Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lexus IS-F na českém trhu za 1,8 milionu korun

Ondřej Láník
Diskuze (65)
Lexus vstoupí na začátku května 2008 na český trh s modelem IS-F. Základní cena je stanovena na 1.799.000,-Kč.

IS F je vybaven zážehovým vidlicovým osmiválcovým motorem o objemu 5,0 l, který disponuje výkonem 311 kW a maximálním točivým momentem 505 Nm. Motor je vybaven vstřikováním D-4S, tedy dvojicí vstřikovacích trysek na válec. K vysokému výkonu, nízkým emisím a redukci vibrací přispívá rovněž proměnné časování sacích ventilů VVT-iE. Vysoký výkon je přenášen na kola zadní nápravy přes unikátní 8stupňovou převodovku Direct Sport Shift, která nabízí jak manuální mód ultra rychlého řazení jednotlivých stupňů (přeřazení rychlostního stupně za 0,1 s) s využitím páček pod volantem, tak i automatický mód přinášející tradičně jemné samočinné řazení v různých režimech jízdy.

Jízdní dynamiku IS F výrazně podporuje nově představený třístupňový systém integrovaného řízení dynamiky vozidla s označením Sport VDIM. Řidič má na výběr tři režimy tohoto systému: Normal, Sport a Off (vypnutí systému).

Nepřehlédněte
První jízdní dojmy: Lexus IS-F - s pětilitrem po okruhu

Součástí standardní výbavy jsou bezpečnostní systémy ABS, EBD, TRC, VSC, ESP a BA, bi-xenonové přední světlomety, audiosystém Mark Levinson, 14 reproduktorů, měnič na 6 disků DVD, 19“ desetipaprsková kovaná kola z lehkých slitin s pneumatikami 225/40 R19 vpředu a 255/35 R19 vzadu, adaptivní přední světlomety, kolenní airbagy pro řidiče a předního spolujezdce, systém bezklíčového nastupování a startování „Smart Entry and Start“, parkovací kamera, navigační systém s mapami na DVD, 7“ dotyková obrazovka.

Jediné dvě příplatkové položky jsou elektricky ovládané střešní okno (+30.000,-Kč) a metalický lak (+23.000,-Kč).

Lexus IS-F versus konkurence
MotorLexus IS-FMercedes-Benz C 63 AMGBMW M3 Sedan
Zdvihový objem [cm3]496962083999
Válce/ventily8/48/48/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]311/6600336/6800309/8300
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]505/5200600/5000400/3900
Max. rychlost [km/h]270250 (280***)250 (280**)
Zrychlení 0-100 km/h [s]4,84,54,9
Komb. spotřeba [l/100 km]11,413,412,4
Cena [Kč]1.799.000,-1.775.000,- (1.858.505,-***)1.838.308,- (1.908.100,-**)

** s BMW Driver's paketem za 67.792,-Kč

*** s položkou "V max do 280 km/h", příplatek 83.505,- Kč

Ondřej Láník
Diskuze (65)
26. 4. 2008 15:49
Re: IS-F je dalsi jasne tazeni...
Jasne ze nevedou, spis nopak. Pokud jsi byl v posledni dobe v praze, tak tam se o prodejnosti mluvit DA, tam ma LEXUS - DUBA auto a reklamu na kazdem rohu...
Avatar - drack2
21. 4. 2008 17:34
Re: IS-F je dalsi jasne tazeni...
off: Pokud je nekdo fanaticky zastance nektere znacky, zustane jim i kdyby padali trakare preci. Vnimani znacky je dlouhy proces, BMW stavi na dlouholete tradici. Navic nedela nic vice mene spatne.

MazdaGE: Myslim, ze o prodejnosti se mluvit da, argument, ze u nas se jich prodava malo je mimo. Lexus do Evropy defakto jeste ani nevstoupil. Marketuje na vybrane trhy a jen s vybranymi modely. Automobilka tu zkratka jeste neni. Pokud si clovek srovna cisla celosvetove, nevedou si vubec spatne.

Podle me je IS-F uspech jiz ted. Protoze se to vsude resi a je to jendo z nejocekavanejsich aut.
21. 4. 2008 08:40
Re: -...
To, že se Lexus jako značka neučástní automobilový sportovních aktivit ještě neznamené, že nemůže mít schopné inženýry od své "matky", která ty zkušenosti má.
Četl jsi už nějaký test IS-F ? Novináři sami tvrdí, že určit, jak si stojí proti M3 půjde až v přímém srovnání, protože to zatím vypadá, že je velmi blízko.
21. 4. 2008 08:35
Re: IS-F je dalsi jasne tazeni...
Myslim ze o prodejnosti se zatim u LEXUSU neda mluvit, kdyz na 1000 lexusu prodanych u nas prijde 300 000 nemeckych aut. Jasne ze kdo chce BMW a je to pro nej jedina mozna znacka tak nepujde do LEXU.
20. 4. 2008 20:40
Re: IS-F je dalsi jasne tazeni...
LEXUS a vsechny jeho auta maji neco do sebe a vsechny jsou poradnou konkurenci pro vsechny sve nejen nemecke protejsky.