Mitsubishi Lancer Ralliart: Polidštěné Evo stojí 839.900,- Kč
Lancer Ralliart pohání přeplňovaný dvoulitr, který je naladěn na výkon 177 kW při 6000 min-1, je tak o 40 kW slabší než v Lanceru Evolution. Maximum točivého momentu 343 Nm leží v rozpětí 2500 až 4725 min-1. Pohonné ústrojí je převzaté z Evolution – obsahuje dvouspojkovou převodovku TC-SST a pohon všech kol. Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 7 sekund (Lancer Evolution s dvouspojkovou převodovkou potřebuje 6,3 s).
Cena 839.900,- Kč je o 370 tisíc Kč nižší než u Lanceru Evolution TC-SST, výbava přesto není nijak zásadně ochuzena. Z funkčních prvků nechybí aktivní středový diferenciál, vypínatelná stabilizace, přední a zadní diferenciál s omezenou svorností, sportovní podvozek a 16palcové kotouče na obou nápravách. Od běžného Lanceru se Ralliart dále liší hliníkovou kapotou s nasávacími a ventilačnímu otvory, chromovanými doplňky Ralliart, sportovním bodykitem a 18palcovými koly s grafitovým lakem.
Dále má Lancer Ralliart sedm airbagů, automatickou klimatizaci, tempomat, sportovní sedadla, sportovní multifunkční volant s páčkami pro manuální řazení, bi-xenonové světlomety, přední mlhovky rádio s CD/MP3, elektrické stahování předních i zadních oken, vyhřívání zpětných zrcátek nebo dešťový a světelný senzor. Výbavu lze rozšířit o Premium Pack za 110 tisíc Kč. Ten obsahuje navigaci s 40GB harddiskem, 710W audiosystém Rockford Fosgate, Bluetooth handsfree, bezklíčový vstup a vyhřívaná sportovní sedadla Ralliart.
Mitsubishi Lancer Ralliart - ceny na českém trhu | ||
Motor | Sportsedan | Sportback |
Převodovka | 5MA (SST) | 5MA (SST) |
Zdvihový objem [cm3] | 1998 | 1998 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/4 |
Největší výkon [kW/min-1] | 177/6000 | 177/6000 |
Největší toč. mom. [Nm/min-1] | 343/2500-4725 | 343/2500-4725 |
Max. rychlost [km/h] | 230 | 220 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 7,0 | 7,1 |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 10,0 | 10,2 |
Cena [Kč] | 839.900,- | 839.900,- |