Maserati Quattroporte by Novitec : poradil si německý tuner s italským plnokrevníkem?
Technici v Novitecu nejsou žádní zelenáči v oblasti upravování italských automobilů, vzpomeňme na jejich upravené Ferrari F-430 či Alfa Romeo Breru 2,4 JTD. Jak si ale poradili s Maserati Quattroporte?
Myslím že tuner udělal moc dobře, když se rozhodl zachovat elegantní linie Quattroporte. Pod kapotou již ale změny proběhly a to v podobě přeprogramování řídící jednotky ECU a posunutí omezovače na 7800 ot./min. Nový je také výfukový systém, který je nerezový a pyšní se dvěma koncovkami o průměru 83 mm na každé straně. Díky těmto úpravám vzrostl nejvyšší výkon na 304 kW ( 414 k) při 7100 ot./min. a maximální točivý moment na 468 Nm při 4650 ot./min. Upraven byl také podvozek, který dostal nové tlumiče a možnost nastavení tuhosti. Dvacetipalcová kola z lehkých slitin jsou obuta do pneumatik Pirelli P-Zero s šířkou 285 mm vzadu a 245 mm vpředu. Díky hliníkovým podložkám (kroužkům) byl také rozšířen rozchod kol.