Modernizovaný Ford C-Max oficiálně: Nově s turbodieselem 1.5 TDCi
Ford dnes zcela odhalil své MPV C-Max po faceliftu, které prošlo nejen úpravou zevnějšku, ale rovněž se změnily věci pod kapotou. Na první pohled pak modernizovaný C-Max poznáte podle masky chladiče ve stylu Aston Martinu, jiných světlometů, přepracovaných nárazníků a nových designů litých kol. Nechybí ani diody denního svícení a zadní svítilny rovněž vypadají jinak.
Uvnitř auta je nyní infotainmentový systém Sync 2, který se poprvé představil v modernizovaném Focusu. Jeho součástí je osmipalcový dotykový displej, který nahrazuje značnou část tlačítek na přístrojové desce. V nabídce auta najdete i novou výbavu jako kupříkladu vyhřívaný volant, inženýři Fordu pak zapracovali také na lepších materiálech v kabině a účinnějšímu odhlučnění auta, přičemž turbodiesely dostanou ještě více tlumicí hmoty.
Pokud se podíváme na nabídku motorů, najdete pod kapotou C-Maxu hned dvě novinky. Tou první je přeplňovaná benzinová patnáctistovka EcoBoost o výkonu 110 kW, kterou ale dostane jak Focus po faceliftu, tak v silnější variantě i nový S-Max. Zajímavostí však je, že podle prvních informací by pod kapotou tohoto středního MPV neměla chybět ani vůbec nejsilnější varianta daného motoru s výkonem 132 kW. Tou druhou, významnější novou verzí je turbodiesel o objemu 1,5 litru, který má tradiční označení TDCi a výkon 88 kW.
Základem palety agregátů jsou tříválce 1.0 EcoBoost o výkonu 74 kW a 92 kW, naopak pravděpodobně cenový vrchol budou zastávat naftové dvoulitry TDCI se 103 kW a 120 kW.
Vedle nového C-Maxu přichází samozřejmě i prodloužená varianta Grand C-Max. Oba modely mají upravené řízení i zavěšení pro ještě lepší vlastnosti a dojem z jízdy. Nechybí ani systém MyKey, který umí nastavit mnoho funkcí vozu a dokonce i omezit maximální rychlost auta. Samozřejmostí je celá řada příplatkové výbavy včetně hlídání mrtvých úhlů, protikoliznímu systému, aktivního brzdění a podobně. Světu se pak C-Max i Grand C-Max představí začátkem října na pařížském autosalonu.