Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Ford C-Max oficiálně: Nově s turbodieselem 1.5 TDCi

Ondřej Chamilla
Diskuze (5)
Po včerejší upoutávce jsou zde oficiální fotografie a informace o Fordu C-Max po faceliftu. Vedle upraveného vzhledu má auto i nové motory 1.5 EcoBoost a 1.5 TDCi.

Ford dnes zcela odhalil své MPV C-Max po faceliftu, které prošlo nejen úpravou zevnějšku, ale rovněž se změnily věci pod kapotou. Na první pohled pak modernizovaný C-Max poznáte podle masky chladiče ve stylu Aston Martinu, jiných světlometů, přepracovaných nárazníků a nových designů litých kol. Nechybí ani diody denního svícení a zadní svítilny rovněž vypadají jinak.

Uvnitř auta je nyní infotainmentový systém Sync 2, který se poprvé představil v modernizovaném Focusu. Jeho součástí je osmipalcový dotykový displej, který nahrazuje značnou část tlačítek na přístrojové desce. V nabídce auta najdete i novou výbavu jako kupříkladu vyhřívaný volant, inženýři Fordu pak zapracovali také na lepších materiálech v kabině a účinnějšímu odhlučnění auta, přičemž turbodiesely dostanou ještě více tlumicí hmoty.

Pokud se podíváme na nabídku motorů, najdete pod kapotou C-Maxu hned dvě novinky. Tou první je přeplňovaná benzinová patnáctistovka EcoBoost o výkonu 110 kW, kterou ale dostane jak Focus po faceliftu, tak v silnější variantě i nový S-Max. Zajímavostí však je, že podle prvních informací by pod kapotou tohoto středního MPV neměla chybět ani vůbec nejsilnější varianta daného motoru s výkonem 132 kW. Tou druhou, významnější novou verzí je turbodiesel o objemu 1,5 litru, který má tradiční označení TDCi a výkon 88 kW.

Základem palety agregátů jsou tříválce 1.0 EcoBoost o výkonu 74 kW a 92 kW, naopak pravděpodobně cenový vrchol budou zastávat naftové dvoulitry TDCI se 103 kW a 120 kW.

Vedle nového C-Maxu přichází samozřejmě i prodloužená varianta Grand C-Max. Oba modely mají upravené řízení i zavěšení pro ještě lepší vlastnosti a dojem z jízdy. Nechybí ani systém MyKey, který umí nastavit mnoho funkcí vozu a dokonce i omezit maximální rychlost auta. Samozřejmostí je celá řada příplatkové výbavy včetně hlídání mrtvých úhlů, protikoliznímu systému, aktivního brzdění a podobně. Světu se pak C-Max i Grand C-Max představí začátkem října na pařížském autosalonu.

Ondřej Chamilla
Diskuze (5)
18. 9. 2014 08:42
Re: ...
presne, pokiaľ ide o ex, ale ten interiér, ten interiér
17. 9. 2014 20:46
Re: ...
Problem je ten povodny tvar. Facelift uz potom vela nezmoze, ale v tomto pripade urobil maximum mozneho.
Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2014 20:27
Re: ...
suhlas... dalsi paskvil s vyzorom fiesty...... interier to iste..... je to cele neforemne .... podobne ako B max.... o maske z astona skoda debat..... kreativita exterieru je fordu asi tak vzdialena ako ulanbatar od pariza .... v interieri je to presne opacne.... tam ho zase navrhovali ludia ktori triezvi byt nemohli
Avatar - Poustevnik
17. 9. 2014 20:25
...
Nemůžu si pomoct, ale vypadá docela neforemně, jakby nafoukli nějakou démonickou žábu, kterou přejel aston martin....
17. 9. 2014 16:39
takze ten grand
je ten co ma vzadu soupacky