Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

I nové 2.0 TDI mají prý v USA nelegání software. Ale jiný než z Dieselgate

Michal Fokt
Diskuze (126)
Wolfsburská telenovela má další epizodu. Dvoulitrové Los Dieselos mají nezákonný software i ve všech vozech modelového roku 2016. Jiný, lepší...

Mám pocit, že Leo di Caprio trefil se zakoupením práv na natočení filmu o Dieselgate "bullseye". Tohle by nevymysleli ani ti nejsjetější tvůrci venezuelských telenovel. Na VW se provalí podvod, nejdříve se to chce "prověřit nezávislou firmou", pak se přiznává, vedení odstupuje a přichází nové vedení, které tvrdí, že o tom původní nemohlo vědět. Mezitím se připravují žaloby, vypisují pokuty a vymýšlí řešení problému, když tu se ukáže, že podvodná auta jsou i v Evropě, ale není jisté, že podváděla a i kdyby, tak to stejně není protiprávní.

Zklidnění jako by přinesl český El Ministro Tráfico - čo bolo, to bolo, terazky nové TDI plní normu Euro 6. To nás TÜV SÜD opravdu uklidnilo, kdyby ...teď Volkswagen neinformoval EPA, že i všechny koncernové vozy modelového roku 2016, vybavené motory 2.0 TDI, mají motormanagement v nepořádku. Nejde ovšem o prográmek, který rozjel Dieselgate. Nové udělátko v rámci Dieselgate Evo II je označováno jako "pomocné zařízení kontroly emisí" a podle prvotních informací má za úkol rychleji zahřát katalyzátor, aby byl co nejdříve spuštěn rozklad oxidů dusíku.

Zatím není známo, v čem přesně spočívá problém, protože to je přece cílem motorářů a i proto se umisťují katalyzátory co nejblíže motoru. Zřejmě k tomu opět dochází jen za určitých "specifických" situací, protože Volkswagen slíbil, že i tento problém vyřeší. A to i za cenu, že to způsobí zpoždění uvedení některých modelů 2016 s motorem 2.0 TDI do prodeje. Nechtěli by se na to v TÜV ještě raději jednou podívat? Co kdyby Juanita byla přece jen těhotná...

Michal Fokt
Diskuze (126)
17. 10. 2015 20:34
Re: naftové motory
moc nechapu, co mi tim chces rict. ja napisu, ze ze dvou aktualnich aut mi kazdy vyhovuje na neco jinyho, teda benzin pro zabavu a mnohem castejsi vyuzivani dynamiky motoru, kdezto diesel na cestovani s rodinou, protoze s nim nemam potrebu zbytecne motot vytacet atd.
ty na to odepises, ze rodinny auta jsou i s benzinem a spotreby tvejch znamejch.
Avatar - praděda7
16. 10. 2015 15:21
Re: Báječní muži...
Tak tak, krouťák nade vše... ;-)
Avatar - praděda7
16. 10. 2015 15:19
Re: Emise
Tak tak, psíky na jatka a přidat do salámů. Psí sádlo je dobré na souchotiny... ;-) Oni psi vlastně na této planetě nejsou už potřeba. Možná pár na dálném severu k tahání sáněk.... ;-) Na hlídání baráků máme elektroniku, že? ;-)
Avatar - Individualita
16. 10. 2015 12:04
Re: naftové motory
Rodinná auta taky dělaj s benzínem čéče ;-)

Jinak dva kolegové si oba najednou koupili auta. Jeden Rapida 1.2TSI a druhý Octu 1.6TDI. První má od koupě spotřebu 5,3, druhý 6,0. Takže tak.
16. 10. 2015 11:58
Re: zahrivanim
Průměrnýmu člověku vadí kouřivost dieselu a ta je u EURO5 motorů v pořádku. NOx průměrnýmu člověku nijak nevadí neb se ve vzduchu rychle rozptýlí. Brojíš stejně tak vehementně proti spalování uhlí a dřeva v kamnech nebo když si griluješ na zahradě buřty nebo ti vadí NOx jen z VW aut?