Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes GLK 200 a GLK 250: Benzinový dvoulitr bez 4Maticu stojí od 959.530 Kč

Diskuze (2)
Mercedes-Benz rozšiřuje nabídku modelu GLK o nové verze s pohonem zadních kol. Ke dvojici turbodieselů nově přibývá benzinový dvoulitr ve dvou výkonových úrovních.

Bez pohonu všech kol bylo dosud možné pořídit jedině Mercedes-Benz GLK 200 CDI (105 kW) a GLK 220 CDI (125 kW), přičemž druhý jmenovaný vzhledem k akčnímu modelu Entry ztrácí smysl – stejný motor s pohonem 4Matic se totiž nabízí za zvýhodněných 999.000 Kč.

Nyní nabídku obohacují ekvivalenty s benzinovým motorem. V obou případech se jedná o přeplňovaný dvoulitr, konkrétně jde o varianty GLK 200/135 kW a GLK 250/155 kW. Dosud se ze zážehových motorů nabízel jen model GLK 250 4Matic a šestiválec GLK 350 4Matic (225 kW). Slabší dvoulitr může mít manuální převodovku, silnější je sériově s automatem.

Standardní výbava je stejná s ostatními verzemi. Zahrnuje dvouzónovou klimatizaci, multifunkční volant, 17palcová litá kola, přední mlhovky a další. Vozy s automatickou převodovkou mají sériově také tempomat.

Mercedes-Benz GLK - technická data a ceny
MotorGLK 200GLK 250GLK 350GLK 200 CDIGLK 220 CDIGLK 250 BlueTECGLK 350 CDI
Převodovka6M (7A)7A7A6M (7A)6M (7A)7A7A
Zdvihový objem [cm3]1991199134982143214321432987
Válce/ventily4/44/46/44/44/44/46/4
Největší výkon [kW/min-1]135/5500155/5500225/6500105/3250-4600125/3200-4200150/3800195/3800
Největší toč. mom. [Nm/min-1]300/
1200-4000
350/
1200-4000
370/
3500-5250
350/
1200-2800
400/
1400-2800
500/
1600-1800
620/
1600-2400
Max. rychlost [km/h]-215238195205210232
Zrychlení 0-100 km/h [s]-7,96,510,38,58,06,4
Komb. spotřeba [l/100 km]7,27,08,15,55,56,16,9
Cena man. [Kč]959.530,---946.220,-1.001.880,---
Cena aut. [Kč]1.023.563,-1.082.950,--1.010.253,-1.065.913,---
Cena 4Matic aut. [Kč]-1.139.820,-1.329.790,--999.000,-1.203.950,-1.305.590,-

Diskuze (2)
Avatar - Johny.Rico
16. 10. 2013 10:11
Pořád mi vyskakuje Nomad Touareg...
... i když vim, že třída jinde, ale i tak!
Avatar - Ada je zase tady
15. 10. 2013 23:34
Šlápnutí vedle
pokud by ten vůz měl ve spojení s dieselem a 4x4 manuální převodovku, možná by stál za výběr :no: