17.9. 2014 Ondřej Chamilla Ondřej Chamilla

Modernizovaný Ford C-Max oficiálně: Nově s turbodieselem 1.5 TDCi

 

Po včerejší upoutávce jsou zde oficiální fotografie a informace o Fordu C-Max po faceliftu. Vedle upraveného vzhledu má auto i nové motory 1.5 EcoBoost a 1.5 TDCi.

Ford dnes zcela odhalil své MPV C-Max po faceliftu, které prošlo nejen úpravou zevnějšku, ale rovněž se změnily věci pod kapotou. Na první pohled pak modernizovaný C-Max poznáte podle masky chladiče ve stylu Aston Martinu, jiných světlometů, přepracovaných nárazníků a nových designů litých kol. Nechybí ani diody denního svícení a zadní svítilny rovněž vypadají jinak.

Uvnitř auta je nyní infotainmentový systém Sync 2, který se poprvé představil v modernizovaném Focusu. Jeho součástí je osmipalcový dotykový displej, který nahrazuje značnou část tlačítek na přístrojové desce. V nabídce auta najdete i novou výbavu jako kupříkladu vyhřívaný volant, inženýři Fordu pak zapracovali také na lepších materiálech v kabině a účinnějšímu odhlučnění auta, přičemž turbodiesely dostanou ještě více tlumicí hmoty.

Pokud se podíváme na nabídku motorů, najdete pod kapotou C-Maxu hned dvě novinky. Tou první je přeplňovaná benzinová patnáctistovka EcoBoost o výkonu 110 kW, kterou ale dostane jak Focus po faceliftu, tak v silnější variantě i nový S-Max. Zajímavostí však je, že podle prvních informací by pod kapotou tohoto středního MPV neměla chybět ani vůbec nejsilnější varianta daného motoru s výkonem 132 kW. Tou druhou, významnější novou verzí je turbodiesel o objemu 1,5 litru, který má tradiční označení TDCi a výkon 88 kW. Základem palety agregátů jsou tříválce 1.0 EcoBoost o výkonu 74 kW a 92 kW, naopak pravděpodobně cenový vrchol budou zastávat naftové dvoulitry TDCI se 103 kW a 120 kW.

Vedle nového C-Maxu přichází samozřejmě i prodloužená varianta Grand C-Max. Oba modely mají upravené řízení i zavěšení pro ještě lepší vlastnosti a dojem z jízdy. Nechybí ani systém MyKey, který umí nastavit mnoho funkcí vozu a dokonce i omezit maximální rychlost auta. Samozřejmostí je celá řada příplatkové výbavy včetně hlídání mrtvých úhlů, protikoliznímu systému, aktivního brzdění a podobně. Světu se pak C-Max i Grand C-Max představí začátkem října na pařížském autosalonu.

Spolupracujeme s TipCars.com
Avast za tři čtvrtletí zvýšil provozní zisk o devět procent na 7,5 miliardy korun Avast za tři čtvrtletí zvýšil provozní zisk o devět procent na 7,5 miliardy korun

Antivirová firma Avast zvýšila za tři čtvrtletí letošního…

Obchodní řetězec Globus spouští e-shop. Zatím jen v Praze Obchodní řetězec Globus spouští e-shop. Zatím jen v Praze

Hypermarkety Globus jsou druhým velkým obchodníkem, který…

Recenze: Starověké Řecko očima Asasínů Recenze: Starověké Řecko očima Asasínů

Úchvatně vypadající starověké Řecko hráče Assassin’s…

 
 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
Příliš tvrdá pravidla? Technickou kontrolou nemusí projít 90 % aut Příliš tvrdá pravidla? Technickou kontrolou nemusí projít 90 % aut

Se zpřísněním předpisů pro technické kontroly a měření…

OSI Silver Fox se dvěma trupy chtělo zvítězit v Le Mans. Proč nedostalo šanci? OSI Silver Fox se dvěma trupy chtělo zvítězit v Le Mans. Proč nedostalo šanci?

Kdo ví, možná by oslavné paměti historiků na 24hodinovku…

 



Ojetý Ford C-Max/Grand C-Max: Druhá generace neuspěla. Zaslouženě? Ojetý Ford C-Max/Grand C-Max: Druhá generace neuspěla. Zaslouženě?

Už v předchozí generaci platil C-Max za trochu…

Tohle je Ford C-Max Sport: Švihácké MPV, co umí jet na dva válce Tohle je Ford C-Max Sport: Švihácké MPV, co umí jet na dva válce

Nová verze kompaktního MPV od Fordu má sice Sport v…

 



 
Seat zahajuje výrobu Tarraca. Mrkněte, jak se španělský kodiak vyrábí v Německu

Seat zahajuje výrobu Tarraca. Mrkněte, jak se španělský kodiak vyrábí v Německu

Dnes 14:50

Španělská automobilka opět využívá továrny dalšího člena VW Group. Nové Tarraco začíná vyrábět v domovském závodě mateřského Volkswagenu.




Blesk.cz

Soudkyně zametla s Kramného advokátkou: 6 kroků, které mu zlomily vaz

Soudkyně zametla s Kramného advokátkou: 6 kroků,…

V druhé polovině září se rozhodovalo o podjatosti soudkyně Renáty Gilové a jejího senátu v případu Petra…

Sdílená vozítka mají pravidla jen na odkliknutí: Koloběžky ohrožují Pražany!

Sdílená vozítka mají pravidla jen na odkliknutí:…

Neslyšně profrčí kolem vás po chodníku, stačí krok a může dojít k neštěstí. Nemluvě o leknutí, když se vyřítí…

 

iSport.cz

Kozák o konci u reprezentace: Flám hráčů? Plivanec do tváře!

Kozák o konci u reprezentace: Flám hráčů? Plivanec do tváře!

Pohár trpělivosti Jána Kozáka přetekl. Po flámu, kterého se sedm slovenských reprezentantů zúčastnilo po prohře…

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova cesta, Dočkal je bingo

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova…

Větší disciplína, zodpovědnost v plnění úkolů, lepší klima v kabině. „Je to prudká, markantní změna,“ porovnává…

 

Reflex.cz

Radovan Krejčíř: Jak je výhodné být gangsterem...

Radovan Krejčíř: Jak je výhodné být gangsterem...

Když se celosvětově uznávaný mezinárodní zločinec ohlédne za svou celoživotní kariérou, najednou musí…

Slovíčko „z**d“ můžeme oficiálně používat. Zeman ho očistil od vulgarity, stejně jako slovo „k**da“

Slovíčko „z**d“ můžeme oficiálně používat. Zeman ho…

Dnešek je velký den pro všechny milovníky užívání ostřejších výrazů. Český ústav pro jazyk oficiálně potvrdil,…