Nástupce BMW Z3?
Nový design automobilky BMW, který se poprvé předvedl na velmi diskutované řadě 7, jíž se vyčítá přílišná robustnost a těžkopádnost, se dále vyvíjí, a to zřejmě velmi úspěšně. Další ukázkou radikálního stylingu mnichovské firmy je totiž studie pozoruhodného kabrioletu CS1. Ten se vyznačuje výrazně hranatými tvary karoserie s výrazným přechodem boků v kapotu a víko zavazadlového prostoru. Přední světlomety mají stále kruhový průřez a po vzoru řad 5 a 7 i jejich svítící okraje, zcela nově pojatá však jsou však krycí skla. Přední nárazník ve stylu Ferrari na sériovém voze s vrtulí ve znaku těžko uvidíme, zato zadní partie se svítilnami vybavenými LED diodami vypadá, jako by již patřila sériovému automobilu. Z profilu přidávají studii na vzhledu osmnáctipalcová kola, obutá do pneumatik 215/45 vpředu a 235/45 vzadu.
V moderním interiéru lze najít lehké materiály, jako třeba hliník s matovou úpravou a neoprén, používaný u potápěčských obleků. Čalounění bylo provedeno na méně exponovaných místech kůží napa, na zbytku pak odolnějším nubukem. Také v CS1 najdeme na středovém tunelu ovladač systému i-Drive.
Pod kapotou se nachází zážehová osmnáctistovka Valvetronic s výkonem 85 kW při 5500/min a točivým momentem 175 N.m při 3750/min, která pohání zadní kola. CS1 je vybaven sekvenční převodovkou SSG (Sequential Sports Gearbox) s ovládacími tlačítky na volantu, použitou již u kupé trojkové řady.
Jsme velice zvědaví, jak dalece se nástupce současné "zet-trojky", který by se měl představil nejpozději napřesrok, bude podobat tomuto koncepčnímu kabrioletu.