Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda 5: Po slevě od 421.900,- Kč

Diskuze (13)
MPV Mazda 5 je o 100 tisíc levnější než při uvedení na trh letos na jaře.

Na výběr je pět úrovní výbavy. Základní CE obsahuje 6 airbagů, ESP, klimatizaci, rádio, elektrické stahování předních a zadních oken, centrální zamykání s dálkovým ovladačem a 15palcová ocelová kola.

TE přidává přední mlhovky, palubní počítač, ovládání rádia na volantu, více odkládacích schránek a 16palcová litá kola. Od tohoto provedení mají všechny verze Mazdy5 sedmimístný interiér.

Verze TX je jediná, která umožňuje volbu mezi všemi třemi motory. Obsahuje vše z TE a dále Bluetooth hands-free, tempomat, světelný a dešťový senzor, vyhřívání předních sedadel, zatmavená zadní skla a zadní parkovací senzory.

V TX Plus jsou dále obsaženy xenonové světlomety a elektricky posuvné zadní boční dveře s dálkovým ovládáním.

GTA nechybí kožené čalounění, sada spoilerů a 17palcová kola.

Od výbavy TX výš lze přiobjednat navigační systém. Příplatek je 18 tisíc korun, v ceníku jsou tyto verze označeny přívlastkem Navi. Kromě toho lze připlácet jen za metalický lak (14.000,- Kč) a prodlouženou záruku.

Mazda5 - ceny na českém trhu
Motor1,8 MZR2,0 MZR1,6 MZ-CD
Převodovka6M6M6M
Zdvihový objem [cm3]179819981560
Válce/ventily4/44/44/2
Největší výkon [kW/min-1]85/5300110/620085/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]165/4000191/4000270/1750
Max. rychlost [km/h]182194180
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,81113,7
Komb. spotřeba [l/100 km]7,26,95,2
Cena CE [Kč]421.900,--481.900,-
Cena TE [Kč]494.900,--554.900,-
Cena TX [Kč]519.900,-539.900,-579.900,-
Cena TX Navi [Kč]537.900,-557.900,-579.900,-
Cena TX Plus [Kč]-571.900,-611.900,-
Cena TX Plus Navi [Kč]-589.900,-629.900,-
Cena GTA [Kč]-614.900,-654.900,-
Cena GTA Navi [Kč]-632.900,-672.900,-

Diskuze (13)
Avatar - abacus
27. 7. 2011 07:32
Re: Malé MPV..
Čo znamená vyskúšať si tie dve autá? Máš pocit, že budem o aute písať z obrázkov?
Vlastne si len potvrdil, že priestor na umiestnenie drobností v 5008 nie je. Kapsu v dverách má každé auto. Tú "dieru" v stredovom tunely nepovažujem za organizované usporiadanie drobností. Batožinový priestor je o rozmere cca 1 x 1 m a výšky po plató sotva 45 cm, čo dáva využiteľný batožinový priestor tak 450 l. Ja som mal na víkend verziu s vyklápacím displayom navigácie, takže žiadny odkladací priestor pre peňaženku sa nekonal. Čo sa týka stredového tunelu, nepatrím k tým, ktorí si musia vetrať prirodzenie rozťahovaním nôh pri šoférovaní. Mne vadí obrovská nevyužitá hmota stredového tunelu. Kam si dáš kelímok s horúcou kávou? Prečo si neuložíš lekárničku a povinnú výbavu do priestoru pod nohami druhého radu. Asi pretože sa to tam nezmestí. Podľa mňa je to najhoršie MPV s odkladacími priestormi.
Ako etelón využitia priestoru na všetky drobností je pre mňa minulá generácia C-maxu. Stredový tunel: priestor na dve fľaše príp dva kelímky na kávu, mincovník (vždy máš poruke drobné na parkovanie) peňaženka, mobil v zadnej časti tunela priestor na veľkú PET fľašu. V prístrojovke vedľa rádia sú štyri "ryhy" do ktorých vložíš "kreditku" ( karta z umývačky, prípadne lístky s mýtnice), nad rádiom uzatvárateľná prípadne otvorená schránka. Pri vodičovej sedačke vľavo dole, u spolujazdcovej vpravo odkladací priestor na drobností, vo dverách štandartná kapsa + malý úložný priestor (napr. mobil) + pod volantom.
Vzadu je to horšie, ale tie "diery" v podlahe majú veľkosť tak cca 12-15l. Do jednej diery v pohode lekárnička + sada žiaroviek a ešte je tam miesto. nehovorím ešte o presne vytvorenom mieste na trojuholník pod prednými sedačkami, kde sú priehlbne, kde uložíš kade čo a nelieta ti to pod nohami.
Skús nájsť toľko premyslených úložných priestorov v 5008.
Mínusom u Fordu je to, že nemá žiadnu chladenú schránku. To mala i Fabia v základných verziách s klímou a pod volantom chladená schránka presne na plechovku. /nehovoriac o iných mínusoch Forda/
Celkom pozitívnym prekvapením pre mňa bol priestor na drobnosti u Versa. Čo sa týka objemu batožinového priestoru tam podľa mňa vedie Scenic Grand, Picasso Grand a Zafira.
"Obrovský" batožinov priestor sa tiež zmenší u Tourana, keď tam dáš rezervu.

Každý máme svoje priority a MPV u mňa musí byť skutočne viacúčelové auto. Netvrdím, že 5008 by som nebral, len je to o dosť veľkom kompromise.
Nech 5008 dobre slúži. Jazdne to bolo obrovské pozitívne prekvapenie. Mal som na víkend 2,0 HDI. Papierovo sa mi veľmi pozdávala 1,6 THP ale pri dnešnej cene PHM by som už prešiel asi k dízlom.
26. 7. 2011 17:31
Re: Malé MPV..
Jde o to, jestli si ty 2 auta už někdy vyzkoušel? Náhodou vlastním P5008 a věř mi, že do kufru strčíš v pohodě 3 velký kufry a spoustu dalších věcí. Btw pod podlážkou je místo na takový blbosti, jako je lékarníčka, lano, kompresor, trojúhelník atd... Ano tunel přístrojový desky je poněkud větší, ale ani při mých 188cm výšky tak problém nemám. Petky klidně strčíš do dveřních kapes, v pohodě se tam vejdou a 2 držádky na nápoje jsou v tom boxíku - jo je to trošku gymnastika, ale mě to neva. navíc je rozdělen ještě na dvě části, takže je tam místa dost, navíc nad displejem autorádia máš místo přesně na telefon nebo MP3 ;-)

Na Mazdu jsem se byl mrknout (jakož i na jiná MPV - Turan, Scenic atd.), když jsem vybíral další auto po C4GP no a jelikož mě svou prostorností opravdu nepřesvědčila, zůstal jsem u PSA a nelituji toho :yes:
26. 7. 2011 15:59
Re: mazda 5
Proto jsem psal o motoru z Mazdy 6.
26. 7. 2011 15:18
Re: Zadek ...
Jo, to auto je elegantní asi jako SsangYong Rodius. >:D Hlavně mě dostávají ty promáčkliny na dveřích, které vypadají, jako kdyby se o to někdo na parkovišti opřel. Přitom jinak Mazda design umí.
26. 7. 2011 03:38
Re: Zadek ...
vpravo