Porsche 911 Turbo Cabriolet: rychlík bez střechy
Zachována zůstává koncepce sedadel 2+2, stejně jako pohonná jednotka. Tou je dvěma turbodmychadly (jedno turbodmychadlo pro každou řadu válců) přeplňovaný šestiválec o zdvihovém objemu 3,6 litru. Turbodmychadla disponují technologií VGT (variabilní geometrie lopatek) a tak jsou výkonové parametry opravdu zajímavé. Agregát podává maximální výkon 353 kW (480 k) při 6000 ot./min. a maximální točivý moment 620 Nm je k dispozici již při 1950 ot./min. Díky funkci overboost jej ale lze krátkodobě (na dobu 10 sekund) zvýšit na 680 Nm.
S manuální převodovkou trvá zrychlení z 0 na 100 km/h přesně čtyři sekundy, s automatickou převodovkou Tiptronic S ještě o dvě desetinky rychleji. Maximální rychlost je u obou verzí 310 km/h a spotřeba by měla činit 12,9 litru vysokooktanového benzinu na sto kilometrů.
Oproti verzi Coupé narostla hmotnost o 70 kg a to kvůli vyztužení šasi a zabudování dvou automaticky výsuvných ochranných oblouků. Samotná střecha je složena ze tří vrstev tkaniny a dokáže se kompletně automaticky složit za zhruba 20 sekund.
Součinitel odporu vzduchu zůstal poměrně malý, když hodnota cx je 0,31. Zadní spoiler se při rychlostech nad 120 km/h vysouvá ještě o 30 mm více než u verze Coupé. To má za následek mezi kabriolety naprosto unikátní hodnoty přítlaku na zadní nápravu.
Porsche 911 Turbo Cabrio dostalo systém Porsche Active Suspension Management (PASM) jako prvek sériové výbavy. K lepší ovladatelnosti a bezpečnosti jízdy dále přispívají systémy Porsche Stability Management (stabilizační systém) a pohon všech kol Porsche Traction Management (PTM). Ten díky vícelamelové spojce může rozdělovat výkon mezi obě nápravy podle aktuálních potřeb. Děje se tak velmi rychle, systém dokáže provést změnu nastavení za méně než desetinu sekundy. Jako další prvek aktivní bezpečnosti Porsche nabízí vysokovýkonné brzdy s šestipístkovými třmeny, stejné, jako ve voze Carrera GT. Prvkem volitelné výbavy jsou keramické brzdy Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).
Rozšířená sériová výbava obsahuje například 19“ kovaná kola s dvou-tónovým zbarvením, klimatizaci, větrný deflektor, balíček Porsche Communication Management (PCM) s barevnou navigací o rozměrech obrazovky 5,8“ nebo například prémiový zvukový systém Bose Surround.
Základní cena nového Porsche 911 Turbo Cabrio byla stanovena na 3.401.000,-Kč bez daně.