Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda Insight: Malé změny pro rok 2011

Diskuze (3)
Honda v modelovém roce 2011 mírně poupraví hybridní pětidveřový hatchback Insight. V „hledáčku“ je zejména jízdní a akustický komfort.

Naladění původní verze Hondy Insight vznikalo ve vývojovém a testovacím oddělení automobilky. Podněty ke změnám, které se soustředily především na podvozek, ale vychází ze zkušeností získaných průzkumem mezi zákazníky a z referencí v médiích. Insight modelového roku 2011 by proto měl lépe odpovídat požadavkům reálného světa.

Na nových Insightech proto nalezneme měkčí pružiny, jinou rozpěru zadní nápravy, modifikované silentbloky a upravené odklony zadních kol. Zmíněné úpravy mají zlepšit cestovní komfort a stabilitu při jízdě.

Uvnitř nahradí stříbrně lakované díly dosud používané chromované rámečky výdechů klimatizace a vnitřní kliky dveří. Mírně byly upraveny odstíny čalounění sedadel a palubní desky, Honda také slibuje v interiéru několik hodnotnějších plastových dílů. Změní se i složení jednotlivých úrovní výbavy.

Současnou nabídku rozšíří dva nové odstíny laků karoserie: Dynamic Blue Pearl a Carnelian Red Pearl.

Výroba takto modernizovaného Insightu byla spuštěna v červenci, k zákazníkům v Evropě tato auta dorazí v září.

Diskuze (3)
Avatar - King
26. 7. 2010 10:17
Re: Insight
To ovšem neznamená, že by hybridní auto (tím spíš od Hondy) nemělo mít dobré jízdní vlastnosti. Přizpůsobování jednotlivých aut příslušným cílovým skupinám je pěkná věc, ale i hybridu chci cítit tu DNA značky. ;-) Já si tu zatáčku rád říznu i v Insightu. >:-[]
26. 7. 2010 10:10
Re: Insight
No nevím, ale náklon zase tak moc nevadí pokud kola stále drží na silnici, navíc Insight je dělaný na spotřebu a tím pádem pohodovou jízdu s rozumem, žádné řezání zatáček a styl brzda plyn, na to jsou jiná auta :-)
Avatar - King
26. 7. 2010 09:44
Insight
Je mi jasné, že jako ten, kdo je zvyklý na honďácké ladění podvozků (říkám zvyklý, nikoli smířený :-) ), mám asi vnímání nastaveno trošku jinak, ale vcelku mě překvapují modifikace tímto směrem. Honda krom vyspělé techniky totiž proslula také neochotou přizpůsobit ladění podvozků evropským poměrům,což s sebou nese zlozvyky v podobě značných náklonů karoserie a poměrně špatné tlumení rázů od špatného povrchu.

V tomto ohledu urazil oproti ostatním modelům (zejména mám na mysli Civic) Insightr velký krok kupředu. Náklony se trošku omezily, ale zejména schopnost tlumičů tlumit šla rapidně nahoru. Proto mě překvapuje, že teď byly provedeny další změny směrem ke zlepšení pohodlí. Tedy ne, že by nebylo každé zlepšení vítané, ale já bych se asi soustředil spíš na další potlačení náklonů. Ale chápu, že "hybridní" klientela má asi priority někde jinde. :-)