Mazda BT-50: nenápadná modernizace
Současná Mazda BT-50 měla svou světovou premiéru v Bangkoku v březnu roku 2006, ale například na český trh dorazila až v roce 2007. Tento model je v Evropě nabízen s přeplňovaným vznětovým čtyřválcem o objemu 2,5 litru, který disponuje výkonem 105 kW (143 k) a točivým momentem 330 Nm.
Modernizace Mazdy BT-50 je poměrně nenápadná a na exteriéru se omezuje pouze na nový přední nárazník s maskou chladiče, upravenou optiku hlavních světlometů a nová šestnáctipalcová litá kola pro verze s pohonem všech čtyř kol. V interiéru jsou použity nové materiály na palubní desku a čalounění sedadel a nové osvětlení přístrojů.
V motorovém prostoru nedošlo k žádným změnám a je zde stále turbodiesel o objemu 2,5 litru, ale na podvozku bylo upraveno odpružení. Pouze na britském trhu bude nyní nabízena verze s turbodiesel o objemu 3,0 litru s výkonem 115 kW (156 k) a novou pětistupňovou automatickou převodovkou.
Zákazníci si stále budou moci vybírat mezi pohonem pouze zadní nápravy nebo přiřaditelným pohonem všech čtyř kol. V nabídce budou také tři verze kabiny - Regular Cab (dvě sedadla, dlouhá korba), Rap Cab (čtyři sedadla, dva páry dveří otevírané proti sobě) a Double Cab (dvě sedadla vpředu, třímístná lavice vzadu, dva páry dveří otevírané po směru jízdy).