Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes E 63 AMG S: 585 koní a 800 N.m

Michal Fokt
Diskuze (14)
Mercedes má další čerstvou krev v rodině nadupaných AMG. Nové nejostřejší Éčko s přídomkem S se u nás nabízí pouze jako čtyřkolka.

Ačkoli si o tom už pár měsíců povídají vrabci na střeše, nový nejvýkonnější model E 63 AMG S se v nabídce objevil potichu a nenápadně. Ano, je to tak, když dnes budete chtít ve vyšší střední třídě to nejlepší od AMG, už nekoupíte E 63 AMG, ale rovnou E 63 AMG S.

Motor zůstal stejný - V8 5.5 Biturbo, jen má místo 558 koní a 720 N.m výkon 585 koní při 5500 otáčkách a točivý moment 800 N.m je k dispozici v rozmezí 2000-4500 otáček. Tato varianta existuje výhradně s pohonem všech kol a v případě sedanu zvládne zrychlení na stovku o 0,6 s rychleji, tedy za 3,6 s, což je ovšem jen o 0,1 s lepší výsledek, než v případě E 63 AMG 4Matic. Kombi verze E 63 AMG S zvládne totéž za 3,7 s.

Na některých trzích (jako je třeba Velká Británie) ovšem E 63 AMG S existuje i pouze s pohonem zadních kol, v tom případě zvládne stovku sedan za 4,1 s a kombi je o desetinku pomalejší a i v tomto případě verze S překonávájí běžná AMG ve sprintu o 0,1 s. Pro všechny verze bez výjimky platí omezovač na 250 km/h, za jeho posunutí je ale třeba i nadále připlatit.

Rozdíly ve vzhledu byste hledali lupou, každopádně se dívejte po 19" kolech AMG a rudých brzdových třmenech, které spolu s písmenem S pomohou dotyčný model odhalit asi nejlépe. Auto už si můžete objednat, dodají vám ho ale až ve třetím čtvrtletí letošního roku. Začíná na 2.897.950 korunách, což znamená příplatek masivních 375.100,- oproti běžnému AMG a 278.300 korun oproti AMG s 4Maticem. Kombi E 63 AMG S startuje na 2.946.350 Kč.

Michal Fokt
Diskuze (14)
Avatar - Deathstar
23. 12. 2013 14:42
Podladěný motor.
Je zajímavý,že tenhle motor V8 5,5,v zástavbě modelu S 63 nabízí dokonce 900Nm,což je maximum motoru...
Nejdražší, a nejsilnější E63 S, ve čtyřkolce,ze všemi těmi vychytávkami,je tedy osazeno záměrně podladěným motorem na 800Nm.To není moc cool.:DD

Ale asi nebude problém,úpravami softwaru těch 900Nm dosáhnout i u Éčka..
Avatar - flyboyeda
15. 5. 2013 21:05
Re: OMG AMG
;-)
Avatar - AUDIRS6
15. 5. 2013 13:08
Re: OMG AMG
chlape ! ;-) - niekedy som aj ja mal podobne extremisticke nazory ako Ty >:-[] :yes:
...lenze uz som z toho akosi vyrastol - ono treba uznat kvalitu tam kde je a snahu tomu, kto sa snazi ;-) ...a ono momentalne - vzhladom na nelichotivu situaciu celeho koncernu Daimleru, sa ich Medovia snazia ;-) - ci to staci, alebo nie, nerozhodneme my tu na diskusnych forach, ale zakaznici, recenzie uznavanych redakcii a ich testy...
v kazdom pripade situacia je momentalne jasna: ImageReport 2012 - v Autozeitungu hovori jasnou recou - AUDI je no.1 uz niekolko rokov po sebe !!! :yes:
k tomuto konkretnemu E-ckovemu AMGcku : vykon :yes: , pohon-nahon :yes:
preco? lebo uz aj oni pochopili, ze pokial chcu v testoch mat proti Audi sancu, treba ten vykon efektivne preniest na cestu - a to pri vykonoch uz cca nad 300PS bez 4x4 neide !
takze Aleluja! - Medo to pochopil, Amici to pochopili, ale niektori sa tu este stale budu tvarit, ze ich sa to netyka >:-[] - ich vec :-!
este k tomu dizajnu - fakt nova RS6 je TOTAL-BRUTAL-MAXIMUM !!! >:-[] :yes:
ale, a to tam musi byt, aktualne E AMG vyzera tiez dost zaujmavo :yes:
jasne ze v interieroch este maju co dohanat, komentoval som aj interier novej S-klady...tam to na mna tiez posobi rozporuplne - niektore detaily vymakane, niektore vyslovene ako z lacneho "sopa tuningu"...
tak uvidime ako dalej. v kazdom pripade: uz aby tu bola RS6 PLUS, a ako SEDAN, s paketom ULTRA - vsetko (okrem toho sedanu) veci potvrdene, vykon cez 600 PS, a dufajme 2spojkova prevodovka novej generacie zabezpecia to, ze aktualnych 3,6s - ktore potrebuje aktualne E AMG S4x4, nezostane dlho neprekonane >:-[]
zatial teda :
[odkaz]
:yes:
Avatar - flyboyeda
15. 5. 2013 10:44
Re: OMG AMG
Mě se líbí ,jejich dizajn mi hodně připomíná hvězdné války tedy ty staré opravdové,podívej se na bílé helmy těch vojáků z hvězdných válek a podívej se na audi mě to připadá dost podobné,světlomety vypadají jak oči jednoho podmořského živočicha myslím krakatici,prostě i když Audi nepatrně zaostává za zrychlením tohoto Merglu,dal bych přednost Audi,má hezčí interiér,exteriér a je od základu stvěná jako čtyřkolka,kdežto Mergl začal dělat čtyřkolky kvůli audi,Audi začalo dělat čtyřkolky kvůli sobě. Audini jsou krásné. Dizajn nových Merglů je odporný,ty nové světlomety jsou debilní,starší generace Merglů vypadala líp
Avatar - Flash666
15. 5. 2013 09:35
Re: Dožijeme sa niekedy 1.000 koníkov?
jestli chces 1000 kobyl zajdi si k Brabusu :-)