Nová Honda Jazz bude dostupná i se vznětovým 1.5 i-DTEC
Na japonském trhu je nová generace Hondy Jazz (zde prodávaná jako Fit) dostupná pouze s benzinovými motory – a to s konvenčním i hybridním pohonem. Počítá se však i s dieselovým agregátem, který je již potvrzen pro indický trh.
Pod kapotou dieselového Jazzu bude pracovat motor 1.5 i-DTEC, který už pohání v Indii prodávaný malý sedan Amaze. Agregát s technikou Earth Dreams dostupný pro tento model disponuje výkonem 74 kW a točivým momentem 200 N.m.
Dá se předpokládat, že 1,5litrový turbodiesel se objeví i v Jazzu určeném pro Evropu. Na evropských trzích by se třetí generace Jazzu mohla začít prodávat v průběhu příštího roku.
Na indickém trhu se pro příští Jazz počítá i s benzinovým 1.2 i-VTEC o výkonu 66 kW. Tento motor je známý už z druhé generace tohoto malého MPV.
V létě představená třetí generace Hondy Jazz se už na domácím japonském trhu prodává, v říjnu tu dokonce byla vůbec nejprodávanějším automobilem. Japonci mohou vybírat ze tří verzí – s 1,3litrový a 1,5litrový benzinový motor doplňuje varianta s hybridním pohonem kombinující elektromotor, sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku a 1,5litrový zážehový agregát pracující v Atkinsonově cyklu.