Nissan si registroval označení R-Hybrid s povědomým fontem
Nissan GT-R je auto ze kterého mají nahnáno snad všichni řidiči superaut, i těch s dvou- či trojnásobnou cenovkou. Elektronický zázrak, jehož schopnosti se vzpírají fyzice, je ovšem vedením značky spíše trpěn. Proslýchá se, že produktoví plánovači byli v odhadech jeho prodejů příliš optimističtí a celý projekt je ztrátový. Vlastně to nejdřív vypadalo, že žádné další GT-R už nebude.
Nyní už je to slibnější. Stávající model prý bude vystřídán v roce 2017 nebo 2018, otázkou ovšem je, čím. Už dlouho se mluví o tom, že nové GT-R bude hybrid. Jednak proto, že jej chystá konkurence od Hondy i Toyoty a pak proto, že to je prostě dneska "in". Navíc svůj hi-tech supersport chce též Infiniti a byl by asi nesmysl vyvíjet dva diametrálně odlišné modely stejné třídy, to je luxus, který si dnes žádná automobilka nemůže dovolit.
Nyní zvěsti o hybridním supernissanu nabírají mnohem konkrétnějších obrysů - Japonci si nechali zaregistrovat označení R-Hybrid, jehož font písmene R pochází právě ze současného loga GT-R. Potřebujete snad nějaký další důkaz toho, na jaké auto mají v Tokiu zálusk? Tomu s těmi dvěma verzemi, tedy hybridní i nehybridní, nevěřte, to jsem se vás jen pokoušel ukonejšit. Když má Nissan problémy s návratností stávajícího GT-R, přece příště neudělá auta dvě.
Jediné, co do tohoto plánu trochu nezapadá, je to zpropadené Infiniti Emerg-E s motorem uprostřed (plánované také za 5 let), což není zrovna řešení, kompatibilní s tím u GT-R/R-Hybrid, pokud tedy nevyužije jeho obrácenou platformu. Nechme se tedy překvapit jak to celé dopadne. Ale zadiskutovat si můžeme - může podle vás hybridní GT-R úspěšně navázat na stávající Godzillu nebo musí nutně zůstat v jejím stínu?