Great Wall v Paříži 2006
Od příštího roku má být zahájen prodej na hlavních evropských trzích.
Hover
Vlastními silami vyvinuté SUV střední třídy Hover je hlavním modelem, s nímž by Great Wall chtěl prorazit. Pětidveřová dvouprostorová karoserie s vnějšími rozměry 4620 x 1800 x 1710 mm a rozvorem 2700 mm má Evropě blízký styling. Konstrukce podvozku je klasická, s modifikovanou lichoběžníkovou nápravou vpředu a tuhou nápravou vzadu. Motory jsou k dispozici dva. Zážehový čtyřválec 2,4 l pochází od Mitsubishi Motors, diesel 2,8 l se vstřikováním common-rail je podle tiskové zprávy výsledkem čínského vývoje. Turbodiesel využívá vstřikování common-rail Bosch. Oba motory plní zatím pouze emisní normu Euro IV, což bude překážka pro hladký start prodeje v zemích EU. Automobil má přiřaditelný pohon všech kol i redukční převodovku.
Subjektivní hodnocení je na čínské poměry velmi dobré. Přes intenzivní výpary z použitých interiérových plastů a místy pochybné zpracování jednotlivých dílů i sestav, je to to nejlepší, co jsme za poslední tři roky z čínské produkce viděli.K dispozici jsou 2 čelní airbagy, ABS+EBD, stabilizační systém dosud do Číny nedorazil. Věříme však, že to nebude dlouho trvat.
Wingle
Technicky příbuzný pětimístný pickup Wingle je určen převážně pro práci. Jeho design není tak vyvážený jako u Hoveru, ale terénní schopnost by měly být obdobné. Vnější rozměry tohoto vozu jsou 5040 x 1800 x 1730 mm, rozvor 3050 mm. Turbodiesel 2,8 l dosahuje nejvyššího výkonu 70 kW při 3600 ot./min a točivý moment vrcholí hodnotou 225 Nm mezi 1800 a 2200 ot./min.