Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-Benz SLS AMG dostane nástupce bez výklopných dveří

Jan Mička
Diskuze (6)
Výrobní období chlapáckého Mercedesu SLS AMG se chýlí ke konci. Dosavadní informace hovoří o menším nástupci, který nebude mít nahoru výklopné dveře.

Výroba Mercedesu SLS AMG by měla být definitivně ukončena v červnu 2014. Po vzoru konkurenčních značek samozřejmě s velkou parádou, pravděpodobně v podobě speciální edice verze SLS AMG GT. Supersport se dočká náhrady, velikostně však o číslo menší. Nový vůz by se mohl v prodeji objevit již v roce 2015 a s největší pravděpodobností ponese označení SLC.

Nástupce Mercedesu SLS AMG se již testuje a prozatím nese kódové označení C190. Dostane klasickou koncepci s motorem vepředu a pohonem zadních kol, velikostně však pasuje spíše k Jaguaru F-Type. Pod kapotou by se měl objevit jediný motor – dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 5,5 litru, který využívá třeba Mercedes SL 63 AMG. V kuloárech se hovoří o výkonu až 585 koní! Hlavní a patrně nejsmutnější změnou je koncepce karoserie. Ta totiž i v případě kupé přijde o nahoru výklopné dveře gullwing, které odkazují na historii supersportovních modelů automobilky.

Jan Mička
Diskuze (6)
Avatar - DawQa
5. 10. 2013 18:46
Re: cesty jsou nevyspitatelné
Asi tak, dalo by se to vyřešt elektrikou..
5. 10. 2013 18:21
Re: cesty jsou nevyspitatelné
dost aut už zavírá 5-té dveře elektronicky.bylo by to možné řešení.jinak estetika mercedesu se mi hodně líbí ,kromě M-ka.
Avatar - MarTin1
5. 10. 2013 17:16
Re: cesty jsou nevyspitatelné
Vzhledem k obrovskému úspěchu SLS tohle asi zákazníky pane kolego asi netrápí :-) a pro ty který to otravuje, je tu roadster...
Avatar - Snooob
5. 10. 2013 15:54
Re: cesty jsou nevyspitatelné
Problémom nie je ani tak otvoriť dvere. Problémom je zatvoriť is keď sedíš v aute.

Avatar - Egi
5. 10. 2013 15:07
Re: cesty jsou nevyspitatelné
zrovna tyto dveře bych kultem nenazýval U původního 300SL to byla konstrukční nutnost. U SLS je to spíše taková frajeřina. Ovšem spoustu lidí právě tohle odradí, protože dělat dřep u auta, abych mohl otevřít dveře a působit jako frajírek, kamkoliv přijedu a vystoupím, se nemusí líbit každému. A co si budem povídat, nemyslím, že vzhledem k ceně auta by bylo většině vlastníků do třiceti let, kdy ještě mají tendenci zviditelňovat se takovým způsobem. A ti padesátníci tohle nepotřebují, naopak by spíš uvítali, kdyby se do toho dalo lézt bez tělocviku, aby je nebolela záda