. David Limberský si od fotbalu na delší dobu odpočine,…

 

Reflex.cz

Pohnutý osud slavné

Pohnutý osud slavné "ušaté" lokomotivy. Zahrála si s…

Sedmasedmdesát parních rychlíkových lokomotiv řady 464 vyrobili v letech 1933 - 1939 v ČKD a plzeňské Škodě.…

Odešla božská Tornádo Lou. V 88 letech zemřela herečka Květa Fialová

Odešla božská Tornádo Lou. V 88 letech zemřela…

Ve věku 88 let dnes ráno po dlouhé nemoci zemřela herečka Květa Fialová. Informaci České televize ČTK potvrdil…