Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda NSX: V Evropě dražší, než Porsche 911 Turbo

Michal Fokt
Diskuze (33)
Honda v Ženevě oznámila cenu supersportovního NSX. Bude stát více, než evropská sportovní modla Porsche 911 Turbo.

Amerika už od loňska zná cenu supersportu Acura NSX - Honda ji tam posadila mezi Audi R8 a Porsche 911 Turbo. V Evropě ale bude situace malinko jiná. Tady byla cena stanovena na rovných 180 tisíc euro, což je cena pro německý trh, dá se ale očekávat, že stejně bude stát i na ostatních trzích kontinentální Evropy. Malým překvapením je cena ve Velké Británii, kde jsou Hondy vesměs dražší, než na okolních trzích, tam totiž cena začíná na 130 tisících librách, tedy zhruba o 12 tisíc euro níž.

A jak tato suma vypadá ve srovnání s konkurencí? Audi R8 začíná na 165 tisících a Porsche 911 Turbo startuje na částce 174.669 euro, dá se tedy říci, že je NSX velmi drahé, jeho cenovka atakuje McLaren 570S, jenž v Německu stojí 181.750 euro. Honda současně předesílá, že Evropa je pro NSX nejdůležitější exportní trh, vůz však bude prodáván pouze prostřednictvím malé sítě prodejců v nejdůležitějších regionech kontinentu, nebude tedy stát na každém showroomu.

Zatímco v Británii už je kvóta vyčerpaná, v ostatních zemích budou objednávky přijímány od dubna a první vozy dorazí k zákazníkům letos na podzim. Vůz se pro celý svět vyrábí v Performance Manufacturing Centre (PMC) v ohijském Marysville, kde převážně ruční montáž provádí stovka speciálně vyškolených dělníků.

Michal Fokt
Diskuze (33)
3. 3. 2016 14:14
Re: upozornění pro redakci, resp. jejího IT specialistu
Radši moc neprovokuj nebo nějakého specialistu najmou a uvidíme jenom tu lištu >:D
Avatar - Individualita
3. 3. 2016 11:30
Re: Kolik je kvóta pro Evropu?
LC je bomba kára, uvidíme jestli si to myslí i někdo s tučným kontem :-)
Avatar - Romeo
3. 3. 2016 11:18
Re: F488
ano i na mobile.....fakt zaujimave :-|
Avatar - Dinar
3. 3. 2016 10:54
Re: Kolik je kvóta pro Evropu?
Na ty "efka", přestože sport varianty, podle mého nemá LFA vliv, to je čistě dohánění konkurence (počet modelů) a odkaz na LFA je u nich problematický, spojit GS s LFA moc nejde. Jsem ale zvědav, jak si povede LC, pokud bude úspěšné, tak tam bych přímý dopad image LFA viděl. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
3. 3. 2016 10:36
Re: Kolik je kvóta pro Evropu?
Minimálně jich je víc. Vedle IS-F máme ještě GS-F a RC-F :-)