Mercury Milan: Nová tvář a hybridní pohon
Mercury Milan se poprvé představilo v roce 2005 na autosalonu v Detroitu a v obchodní strategii společnosti Ford Motor Company má na trhu místo pěkně uprostřed mezi „lidovým“ Fordem Fusion a luxusním Lincolnem MKZ.
Tento čtyřdveřový sedan dostal pro modelový rok 2010 zcela přepracovanou přední část s novými hlavními světlomety, maskou chladiče, nárazníkem, blatníky a kapotou motorového prostoru. Na zádi jsou použity pouze nové svítilny. V interiéru je přepracovaná palubní deska a hlavní pozornost byla při modernizaci věnována výběru materiálů pro interiér a jejich dílenskému zpracování.
Zákazníci značky Mercury mohou volit jeden ze dvou nabízených zážehových motorů nebo se rozhodnout pro verzi s hybridním pohonem. Zážehové motory zastupuje čtyřválec Duratec o objemu 2,5 litru s výkonem 129 kW (175 k) nebo šestiválec o objemu 3,0 litru s výkonem 177 kW (240 k).
Verze s hybridním pohonem je vybavena zážehovým čtyřválcem o objemu 2,5 litru s výkonem 114 kW (155 k) a točivým momentem 184 Nm, spolupracujícím s elektromotorem a převodovkou e-CVT. Tato kombinace se má postarat o spotřebu 5,0 litru benzinu na 100 km a Mercury Milan má na jednu nádrž paliva ujet až 700 mil (1120 km).