Opel Movano: Druhá generace s novým motorem 2,3 CDTI
Tak jako u předchůdce, je design nového Movana prakticky shodný se sesterským Renaultem. Hlavním rozdílem je jiná maska chladiče, která přebírá nový design nastolený modelem Insignia. Modulární platforma vyvinutá společně s Renaultem umožňuje nabídnout široké spektrum čtyř různých délek a tří různých výšek karoserie. Největší varianta pojme 17 m3 nákladu, nákladový prostor je u ní dlouhý 4,4 metru. Na výběr bude pohon předních i zadních kol.
Nová pohonná jednotka nese obchodní označení 2,3 CDTI. Jedná se o čtyřválec, který je odvozen od motoru 2,0 dCi a nahrazuje dosavadní 2,5 CDTI. Na výběr budou tři výkonové verze: 74 kW/285 Nm, 92 kW/310 Nm a 110 kW/350 Nm. Standardem se stane šestistupňová manuální převodovka, u nejsilnější varianty bude alternativou robotizovaná převodovka Easytronic. S novým motorem dosáhne nová generace Movana kombinované spotřeby až 7,8 l/100 km, což představuje dojezd přes 1300 km.
Opel začne nové Movano prodávat na jaře. Nejprve se k zákazníkům dostane van, provedení kombi a šasi s krátkou nebo dlouhou kabinou budou následovat v průběhu roku. Vrcholná varianta s celkovou hmotností 4,5 tuny nabídne užitečné zatížení 2,5 t.