Nissan NT400 Cabstar pro Evropu ze Španělska

 

Nissan představuje modernizovaný lehký nákladní NT400 Cabstar, který je pro evropský trh vyráběn ve španělské Avile.

Nissan NT400 Cabstar představuje univerzální lehké nákladní vozidlo s celkovou hmotností 3,5 t, které je dostupné v široké škále různých variant, včetně skříňových dodávek, sklápěčů a valníků, které se navíc dodávají s jednoduchou či dvojitou kabinou případně s jednoduchou montáží zadních kol nebo s dvojmontáží.

Celková délka modernizovaného NT400 Cabstar se pohybuje v rozmezí od 4546 mm do 6346 mm v závislosti na jednom ze tří rozvorů, jejichž délky jsou 2500 mm, 2900 mm a 3400 mm. K dispozici je šest různých celkových hmotností od 2,8 t do 4,5 t, zatímco užitečné zatížení se liší od 1125 kg do 2768 kg. V případě verze s celkovou hmotností 3,5 t uvádí Nissan, že má s hodnotou 1840 kg nejlepší užitečné zatížení ve své třídě.

Od dosavadního provedení Cabstaru se nové NT400 liší lehce pozměněným designem exteriéru kabiny. Nejviditelnější změny představuje nová chromovaná maska a čirá optika hlavních světlometů. Méně nápadnou novinkou jsou ukazatele směru integrované do vnějších zpětných zrcátek.

V interiéru jsou použity nové materiály čalounění a grafika přístrojů spolu s novým multifunkčním displejem, na němž se zobrazují nejrůznější informace od okamžité a průměrné spotřeby přes hodiny a kontrolu hladiny oleje až po servisní intervaly.

Součástí výbavy je nový audiosystém s přehrávačem CD i MP3, AUX a USB vstupy a rozhranním Bluetooth. Místo popelníku na středové konzole zaujal s ohledem na změny v legislativě a návycích řidičů úložný prostor. Na přání je v rámci zimního paketu k dispozici vyhřívání sedadla řidiče a vnějších elektricky stavitelných zpětných zrcátek.

Za sedadlem řidiče je umístěna souprava na opravu pneumatik, která nahrazuje rezervní kolo. Absence rezervy spolu se zvedákem a souvisejícím nářadím představuje úsporu hmotnosti 30 kg, která se promítá do zvýšení užitečného zatížení. Na přání je ovšem plnohodnotné náhradní kolo stále k dispozici.

Nejvýznamnější novinkou spolu s úpravami podvozku, zajišťujícími vyšší nosnost, je použití přeplňovaného vznětového čtyřválce YD25 o objemu 2488 cm3. Ten je vybaven filtrem pevných částic s automatický i manuálně ovladatelnou regenerací a splňuje emisní normu Euro 5b+.

Tato pohonná jednotka je k dispozici ve třech verzích. Základ představuje 90 kW a 250 N.m. Prostřední provedení má 100 kW a 270 N.m. Vrcholná verze s výkonem 107 kW a točivým momentem 350N.m nahrazuje dosavadní třílitrový čtyřválec s výkonem 110 kW a stejným točivým momentem.

Verze s nejnižším výkonem a celkovou hmotností 2,8 t, 3,2 t, 3,4 t nebo 3,5 t jsou vybaveny pětistupňovou manuální převodovkou. Prostřední a nejvýkonnější provedení s celkovou hmotnosti 3,5 t a 4,5 t jsou standardně vybavena šestistupňovou manuální převodovkou.

Nový motor je o 45 kg lehčí a podle Nissanu má až o 22 % nižší spotřebu paliva než jeho předchůdce. Zároveň došlo k prodloužení servisních intervalů ze 30.000 km na 40.000 km.

Spolupracujeme s TipCars.com
Pražský soud připouští vydání hackera Nikulina do Spojených států Pražský soud připouští vydání hackera Nikulina do Spojených států

Pražský vrchní soud potvrdil přípustnost vydání Rusa…

„Tak sladká je moje svoboda“. Omilostněný vrah Kajínek má vlastní bonbony „Tak sladká je moje svoboda“. Omilostněný vrah Kajínek má vlastní bonbony

Vlnu nechápavých reakcí vyvolal na sociálních sítích…

Cena elektřiny vzroste o stovky korun, její distribuce zdražuje už třetí rok v řadě Cena elektřiny vzroste o stovky korun, její distribuce zdražuje už třetí rok v řadě

Regulovaná cena elektřiny pro domácnosti poroste už třetí…

 
 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Slováci vyvinuli unikátní zabezpečení aut. Nikdo jej dosud neprolomil Slováci vyvinuli unikátní zabezpečení aut. Nikdo jej dosud neprolomil

Automobilky se snaží všemi možnými způsoby zabezpečit své…

Těchto aut z Německa se nebojte. Vykazují naprosté minimum závad Těchto aut z Německa se nebojte. Vykazují naprosté minimum závad

Na základě výsledků aut prověřovaných v Německu na…

 



Nissan bude vyrábět nový nákladní vůz ve Španělsku Nissan bude vyrábět nový nákladní vůz ve Španělsku

Nissan oficiálně oznámil, že na konci roku 2013 zahájí…

 



 
Peugeot 3008 1.6 BlueHDi EAT6 vs. Škoda Karoq 1.6 TDI DSG – Jak je dobrý karoq…

TEST: Peugeot 3008 1.6 BlueHDi EAT6 vs. Škoda Karoq 1.6 TDI DSG – Jak je dobrý karoq…

Dnes 12:51

Nový Peugeot 3008 už na Auto.cz dokázal vyhrát nad VW Tiguan. Souboj se Škodou Karoq tak bude zajímavý!




Blesk.cz

Jsem vycucaná škeble, říká Pomeje! Rakovinu chce vyhladovět. Za dva týdny zhubl 10 kilo!

Jsem vycucaná škeble, říká Pomeje! Rakovinu chce…

Jiří Pomeje (52) se rozhodl, že se pokusí se zákeřnou rakovinou hrtanu bojovat pomocí hladovky. Mnozí mu…

Snad proto, že jsi na zámku... Podívejte se na zámek, kde se natáčeli »Básníci«!

Snad proto, že jsi na zámku... Podívejte se na…

Snad proto, že jsi na zámku... Tak začíná básnička, na niž Pavel Kříž ve filmu Jak básníkům chutná život balí…

 

iSport.cz

RENTGEN: Moderní fotbal podle Bohemians. Proto vyhráli střet světů

RENTGEN: Moderní fotbal podle Bohemians. Proto…

Ve 14. kole HET ligy zaujalo vítězství Bohemians v Mladé Boleslavi, které ukázalo, jak dobře funguje rychlá a…

Plzeň táhne tvrdé jádro. Dokazují, že jim kariéra nekončí, řekl Vrba

Plzeň táhne tvrdé jádro. Dokazují, že jim kariéra…

Být na střídačce někdo jiný než Pavel Vrba, možná už by ani jeden z nich neoblékal plzeňský dres. Jenže Vrba…

 

Reflex.cz

Za sexuální obtěžování si ženy často mohou samy, říká exministryně Kovářová

Za sexuální obtěžování si ženy často mohou samy,…

Sexuální narážky mi často přišly spíš příjemné, většina žen je na to pyšných, tvrdí bývalá ministryně…

Volby, svátek demokracie aneb Neměly by se raději přepočítat všechny hlasy znova?

Volby, svátek demokracie aneb Neměly by se raději…

Nevím, jak vy, milí čtenáři, ale já přestávám mít důvěru, že volby, které zhruba před měsícem proběhly, byly…