reklama


Mercedes-AMG C 63 Cabriolet jde ve stopách kupé

 

Mercedes-Benz představuje nejvýkonnější provedení svého nového kabrioletu třídy C, které podobně jako kupé nastupuje ve dvou verzích.

Mercedes-Benz třídy C Cabriolet se světu představil v rámci letošního autosalonu v Ženevě a nyní se na New York International Auto Show odehrála premiéra jeho nejvýkonnějších provedení.

Mercedes-AMG C 63 Cabriolet není vlastně žádným velkým překvapením, ale logickým doplněním palety verzí třídy C. Novinka navazuje na loňský Mercedes-AMG C 63 Coupé, čemuž odpovídá vedle použité techniky i design nárazníků a rozšíření blatníků.

Pod kapotou kabrioletu rovněž pracuje dvojicí turbodmychadel přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 3982 cm3, který v základním provedení disponuje výkonem 350 kW (476 k) při 5500 až 6250 min-1 a točivým momentem 650 N.m dostupným od 1750 do 4500 min-1.

Čtyřmístný kabriolet s pohotovostní hmotností 1910 kg zvládne akceleraci z 0 na 100 km/h za 4,2 s a jeho maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Spotřeba paliva v kombinovaném provozu se má pohybovat od 8,9 l do 9,3 l benzinu na 100 km.

Pro zájemce o ještě ostřejší verzi bude k dispozici Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet, jehož osmiválec se pyšní výkonem 375 kW (510 k) při při 5500 až 6250 min-1 a točivým momentem 700 N.m dostupným od 1750 do 4500 min-1.

Pro toto provedení uvádí automobilka pohotovostní hmotnost 1925 kg, akceleraci z 0 na 100 km/h za 4,1 s, maximální rychlost rovněž omezenou na 250 km/h a spotřebu paliva stejnou jako u základního C 63 Cabriolet. V případě obou verzí lze za příplatek posunout zásah omezovače rychlosti až na 280 km/h.

Motor obou provedení spolupracuje se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou AMG Speedshift MCT, jejímž prostřednictvím jsou roztáčena kola zadní nápravy.

Mercedes-AMG C63 Coupe oficiálně: Nabízí až 375 kW (+ 3x video)

Podobně jako kupé je i kabriolet vybaven pečlivě vyladěným sportovním zavěšením se specifickou zadní nápravou s unikátním uchycením a širším rozchodem o 25 mm oproti standardním verzím třídy C, tužší elastokinematikou a negativními odklony.

Standardem jsou adaptivní tlumiče, umožňující řidiči výběr z režimů Comfort, Sport a Sport Plus. Mercedes-AMG C 63 Cabriolet je vybaven mechanickým diferenciálem s omezenou svorností a v ostřejší verzi S je použit elektronicky řízený diferenciál.

Kontakt s asfaltem zajistí verzi C 63 Cabriolet 18-palcová kola s pneumatikami o rozměrech 255/40 R18 vpředu a 285/35 R18 vzadu. Provedení C 63 S Cabriolet dostane standardně 19-palcová kola s pneumatikami 255/35 R19 vpředu a 285/30 R19 vzadu. V nabídce příplatkové výbavy pak budou figurovat i 20-palcová kola.

Prodej obou provedení se má rozběhnout v srpnu letošního roku a samozřejmostí bude úvodní provedení Edition 1, které má být k dispozici pouze s bílou karoserií na 20-palcových kolech a stylovými doplňky z uhlíkových vláken.

Spolupracujeme s TipCars.com
Co Praze chybí nejvíce? Nová budova magistrátu ani pavilony zoo to nejsou, míní analytici Co Praze chybí nejvíce? Nová budova magistrátu ani pavilony zoo to nejsou, míní analytici

Pro další budoucnost Prahy je klíčové dobudování vnějšího…

Porošenko varuje: Ukrajině hrozí ruský útok Porošenko varuje: Ukrajině hrozí ruský útok

Ukrajinský prezident Petro Porošenko opět varoval před…

Řidiči hrozí stávkou, vládě dali tři týdny Řidiči hrozí stávkou, vládě dali tři týdny

Dopravní odbory daly kvůli mzdám řidičů autobusů vládě,…

V západoněmecké škole zasahovaly zvláštní jednotky, byl to ale planý poplach V západoněmecké škole zasahovaly zvláštní jednotky, byl to ale planý poplach

Na škole v obci Menden na západě Německa zasahovaly kvůli…

 
 



reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Poslední Poslední "odvázaná" Škoda. Před dvaceti lety vyráběli felicii fun

Přípravu výroby vozu, který původně neměl být vůbec určen…

Tady něco nehraje: BMW svolává elektromobily i3 kvůli úniku paliva Tady něco nehraje: BMW svolává elektromobily i3 kvůli úniku paliva

Únik paliva je asi ten poslední důvod ke svolávací akci,…

 




Video: Jak v efektním driftu poslat auto na totálku Video: Jak v efektním driftu poslat auto na totálku

V tomhle videu je všechno, modrý majáček, burnouty,…

Mercedes-Benz C kabriolet odhaluje české ceny. Pod milion se nevejde Mercedes-Benz C kabriolet odhaluje české ceny. Pod milion se nevejde

Nová třída C s plátěnou stahovací střechou přichází na…

 



 
Škoda Rapid má po faceliftu. Dostala tříválec 1.0 TSI, bixenony a internet

Škoda Rapid má po faceliftu. Dostala tříválec 1.0 TSI, bixenony a internet

Dnes 11:00

Na první pohled se to možná nezdá, změn je však více než dost. Tou největší je paradoxně nejmenší motor, který se dosud ve Škodě Rapid objevil.




Blesk.cz

Maddie nikdo neunesl. Z hotelu odešla sama, když hledala rodiče! Bývalý policista zveřejnil šokující teorii

Maddie nikdo neunesl. Z hotelu odešla sama, když…

Další šokující tvrzení v případě ztracené Maddie! Novinář a bývalý policista Mark Williams-Thomas v televizi…

 

iSport.cz

Potíže Strašákova nástupce. Lídrovi kotle Slavie hrozí 4 roky bez fotbalu

Potíže Strašákova nástupce. Lídrovi kotle Slavie…

Život bez chození na fotbal si neumí představit, ale možná se pro něj stane realitou. Lídr aktivních fanoušků…

Experti o Dočkalovi: Krok do neznáma, ale 81 milionů se odmítá těžko

Experti o Dočkalovi: Krok do neznáma, ale 81 milionů…

O jednu z největších hvězd může přijít pražská Sparta. Do čínského klubu Che-nan Ťi-na-jie by mohla opora…

 

Reflex.cz

Legendární reportážní fotograf Jan Šibík představuje na výstavě svět, z kterého někdy mrazí

Legendární reportážní fotograf Jan Šibík představuje…

Před deseti lety jsem potkal Jana Šibíka (53), jednoho z nejlepších českých reportážních fotografů posledního…

Poprvé za více než 100 let roste ve volné přírodě počet tygrů, jenže na světě již žije jen kolem 4 tisíc

Poprvé za více než 100 let roste ve volné přírodě…

Tygr, největší kočkovitá šelma, je ve volné přírodě už dlouho mimořádně ohroženým druhem. Přesto Světový fond na…

 
 
reklama