Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda MX-5: Ceny po faceliftu začínají na 639 tisících Kč, základní model bez stabilizačního systému

Diskuze (57)
Kultovní dvoumístná Mazda MX-5 prodělala technické změny i retuše vzhledu. V těchto dnech přichází na český trh se základní cenou necelých 639 tisíc Kč.

Facelift přinesl změny vzhledu, zejména přední části, revizí prošly motory, které dostaly nové kované klikové hřídele, nové písty a zdvihátka ventilů. Pohonné jednotky točí o 500 otáček více a mají sportovnější zvuk v duchu tradice. V nabídce jsou i nadále osmnáctistovka a dvoulitr, které pohánějí zadní kola. Na výběr je klasická karoserie Roadster nebo Roadster Coupé se skládací střechou. Dobrou zprávou je, že při faceliftu nevzrostla hmotnost auta ani se nezměnilo její rozložení 50:50.

Základní výbava Emotion obsahuje šest airbagů, litá kola s pneumatikami 205/50 R16, manuální klimatizaci, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, rádio s CD/MP3 přehrávačem a 6 reproduktory, výškově nastavitelný volant a sedadlo řidiče a digitální hodiny. Puristy může oslovit absence stabilizačního systému v kombinaci s pohonem zadních kol, na druhou stranu základní výbava je dostupná jen se slabším motorem a bez diferenciálu se zvýšenou svorností (a jen jako Roadster).

Prostřední verze Challenge je už v nabídce také s karoserií Roadster Coupé (příplatek 60 tisíc Kč). K Emotion přidává stabilizační systém DSC a kontrolu trakce, kožené čalounění, tempomat, palubní počítač, kůží obšitý volant s ovládáním rádia, automatickou klimatizaci a vyhřívání předních sedadel.

Vrcholné provedení Revolution už automaticky znamená dvoulitrový motor, šestistupňovou převodovku, diferenciál s omezenou svorností a sportovní podvozek Bilstein. Navíc má také xenonové světlomety, přední mlhovky, audiosystém Bose s CD měničem a sportovní sedadla Recaro.

Mazda MX-5 - české ceny po faceliftu
Motor1,8 Roadster1,8 Roadster Coupé2,0 Roadster2,0 Roadster Coupé
Zdvihový objem [cm3]1798179819991999
Válce/ventily4/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]93/650093/6500118/7000118/7000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]167/4500167/4500188/5000188/5000
Max. rychlost [km/h]194198213218
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,99,97,67,6
Komb. spotřeba [l/100 km]7,07,07,67,6
Cena Emotion [Kč]638.590,----
Cena Challenge [Kč]702.590,-762.590,---
Cena Revolution [Kč]--808.590,-868.590,-

Diskuze (57)
29. 3. 2009 15:16
Re: Japanodrzek
Vec nazoru a vkusu.
29. 3. 2009 15:15
Re: Japanodrzek
Jedete s rodinkou na vejlet?
29. 3. 2009 15:15
Re: Japanodrzek
OK Z8 je moc, kazdopadne Z4ku tam nechat muze a pripsat Z3.
29. 3. 2009 15:15
Re: Japanodrzek
Jel jsem ve vsech, ridil jsem vsechny, pulka jich je v rodine, MX5ku jsem si prejl jen ve FR. na autosalonu a nutno dodat, ze jizda v ni, je oproti tomu, co jsem vypsal takova..lehci a svezi, nehraje si na tvrdej sportak,takze je na denni pouziti vhodnejsi.Z4 je na denni jezdeni fpohe (zkusenosti) a Opel neni na prd, s Pontiacem jsou na tom prakticky stejne, akorat Oplik ma par o par koni vic a Pontiac mekci podvozek.
29. 3. 2009 15:12
Re: Japanodrzek
Vsechna tato auta, az na Z8 jsou relativne dostupna, asi tak, jako MX5ka.