Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jeep Grand Wagoneer: Sedmimístný model přijde v roce 2015

Diskuze (58)

Jeep pod italským vedením chystá další expanzi směrem vzhůru. Audi Q7 nebo Toyota Land Cruiser dostanou nového amerického konkurenta.

Sedmimístná SUV jsou v USA oblíbeným druhem auta – z domácí produkce můžeme jmenovat Dodge Durango, Chevrolet Tahoe nebo Ford Explorer. Ze zahraničních značek se o přízeň amerických zákazníků uchází například Audi Q7, Land Rover Discovery, Mercedes GL nebo Toyota Land Cruiser a chystá se podobně zaměřený Volkswagen CrossBlue a Infiniti JX. Že nějaká z věhlasných značek v našem výčtu chybí? Ano, Jeep.

Jeho nabídka dnes končí 4,8metrovým modelem Grand Cherokee. Američané pod italským vedením už ale splétají plány na větší model, který by uvezl sedm pasažérů. V zásadě půjde o prodloužený Grand Cherokee, technika by měla vycházet z Dodge Durango, který má stejný základ konstrukce, ale rozvor prodloužený z 2,92 na 3,05 metru. Celková délka karoserie přesáhne pětimetrovou hranici.

Jako nejpravděpodobnější se zdá být tradiční název Grand Wagoneer, původní model tohoto jména vznikal v letech 1963 až 1991. Název Jeep Commander, který nesl poslední sedmimístný Jeep chce automobilka ponechat historii.

Diskuze (58)
Avatar - Barrichello
12. 2. 2013 16:25
Re: Cherokee
Přední nárazník a světlanemá co dělat s tím zda je auto ortodoxní offorad nebo SUV, GranCherokee byl stejně od první generace spíš SUV, s tím nemam nejmenší problém.

mam problém s tím jak vypadaj ty světla, to je podobný jako Bentley Muslane - celý auto krásný jen přední světla to totálně zabily.

A nárazník šel u GC taky udělat jinak.

paradoxně to GC vypadá njelíp ve stříbrný, neb v tý to aspon trochu zanikne
12. 2. 2013 15:45
Re: Cherokee
Baríku, keď som to videl na fotkách, tiež som si myslel že je to totálny paskvyl, no cez víkend na živo na autosalóne som kapánek zmenil názor. V skutočnosti to vôbec nieje také zlé. Na nárazníku či svetlách nevidím žiadnu tragédiu, v pohode si na to zvyknem. Je to hold daň za masovejšie rozšírenie cherokéého, popravde len mizivé percento ľudí v dnešnej dobe potrebuje veľký a drsný offroad a pre tých ortodoxných má jeep wranglera. Grand cherokee si v teréne v pohode poradí, no dá sa s ním rovnako dobre jazdiť aj v meste. Ja sám som toho dôkazom. Inak, mám ho niečo vyše roka, cca 15 tis.km. a absolútna spokojnosť.

Avatar - Barrichello
12. 2. 2013 08:43
Re: výroba fiatu 500 v Mexiku končí
Jistě, Fiat představil plány, jaké modely chce v USA vyrábět. Pokud tam nestrčí výrobu nějaké dodávky Fiat pod zančkou RAM, nevím co jinýho by tam asi vyráběli, nic zásadního se nechystá, všechno budou hlavně facelifty a nový generace stávajících modelů....

Mexiko emá svoje odbory? Nejsem expert na Mexiko ale docela bych se divil

Záasadní problém má v Evropě akorá tFiat a PSA

Já mam zásadní zaujatost proti tomu že převzal Fiat chrysler a že to vede jak to vede. A to už od roku 2009, jestli sis nevšiml.

Kdyby US vláda nedla Chrysler zadarmo fiatu....druhej úhel pohledu

Nakonec má ta továrna stát v Petrohradě, co mam info a tam ZIL nesídlí >:D
Jinak ZIL by nemohl vyábět v USA ani nákladáčky, ani limuzíny, nesplnují totiž US emsiní normy >:D
Avatar - Barrichello
12. 2. 2013 08:24
Re: Cherokee
Dležitý je třeba taky to, že dle průzkumů J.D.Power a dalších coe týče spokojenosti s vozidly byly značky Chrysler Group ještě někdy v roce 2008-09 upřostřed žebříčku, loni byly skoro na chvostu.

Tomu se říká posun >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
12. 2. 2013 08:21
Re: výroba fiatu 500 v Mexiku končí
Na tohle si nějak zapoměl odpovědět:

"Těch 300 tis aut se narodilo ve stejných továrnách, které vyprodukovaly někdy v roce 2006 2 200 000 ks vozů což je o 600 000 vozů více jak loni.

Takže o tom že by někde krom Toledo Assemlyl plant, kde dělaj naplno ty Wranglery jeli na plnou kapacitu továrny nemůže být v rámci celého Chrysler Group řeč.

Možná by to chtělo číst pozorněji a něco o tom US trhu vědět, hlavně to že v 90. letech činily prodeje bezmála 3 miliony kusů. A ty musely být někde vyrobeny, že

To že Mercedes a Fiat pozvyházeli lidi neznamená, že nestačí kapacita továrny. Kapaita továrny je dostačující, jen je potřeba přijmout pár desítek tisíc lidí, což ale enní vůbec problém, protože propouštělo i GM a Ford a nezaměstatných dělníků s praxí je dostatek "