Porsche 911 Turbo Cabriolet: rychlík bez střechy

Porsche 911 Turbo Cabriolet: rychlík bez střechy

 
 

Automobilka Porsche představuje pro svůj model 911 Turbo karosářskou variantu Cabriolet a navazuje tak na dvacetiletou tradici ve výrobě otevřených sportovních vozů Porsche 911 Turbo Cabriolet.

Zachována zůstává koncepce sedadel 2+2, stejně jako pohonná jednotka. Tou je dvěma turbodmychadly (jedno turbodmychadlo pro každou řadu válců) přeplňovaný šestiválec o zdvihovém objemu 3,6 litru. Turbodmychadla disponují technologií VGT (variabilní geometrie lopatek) a tak jsou výkonové parametry opravdu zajímavé. Agregát podává maximální výkon 353 kW (480 k) při 6000 ot./min. a maximální točivý moment 620 Nm je k dispozici již při 1950 ot./min. Díky funkci overboost jej ale lze krátkodobě (na dobu 10 sekund) zvýšit na 680 Nm.

S manuální převodovkou trvá zrychlení z 0 na 100 km/h přesně čtyři sekundy, s automatickou převodovkou Tiptronic S ještě o dvě desetinky rychleji. Maximální rychlost je u obou verzí 310 km/h a spotřeba by měla činit 12,9 litru vysokooktanového benzinu na sto kilometrů.

Oproti verzi Coupé narostla hmotnost o 70 kg a to kvůli vyztužení šasi a zabudování dvou automaticky výsuvných ochranných oblouků. Samotná střecha je složena ze tří vrstev tkaniny a dokáže se kompletně automaticky složit za zhruba 20 sekund.

Součinitel odporu vzduchu zůstal poměrně malý, když hodnota cx je 0,31. Zadní spoiler se při rychlostech nad 120 km/h vysouvá ještě o 30 mm více než u verze Coupé. To má za následek mezi kabriolety naprosto unikátní hodnoty přítlaku na zadní nápravu. Porsche 911 Turbo Cabrio dostalo systém Porsche Active Suspension Management (PASM) jako prvek sériové výbavy. K lepší ovladatelnosti a bezpečnosti jízdy dále přispívají systémy Porsche Stability Management (stabilizační systém) a pohon všech kol Porsche Traction Management (PTM). Ten díky vícelamelové spojce může rozdělovat výkon mezi obě nápravy podle aktuálních potřeb. Děje se tak velmi rychle, systém dokáže provést změnu nastavení za méně než desetinu sekundy. Jako další prvek aktivní bezpečnosti Porsche nabízí vysokovýkonné brzdy s šestipístkovými třmeny, stejné, jako ve voze Carrera GT. Prvkem volitelné výbavy jsou keramické brzdy Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).

Rozšířená sériová výbava obsahuje například 19“ kovaná kola s dvou-tónovým zbarvením, klimatizaci, větrný deflektor, balíček Porsche Communication Management (PCM) s barevnou navigací o rozměrech obrazovky 5,8“ nebo například prémiový zvukový systém Bose Surround.

Základní cena nového Porsche 911 Turbo Cabrio byla stanovena na 3.401.000,-Kč bez daně.

Spolupracujeme s TipCars.com
Velké technologické firmy prodělávají, investory to však příliš netrápí Velké technologické firmy prodělávají, investory to však příliš netrápí

Tesla, Uber nebo Twitter. Ačkoliv se může zdát, že tuto…

OBRAZEM: V Praze se sešli odpůrci Sobotky a islámu, bylo jich jen pár stovek OBRAZEM: V Praze se sešli odpůrci Sobotky a islámu, bylo jich jen pár stovek

Centrum Prahy bylo v obležení desítek policistů. Kromě…

Skupina G7 Rusku připomněla povinnost plnit dohody z Minsku, hrozí přísnějšími sankcemi Skupina G7 Rusku připomněla povinnost plnit dohody z Minsku, hrozí přísnějšími sankcemi

Státy skupiny sedmi nejvyspělejších ekonomik světa (G7)…

 
 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
BMW řady 8 je oficiálně venku! Kupé mísí sport, modernu i luxus BMW řady 8 je oficiálně venku! Kupé mísí sport, modernu i luxus

Mnichovská automobilka oficiálně představila BMW řady 8,…

Čeká nás vlna hot SUV? Odstartovat by ji mohl Volkswagen T-Roc R Čeká nás vlna hot SUV? Odstartovat by ji mohl Volkswagen T-Roc R

Teprve nedávno představil Volkswagen světu nové SUV…

 




McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911! McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911!

Porsche 911 patří k oblíbeným vozům řady úpravců. Většina…

Porsche 911 Old & New Japan: Flatnose se vrátil! Porsche 911 Old & New Japan: Flatnose se vrátil!

Vzpomínáte ještě na Porsche 911 s mrkačkami, bez…

 



 
Volkswagen Up! GTI poprvé naživo: Jedničkový Golf GTI je zpátky! (+videa)

Volkswagen Up! GTI poprvé naživo: Jedničkový Golf GTI je zpátky! (+videa)

Včera

Jenom málokterý sportovní hatchback má tak velkou skupinu zastánců, jako Volkswagen Golf GTI. Nový Up! GTI se vrací ke kořenům a vzpomíná na dobu před jednačtyřiceti lety.




Blesk.cz

Správce areálu Petynka Václav Šála (68). Na koupališti dělá už 27 let

Správce areálu Petynka Václav Šála (68). Na…

Koupaliště Petynka v Praze 6 zahájilo sezónu. A jako každý rok u toho byl i Václav Šála (68). Ten totiž v areálu…

Miss Jandová otevřeně o pobytu na psychiatrii: Nevěděla jsem, kdo jsem a kde jsem!

Miss Jandová otevřeně o pobytu na psychiatrii:…

Nejhorší období mého života! Tak popisuje bývalá královna krásy Zuzana Jandová (29) svůj kolaps a následný pobyt…

 

iSport.cz

Arsenal zakončil sezonu triumfem v FA Cupu! Čech proti Chelsea nechytal

Arsenal zakončil sezonu triumfem v FA Cupu! Čech…

Fotbalisté Arsenalu získali potřinácté v historii Anglický pohár a jsou novými rekordmany této nejstarší světové…

Hodně se mi po titulu ulevilo, řekl Šilhavý. Zastal se brankáře Brna

Hodně se mi po titulu ulevilo, řekl Šilhavý. Zastal…

Přišel na začátku sezony, když se Slavii nedařilo. Bojovat o titul? To byla tehdy v Edenu utopie. Tým měl pět…

 

Reflex.cz

Bělověžský prales: Polsko na cestě k environmentální katastrofě

Bělověžský prales: Polsko na cestě k environmentální…

Tisíce let starý Bělověžský prales na polsko-běloruské hranici je díky necitlivé enviromentální politice polské…

Startuje dotační “Dešťovka” za 100 milionů. Šetření vodou ale může znamenat zdravotní rizika

Startuje dotační “Dešťovka” za 100 milionů. Šetření…

Neschopnost dohlédnout důsledků legislativních aktivit i možných variant uplatnění příslušných projektů v reálné…