Nové Audi TT stojí v Německu minimálně 35 tisíc eur (960.000 korun)

 

Audi oznámilo, za kolik hodlá prodávat doma třetí generaci kupé TT včetně zatím nejsportovnější verze TTS.

Němci mohou nové TT, které mělo premiéru letos v Ženevě, začít objednávat již od 10. června. Zatím je k dispozici jediná motorická verze, základní čtyřválec 2.0 TFSI/169 kW s pohonem všech kol Quattro a dvouspojkovou sekvenční převodovkou S-Tronic, která přenáší 370 N.m. Maximální rychlost činí obligátních 250 km/h, z klidu na stovku kupé zrychlí během 5,3 s a průměrně spálí na každých 100 km 6,8 l benzinu. Navíc má k dispozici i manuální „šestikvalt“, ale s ním je akcelerace horší, trvá 6 s.

Na podzim přijde dvoulitrový common-railový turbodiesel s výkonem 135 kW a točivým momentem 380 N.m přenášeným stejným ústrojím S-Tronic opět na obě nápravy. Za své služby žádá mnohem méně paliva než benzinová verze, pouhých 4,2 l nafty, také nese logo „ultra“. Přitom jede 235 km/h. Oblíbenou disciplínu zvládá nejpomaleji, za 7,2 s. Tady je ale důležitější spotřeba, ano, klientela si takové motory prostě žádá a Audi v nich není žádným nováčkem.

Ingolstadt hodlá prodávat i výkonnější zážehový turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválec ve verzi TTS s 228 kW výkonu a opět 380 N.m. S-Tronic je zde vybaven funkcí launch control, na gumování při rozjezdu tedy zapomeňte. Na německých dálnicích takto motorizovaný sporťák při dvěstěpadesátce přibrzdí omezovač otáček, na stovku se ale dostane během působivých 4,7 s.

Základní model 2.0 TFSI stojí rovných 35 tisíc eur (necelých 960.000 Kč), turbodiesel je o 900 eur (zhruba 25.000 Kč) dražší. TTS přijde už na tučných 49.100 eur, tedy 1,348 milionu korun. Standardní výbava všech variant obsahuje automatické svícení, dešťový senzor, mlhovky litá kola, sportovní volant s řadicími páčkami, palubní počítač, tempomat, samočinnou klimatizace či audio s Bluetooth, USB portem a čtečkou SD karet.

Nesmíme zapomenout na virtuální kokpit, ani za ten není nutné vytahovat eura z kapsy, respektive bankovního konta navíc. Displej před řidičem s úhlopříčkou 12,3 palce nahrazuje analogové přístroje i monitor systému MMI a umí zobrazovat kromě různých režimů i navigační mapy. Není tak potřeba žádná další centrálně umístěná obrazovka. Používá grafický čip Tegra 30, Audi na jeho vývoji spolupracovalo se známou firmou Nvidia. Milovníci počítačových her ji znají velmi dobře. Seznam příplatků u nového TT je bohatý, najdeme zde třeba adaptivní diodová přední světla. Prvních objednaných předprodejních exemplářů se noví klienti dočkají na podzim.

JAKE.AUTO.CZ: Audi TT třetí generace (přehled všech článků

Spolupracujeme s TipCars.com
Právo: ANO nabídlo ČSSD vnitro Právo: ANO nabídlo ČSSD vnitro

Sociální demokracie by mohla dostat ministerstvo vnitra,…

Zápisník Marka Schwarzmanna: Tupá nádhera Zápisník Marka Schwarzmanna: Tupá nádhera

Jsem jediným, komu se zdá, že nejaktivnějším…

Policii se nedaří nábor nových příslušníků. Velikostí platů ji poráží armáda Policii se nedaří nábor nových příslušníků. Velikostí platů ji poráží armáda

Rozdíl v platech nastupujících vojáků a policistů je přes…

 
Zdroj: Audi, Autoblog Espaňol, WCF

Štítky Audi Sportovní Kupé

 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Lada Vesta Cross už je také jako sedan. Navoněné crossovery strčí do kapsy Lada Vesta Cross už je také jako sedan. Navoněné crossovery strčí do kapsy

Po sedanu, kombi, a oplastovaném praktičtějším provedení…

Nový VW Golf na prvních snímcích. Projde největší změnou v historii Nový VW Golf na prvních snímcích. Projde největší změnou v historii

Osmá generace Volkswagenu Golf již pomalu klepe na dveře.…

 



V Audi TT je trocha Octavie Scout. Dostalo diesel se čtyřkolkou V Audi TT je trocha Octavie Scout. Dostalo diesel se čtyřkolkou

Dvoulitrový turbodiesel je u Audi TT klasika, stejně jako…

Řídili jsme nové Audi TT RS: Je to pětiválcová motokára! Řídili jsme nové Audi TT RS: Je to pětiválcová motokára!

Audi se snaží dále zdůraznit svoji sportovní image. Za…

 



 
Slavný žigulík slaví. Lada 2101 se začala vyrábět přesně před 48 lety

Slavný žigulík slaví. Lada 2101 se začala vyrábět přesně před 48 lety

Včera

Model 2101 byl v roce 1970 prvním sériovým autem nově založené automobilky v městě Toljatti. Vyráběl se až do roku 1988.




Blesk.cz

Uplynulé čtvrtletí očima Františky: Tohle už nikdy více!

Uplynulé čtvrtletí očima Františky: Tohle už nikdy více!

Módní inventura na společenských akcích zaznamenaných kreací uplynulých tří měsíců tohoto roku dává na vědomí,…

Brejchovou smrt Miloše Formana (†86) zdrtila! Nemůže kvůli tomu ani spát

Brejchovou smrt Miloše Formana (†86) zdrtila! Nemůže…

Nejen že natočil film, který ji navždy proslavil, ale také byl ženatý s její sestrou. Není divu, že hvězda…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018:  kompletní rozpis zápasů, skupiny, play off

Program MS v hokeji 2018: kompletní rozpis zápasů,…

Rok 2018 přináší sportovním fanouškům jeden vrchol za druhým. Po únorové olympiádě v Jižní Koreji odstartuje v…

Konec skrývání, Koukalová ukázala knihu fanouškům: fronta a nervy!

Konec skrývání, Koukalová ukázala knihu fanouškům:…

Česká biatlonistka Gabriela Koukalová kvůli zranění a olympijské nejistotě na dlouhé měsíce zmizela z očí svých…

 

Reflex.cz

Cesta trpaslíka Ovčáčka na Hrad a nikdy zpátky aneb Dojemné shledání malého a velkého Jirky

Cesta trpaslíka Ovčáčka na Hrad a nikdy zpátky aneb…

„Většinou řežu hlavu Miloši Zemanovi nebo Jiřímu Ovčáčkovi a dávám ji na jiné tělo.“ To je věta, kterou vám…

Vladimír Pikora: Existuje „politicky korektní“ smlouva?

Vladimír Pikora: Existuje „politicky korektní“ smlouva?

Napadlo vás někdy, že i smlouva o vašich penězích může být „skrytě politicky korektní“? Ne? Tak já vám ukážu, že…