Infiniti M: První ženevské dojmy

Infiniti M: První ženevské dojmy

 
 

Japonské Infiniti se do boje s BMW řady 5 a Mercedesem třídy E pouští na jejich téměř domácí půdě s novou generací sedanu M. V nabídce bude benzinový, dieselový i hybridní pohon.

V době, kdy Mercedes-Benz třídy E sází na důsledně hranaté tvary a BMW používá vrstvené plochy, je promyšleně zaoblený design nového Infiniti M příjemným zpestřením. Zejména čelní pohled je impozantní – nízká a široká příď je zdůrazněna sníženým středem kapoty motoru a velkou maskou chladiče. Nové Infiniti M je v zásadě převedením tvarů designově nejzdařilejší řady FX na karoserii sedan.

Interiér představuje novou generaci designu Infiniti. Přístrojový štít je krytý zvlněnou kapličkou. Hlavní ukazatele se v něm ale zdají být zbytečně velké a trochu nepatřičně působí velké písmo na označení číselníků. Hořčíková pádla pro manuální volbu převodů jsou společná s dalšími Infiniti, nový je naopak zaoblený střed volantu.

Největší novinky nalezneme na středovém panelu. Řada M již nemá poněkud obyčejné svislé výdechy klimatizace, ale konvenční horizontálně orientované. Obrazovka multimediálního systému Conectiviti+ se posunula blíž zornému poli řidiče, než tomu je u menšího a staršího sedanu řady G. Ovládací panel je naopak umístěný níž a je vysunutý na úroveň páček pod volantem, což usnadňuje jeho obsluhu. Conectiviti+ i v této nové podobě samozřejmě disponuje také dotykovým displejem a ovládáním základních funkcí z volantu.

Komfort doplňuje regulace klimatizace ForestAir, která dokáže simulovat letní vánek, nebo audiosystém, který má reproduktory umístěné i v opěradlech předních sedadel.

U sportovně smýšlející značky, jakou je Infiniti, nepřekvapí zesílené boční vedení u předních sedadel. Jejich robustní a pohodlný tvar si ale vyžádal daň v podobě hůře přístupných ovládacích prvků umístěných na vnější straně. I zadní sedadla mají sportovnější tvar, díky skloněnému opěradlu ale nabízejí pohodlné usazení i dostatek místa nad hlavou.

Infiniti M pokračuje ve stopách předchozích modelů. Rozvíjí vlastní designová témata, díky tomu je své a dokáže nabídnout plnohodnotnou alternativu k evropské konkurenci. Kvalitou zpracování, použitými materiály ani technikou za ní nijak nezaostává, takže nová řada M se může směle pustit do vod vyšší střední třídy.

Spolupracujeme s TipCars.com
Místo, kde by se mohli potkat Adam, Buddha a Šiva. Přečtěte si o nejposvátnější hoře světa Místo, kde by se mohli potkat Adam, Buddha a Šiva. Přečtěte si o nejposvátnější hoře světa

Adam tu po vyhnání z ráje musel celou věčnost balancovat…

Umělá inteligence připraví o práci hlavně muže Umělá inteligence připraví o práci hlavně muže

Více jak deset milionů Britů přijde během příštích…

Turecko možná uspořádá referendum o členství v Evropské unii Turecko možná uspořádá referendum o členství v Evropské unii

Po dubnovém referendu o posílení prezidentských pravomocí…

 
 

Přidat názorDiskuse: Infiniti M: První ženevské dojmy







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
SUV vládnou světu automobilů. Zde je aktuální žebříček 12 nejrychlejších! SUV vládnou světu automobilů. Zde je aktuální žebříček 12 nejrychlejších!

Kategorie SUV zažívá celosvětově obrovský boom, takže…

Formule 1 startuje již tuto neděli. Víte, jakými změnami monoposty prošly? Formule 1 startuje již tuto neděli. Víte, jakými změnami monoposty prošly?

Nový ročník F1 odstartuje už o tomto víkendu úvodním…

 




Infiniti ukázalo model Q70 Premium Select Edition pro Pebble Beach Infiniti ukázalo model Q70 Premium Select Edition pro Pebble Beach

Výstava automobilů v Pebble Beach poutá pozornost…

Infiniti Q70L Bespoke Edition: Kárové eso Infiniti Q70L Bespoke Edition: Kárové eso

Seznamte se s Infiniti Q70, které chce konkurovat těm…

 



 
Audi nezajímají driftovací režimy

Audi nezajímají driftovací režimy

Včera

Audi Sport odmítá "driftovací" módy svých sportovních modelů. Považuje je za naprosto zbytečné.




Blesk.cz

Krásná dívka (†23) vysílala živě na internetu svou smrt: Zemřela při autonehodě

Krásná dívka (†23) vysílala živě na internetu svou…

Byla mladá, krásná a nerozvážná. Tatarka Sitora Baratova (†23) vysílala jízdu v autě živě na internetu. Bavila…

Důchodkyně (94) už 44 let pracuje v McDonaldu. Jaké jídlo ji drží naživu?

Důchodkyně (94) už 44 let pracuje v McDonaldu. Jaké…

Jmenuje se Loraine Maurerová a ve svých 94 letech pracuje v restauraci McDonald's. Zákazníky obsluhuje již více…

 

iSport.cz

Najde Barcelona nového Iniestu? PĚT největších talentů slavné akademie

Najde Barcelona nového Iniestu? PĚT největších…

V posledních letech se tok odchovanců Barcelony do prvního týmu poněkud zastavil, ale o velké talenty pořád není…

Bulhaři zaskočili Nizozemce, Belgie ztratila. Ronaldo i Giroud dali dva góly

Bulhaři zaskočili Nizozemce, Belgie ztratila.…

SOUHRN | O první body přišli v kvalifikaci na MS 2018 fotbalisté Belgie, kteří doma pouze remizovali s Řeckem…

 

Reflex.cz

Cenu Thálie za celoživotní mistrovství v činohře získala herečka Alena Vránová

Cenu Thálie za celoživotní mistrovství v činohře…

Herečka Alena Vránová převzala dnes večer v Praze za dlouhotrvajícího potlesku zaplněného hlediště české první…

Madona z Veveří: Čí by tak sakra mohl ten obraz asi být?

Madona z Veveří: Čí by tak sakra mohl ten obraz asi být?

Soud rozhodl zcela bizarní spor, který byl podle zdravého rozumu řešitelný za dvě vteřiny. Rozumnou myšlenku…