Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jak vypadá nejlevnější Škoda Kodiaq? Podívejte se!

David Bureš
Diskuze (69)
Nové SUV mladoboleslavské značky je zatím dostupné ve třech stupních výbavy. Už základní Active je slušně vybaven.

Automobilka Škoda tento týden odhalila dlouho očekávaný kompletní ceník nového SUV kodiaq. Krátce na to spustila i oficiální konfigurátor, který poprvé ukazuje, jak bude kodiaq vypadat i v základní výbavě.

Verze Active se základním motorem 1.4 TSI (110 kW) stojí 677.900 korun, za tuto částku zákazník může vybírat mezi pohonem všech kol a dvouspojkovou převodovkou. Zvenku Active znamená 17palcová kola z lehkých slitin nebo černé střešní ližiny. Světlomety s čirou optikou jsou halogenové, nechybí však diody denního svícení. Denní svícení je umístěno v těch malých světlech, kde jsou u vyšších verzích mlhovky. Zadní sdružené svítilny jsou už v základu tvořené diodami.

Uvnitř je už v základu tříramenný multifunkční volant s koženým věncem, palubní počítač Maxi Dot nebo odkládací schránka Jumbo Box s nastavitelnou loketní opěrou mezi předními sedadly. Základní infotainment Swing znamená 6,5palcovou obrazovku, bluetooth a osm reproduktorů.

Základní výbava dále zahrnuje sedm airbagů, automatickou dvouzónovou klimatizaci, elektrické ovládání oken vpředu a vzadu nebo elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Bez příplatku je pouze modrý lak Pacific. Za červenou Corrida a bílou Candy se připlácí 4.000 korun, bílá Laser přijde na 10.200 korun, zatímco metalické laky stojí 16.900 korun.

Druhý stupeň Ambition je o 53.000 korun dražší než výchozí Active. V tomto případě se před spolujezdcem objeví dvě uzavíratelné schránky. Mřížky výdechů ventilace a rámeček řadicí páky jsou chromované. Vzadu je loketní opěrka s možností vytvoření průchozího otvoru do zavazadelníku. Autu nechybí ani integrované ostřikovače světlometů nebo parkovací senzory vpředu i vzadu.

Vrcholem je Style, který s 2.0 TDI (110 kW) stojí 840.900 korun. I v tomto případě si zákazník může vybrat mezi dvouspojkovou převodovkou a pohonem všech kol. Kodiaq ve Stylu zdobí 18palcová kola, chromované lišty kolem oken nebo stříbrný střešní nosič. Uvnitř se objevují zase vkládané tkané koberce nebo více chromovaných dílů. Hlavní světlomety jsou full-LED s AFS včetně diodových mlhovek, zatímco vzadu jsou tzv. LED High sdružené svítilny.

A kolik dnes stojí nejdražší kodiaq? Když jsme kodiaq naspecifikovali s 2.0 TDI (140 kW) s pohonem všech kol a dvouspojkovou převodovkou ve vrcholné výbavě Style a doplnili ho veškerou možnou výbavou, dostali jsme se na částku 1.296.700 korun. V takovém případě autu nechybí ani třeba adaptivní tempomat (+17.200,-), panoramatické střešní okno (32.000,-) nebo třeba adaptivní podvozek (+25.000,-).

V nabídce zatím chybí deriváty, které nabídku kodiaqu teprve rozšíří. Počítá se sportovně zaměřenou verzí Sportline, terénně zaměřeným Scoutem a luxusním modelem Laurin & Klement.

David Bureš
Diskuze (69)
Avatar - grifith
7. 10. 2016 17:14
Re: Motor 1,4 ??? Design???
Předchozím myslíš 1,4 TSI 103kW? Jakej tam byl průšvih? Povídej, přeháněj....
Avatar - rohYpnol
7. 10. 2016 14:20
Re: Konfigurátor
Nejde o absenci relkamy. Jde o ot, že by reklama nikdy neměla stát výš než produkt samotný.
Avatar - rohYpnol
7. 10. 2016 14:18
Re: Motor 1,4 ??? Design???
S ohledem, že předešlá 1.4 byla průšvih, turbokompresor 1.4 raději přestali sami vyrábět, tak 1.4 TSI ACT bude nepochybně spolehlivost sama >:-[]
Avatar - rohYpnol
7. 10. 2016 14:16
Re: Škodovácká klasika
A víš proč nemá AWD? Právě proto, že čím dál víc lidí kupuje SUV bez AWD :-!

Benziny? Jaký je podíl benzinů v prodaných SUV v EU?

Automat? Kodiaq má jen svouspojku, která zrovna vhodná do takovéhoto typu vozu není.
7. 10. 2016 13:00
Re: Škodovácká klasika
Jak je na tom motoricky? Benzíny? Automaty? AWD?