Porsche 911 Turbo Cabriolet: rychlík bez střechy

Porsche 911 Turbo Cabriolet: rychlík bez střechy

 
 

Automobilka Porsche představuje pro svůj model 911 Turbo karosářskou variantu Cabriolet a navazuje tak na dvacetiletou tradici ve výrobě otevřených sportovních vozů Porsche 911 Turbo Cabriolet.

Zachována zůstává koncepce sedadel 2+2, stejně jako pohonná jednotka. Tou je dvěma turbodmychadly (jedno turbodmychadlo pro každou řadu válců) přeplňovaný šestiválec o zdvihovém objemu 3,6 litru. Turbodmychadla disponují technologií VGT (variabilní geometrie lopatek) a tak jsou výkonové parametry opravdu zajímavé. Agregát podává maximální výkon 353 kW (480 k) při 6000 ot./min. a maximální točivý moment 620 Nm je k dispozici již při 1950 ot./min. Díky funkci overboost jej ale lze krátkodobě (na dobu 10 sekund) zvýšit na 680 Nm.

S manuální převodovkou trvá zrychlení z 0 na 100 km/h přesně čtyři sekundy, s automatickou převodovkou Tiptronic S ještě o dvě desetinky rychleji. Maximální rychlost je u obou verzí 310 km/h a spotřeba by měla činit 12,9 litru vysokooktanového benzinu na sto kilometrů.

Oproti verzi Coupé narostla hmotnost o 70 kg a to kvůli vyztužení šasi a zabudování dvou automaticky výsuvných ochranných oblouků. Samotná střecha je složena ze tří vrstev tkaniny a dokáže se kompletně automaticky složit za zhruba 20 sekund.

Součinitel odporu vzduchu zůstal poměrně malý, když hodnota cx je 0,31. Zadní spoiler se při rychlostech nad 120 km/h vysouvá ještě o 30 mm více než u verze Coupé. To má za následek mezi kabriolety naprosto unikátní hodnoty přítlaku na zadní nápravu. Porsche 911 Turbo Cabrio dostalo systém Porsche Active Suspension Management (PASM) jako prvek sériové výbavy. K lepší ovladatelnosti a bezpečnosti jízdy dále přispívají systémy Porsche Stability Management (stabilizační systém) a pohon všech kol Porsche Traction Management (PTM). Ten díky vícelamelové spojce může rozdělovat výkon mezi obě nápravy podle aktuálních potřeb. Děje se tak velmi rychle, systém dokáže provést změnu nastavení za méně než desetinu sekundy. Jako další prvek aktivní bezpečnosti Porsche nabízí vysokovýkonné brzdy s šestipístkovými třmeny, stejné, jako ve voze Carrera GT. Prvkem volitelné výbavy jsou keramické brzdy Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).

Rozšířená sériová výbava obsahuje například 19“ kovaná kola s dvou-tónovým zbarvením, klimatizaci, větrný deflektor, balíček Porsche Communication Management (PCM) s barevnou navigací o rozměrech obrazovky 5,8“ nebo například prémiový zvukový systém Bose Surround.

Základní cena nového Porsche 911 Turbo Cabrio byla stanovena na 3.401.000,-Kč bez daně.

Spolupracujeme s TipCars.com
Český pracovní trh je pro firmy nejatraktivnější z okolí Český pracovní trh je pro firmy nejatraktivnější z okolí

V Česku je velký potenciál pro zřizování vývojových…

Z Bruselu zaznívá kritika americké daňové reformy Z Bruselu zaznívá kritika americké daňové reformy

Evropská komise varovala amerického ministra financí…

Ropný gigant Saudi Aramco chystá zvýšení investic Ropný gigant Saudi Aramco chystá zvýšení investic

Saúdskoarabský ropný koncern Saudi Aramco zvýšil plán…

 
 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod…

Toto je šílený křiženec Škody 130L a Audi TT. Má 220 koní a čtyřkolku! Toto je šílený křiženec Škody 130L a Audi TT. Má 220 koní a čtyřkolku!

Může se Škoda 130L spojit s Audi TT? Takovou otázku si…

 



McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911! McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911!

Porsche 911 patří k oblíbeným vozům řady úpravců. Většina…

Porsche 911 Old & New Japan: Flatnose se vrátil! Porsche 911 Old & New Japan: Flatnose se vrátil!

Vzpomínáte ještě na Porsche 911 s mrkačkami, bez…

 



 
Přednost zprava: Kde všude platí? A co parkoviště nebo podzemní garáže?

Přednost zprava: Kde všude platí? A co parkoviště nebo podzemní garáže?

Včera

V dnešní uspěchané době řidiči často zapomínají na základní pravidlo v silničním provozu na pozemních komunikacích, jímž je pravidlo pravé ruky, resp. přednost zprava.




Blesk.cz

Odvrácená tvář Karibiku: Moře kolem poklidných ostrovů pohltily lidské odpadky

Odvrácená tvář Karibiku: Moře kolem poklidných…

Tohle je opravdu děsivé! Fotografka zachytila nechutnou záplavu lidského odpadu, která doslova pozřela moře…

Moderátor se vysmál obličeji Jožo Ráže po nehodě: Vypadá jako z filmu Hory mají oči, pardon oko!

Moderátor se vysmál obličeji Jožo Ráže po nehodě:…

Sedmnáct let po ošklivé autonehodě, při níž známý slovenský zpěvák Jožo Ráž (63) málem přišel o život, se našel…

 

iSport.cz

SOUHRN LM: Liberec s Třincem slaví postup do semifinále, Kometa padla

SOUHRN LM: Liberec s Třincem slaví postup do…

SOUHRN | Úřadující český mistr dotahoval, ale marně. Hokejisté Komety Brno prohráli domácí odvetu čtvrtfinále…

Volba šéfa fotbalu: Malík se stal předsedou, uspěli opět Berbr a Zlámal

Volba šéfa fotbalu: Malík se stal předsedou, uspěli…

Novým šéfem českého fotbalu se stal Martin Malík. Již v 1. kole ho zvolili delegáti na mimořádné valné hromadě,…

 

Reflex.cz

Prezidentský kandidát Fischer: Miloš Zeman není vhodný pro děti

Prezidentský kandidát Fischer: Miloš Zeman není…

Diplomat Pavel Fischer by se jako prezident nebál bouchnout do stolu. Miloš Zeman je podle něj málo aktivní.…

Klaus a Mečiar 25 let po rozdělení Československa: Námi nastavený model je modelem pro EU

Klaus a Mečiar 25 let po rozdělení Československa:…

Po 19 letech přijel v pondělí do Prahy někdejší několikanásobný slovenský premiér Vladimír Mečiar. Ten je…