Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mitsubishi Lancer Fun: Sleva až 85 tisíc Kč, první cena 319.900,-Kč

David Bureš
Diskuze (7)
Mitsubishi nabízí pro obě karosářské verze Lanceru akční ceny. Základní cena s motorem 1,6 MIVEC (85 kW) tak klesla na 319.990,- Kč.

Český importér Mitsubishi si na začátek jara připravil nově definované akční slevy pro sedan a hatchback nižší střední třídy. První cena Lanceru se zážehovým motorem 1,6 MIVEC (85 kW) tak klesla na 319.990,- Kč. Akční ceny jsou časově omezeny do konce března.

Už základní výbava Inform obsahuje maximum bezpečnostních prvků. Konkrétně to znamená sedmero airbagů včetně kolenního pro řidiče, stabilizační systém M-ASTC, brzdový asistent a kotoučové brzdy na všech kolech. Dále nechybí manuální klimatizace, palubní počítač, elektrické stahování předních i zadních oken, elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka v černé barvě, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, dělená zadní sedadla a rádio s CD, MP3 přehrávačem a konektorem AUX.

Vyšší stupeň Invite stojí s motorem 1,6 MIVEC (85 kW) 359.990,- Kč. K výchozí výbavě přidává světelný a dešťový senzor, automatickou klimatizaci s klimatizovanou schránkou před spolujezdcem, kůží obšitý volant s ovládáním rádia, tempomat, přední mlhovky, kryty vyhřívaných zrcátek a kliky dveří v barvě karoserie a chromované lišty kolem oken a kolem masky chladiče.

Intense stojí se zážehovým 1,8 MIVEC (103 kW) a pětistupňovou manuální převodovkou 504.990,- Kč. Bezestupňová CVT je pro tuto motorizaci za příplatek 40.000,- Kč. Výbavu rozšiřuje o audiosystém Rockford Fosgate (710 W) s měničem na 6 CD, Bluetooth, 18palcová kola, přední spoiler, nástavce prahů a zadní parkovací senzory. Prvky výbavy jsou doplněny sportovním naladěním podvozku.

Mitsubishi Lancer Sportsedan - akční ceny na českém trhu (březen 2011)
Motor1,6 MIVEC1,8 MIVEC1,8 MIVEC1,8 DI-D MIVEC1,8 DI-D MIVEC
Převodovka5M5MCVT6M6M
Zdvihový objem [cm3]15901798179817981798
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]85/6000103/6000103/600085/3750110/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]154/4000176/4250176/4250300/2000-2500300/2000-3000
Max. rychlost [km/h]191202192192207
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,710,411,510,49,9
Komb. spotřeba [l/100 km]5,86,67,35,25,6
Cena Inform [Kč]319.900,---499.900,--
Cena Invite [Kč]359.900,-369.900,--539.900,--
Cena Intense [Kč]-504.900,-544.900,--579.900,-

Stejné ceny a výbavy platí jak pro sedan Lancer Sportsedan, tak pro hatchback Lancer Sportback.

David Bureš
Diskuze (7)
12. 3. 2011 22:04
Re: ?
Aby to bylo úplně jasné: do sportovních Lancerů (ty jsou pouze 4WD) se dává do Ralliartu 2.0 MIVEC/177 kW a do EVO 2.0 MIVEC/217 kW. Rodinný Lancer Sportsedan a Sportback jsou jen a pouze 2WD osazené 1.6 MIVEC/85kW, 1.8 MIVEC/103kW a naftou 1.8 DI-D MIVEC/85 a110 kW. Akce se týká pouze rodinných 2WD Lancerů. Cenovky Ralliartu a EVA zůstávají beze změny na svých řádově 850k a 1200k. Myslím ten cenový odskok i jasně vyjadřuje rozdíl v nářadí ;-)
Avatar - CHerokee
12. 3. 2011 19:01
Re: ?
Lancer se mi líbí více než Impreza, ale byl předražený. Teď už není. Osobně bych si rád prohlídl a vyzkoušel 2,0 Ralliart. :-!
12. 3. 2011 12:07
Re: ?
Presne tak vzhledem k veku toho vozu je fajn, ze si automobilka uvedomila, ze je treba mit i auta pro bezneho "obycejneho a prumerneho" zakaznika. :yes:
12. 3. 2011 10:52
Re: ?
Ovšem že předokolka, stačilo by párkrát kliknout třeba i tady na AutoCZ ;-) Sportsedan a Sportback jsou konzumní verze určené pro běžný trh. Což je myslím zároveň i trochu brzda celého záměru - koupíš auto s jasným výrazem "já jsem mitsu, zatáček a stíhacích jízd král", takže provokuješ kdejakého testosterona, aby tě vyzkoušel. Jenže ty máš pod zadkem víceméně normální rodinné auto, i když jízdními vlastnostmi je v prvních řadách mainstreamových dvoukolek. Nejsou v něm žádné letecké motory, i když - zase - ty současné jsou fajnové... EURO V splňující.. rodinu a tebe svižně vozící. Je to velké auto, ale s malým kufrem. Jak patrno, celé je to taková lákavá schíza.

Každopádně, tahle akční cena znamená konečně sestoupení českého dealera z oblak na zem do cenové reality. Dobrý kauf pro toho, kdo ví, proč kupuje. Že by se začaly prodávat mraky jako cee'dů nebo Méganů, tomu nevěřím, ale přál bych Mitsu trochu té radosti z prodejních čísel.

btw: škoda těch mitsubiších empévéček...
12. 3. 2011 10:42
Re: ?
Přesně tak Mitsubishi dává 4x4 pouze do dvou nejsilnějších verzí. Motor 1,6 MIVEC se s pohonem všech kol nekombinuje ani u ASX, 4x4 pouze s 1.8 DI-D MIVEC.

test motoru 1.6 MIVEC zde [odkaz]