Porsche 911 (991): První jízda s novou jedenáctkou (video)
Lehce zakamuflované vozy prozrazují, že linie karoserie zůstane zachována, ovšem dost zásadně se změní proporce.
Konkrétně rozvor naroste o 100 mm, současně ale dojde ke zkrácení převisů.
Větší prostor uvnitř vozu Porsche využije při stavbě hybridní verze (na trhu až v roce 2015).
I přes nárůst celkových rozměrů a větší porci výbavy má hmotnost klesnout na 1412 kg, a to díky rozsáhlému použití vysokopevnostní oceli a hliníku, z něhož se budou vyrábět blatníky, střecha a kapota.
Novinku bude pohánět šestiválcový boxer ve verzích 3,4 a 3,8 l.
Vedle sedmistupňového dvouspojkového PDK se poprvé u osobního sériově vyráběného vozu uplatní manuální sedmistupňová převodovka s extrémně „dlouhou“ sedmičkou pro snížení spotřeby při jízdě po dálnici.
Exkluzivní reportáž z JAR s prvními jízdními dojmy najdete na 5 stranách aktuálního vydání časopisu Auto Tip.
Můžete jej objednat přes formulář na stránkách Auto tipu nebo zakoupit na stáncích.