Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-Benz CLS: Doplňky Brabus v Ženevě

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (9)
Autosalon v Ženevě dávno nepatří jen sériovým automobilům a své novinky zde představují i úpravci.

Mezi letošní novinky společnosti Brabus se zařadí úpravy připravené pro novou generaci třídy CLS. Dvorní ladič vozů Mercedes-Benz si pro čtyřdveřové kupé připravil kompletní paket karosářských dílů, které se testovaly v aerodynamickém tunelu, nové komponenty podvozku, zvýšení výkonu pro vznětové motorizace a pozornosti úpravce neunikl ani interiér.

Nové karosářské díly od společnosti Brabus jsou vyrobeny z plastů Pur-R-Rim. Sériový přední nárazník je doplněn o spoiler, který při vysokých rychlostech zvyšuje aerodynamický přítlak na přední nápravu.

Pro úpravy předních partií slouží i denní světla z LED umístěna po stranách vstupů vzduchu v nárazníku. Na předních blatnících za koly mohou být umístěny nástavce imitující výdechy vzduchu.

Na bocích CLS jsou nové nástavce prahů s logem Brabus v zadní částí, v nichž jsou po celé délce umístěny světelné diody, které při nastupování a vystupování osvětlují prostor pod otevřenými dveřmi.

Decentně upraveny jsou i linie zadních partií čtyřdveřového kupé. Brabus připravil nový spodní díl nárazníku s integrovaným difuzorem, výřezy pro koncovky výfukového systému a třetí brzdový světlem. Poslední nový díl na karoserii představuje nenápadný spoiler na odtrhové hraně víka zavazadlového prostoru.

Spolu s novými karosářskými díly dodávají CLS dynamičtější vzhled i nová kola z nabídky společnosti Brabus. Ta nabízí 20-palcová litá kola Monoblock řady VI, E, S a F o rozměrech od 8,5Jx17 do 10,5Jx20. Dodavatelem pneumatik pro Brabus jsou Pirelli a Yokohama.

Brabus vedle optických úprav CLS nabízí i nové komponenty pro podvozek. Základ nabídky představují sportovní pružiny snižující světlou výšku o 30 mm. K dispozici je ovšem i nový software pro řídící jednotku vzduchového odpružení Airmatic, který zajistí snížení světlé výšky až o 35 mm.

Pro vznětové motorizace nového CLS si Brabus připravil i zvýšení výkonu. Pro čtyřválec CLS 250 CDI BlueEFFICIENCY je k dispozici modul ECO Power Extra D4, který se postará o zvýšení výkonu ze 150 kW (204 k) na 172,8 kW (235 k). Hodnota točivého momentu se zvýší z 500 Nm na 560 Nm.

Pro šestiválcový turbodiesel CLS 350 CDI BlueEFFICIENCY je určen modul ECO PowerXtra D6S. Ten zajistí zvýšení výkonu ze 195 kW (265 k) na 230 kW (313 k) a točivý moment vzroste z 620 Nm na 690 Nm. S těmito výkony se čas potřebný k zrychlení z 0 na 100 km/h zkrátí z 6,2 s na 5,9 s, zatímco maximální rychlost zůstává elektronicky omezena na 250 km/h.

Pro všechny vznětové i zážehové motorizace má Brabus v nabídce výfukový systém z nerezové oceli s čtveřicí koncovek.

Interiér nového CLS může být u společnosti Brabus upraven podle individuálních přání klientů. Nabídka začíná u kompletně nového čalounění kůží Mastik a Alcantarou, pokračuje přes nový sportovní volant, k doplňkům z hliníků nebo kořenového dřeva a končí u multimediálního paketu.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (9)
Avatar - CHerokee
28. 2. 2011 18:08
Re: Některé části jsou docela pěkný
Já neměl jediný problém a servis velmi vstřícný. Ale já jsem z Ostravy, nevím jak jinde, ale auta budou stejná.
Avatar - MAP2009
27. 2. 2011 23:00
Re: Některé části jsou docela pěkný
Tím lépe. Hodně lidí mne zrazovalo...i když bez konkrétní příčiny
Avatar - CHerokee
27. 2. 2011 22:35
Re: Některé části jsou docela pěkný
Co jsem zatím měl, tak bez chybičky (C 350 CDI)
Avatar - MAP2009
27. 2. 2011 22:04
Re: Některé části jsou docela pěkný
Doufám že je to dobrá značka. Dosud s ní nemám zkušenost.
Avatar - CHerokee
27. 2. 2011 20:41
Re: Některé části jsou docela pěkný
Souhlas pěkné auto, dobrá značka.