Porsche 911 Turbo Cabriolet: rychlík bez střechy

Porsche 911 Turbo Cabriolet: rychlík bez střechy

 
 

Automobilka Porsche představuje pro svůj model 911 Turbo karosářskou variantu Cabriolet a navazuje tak na dvacetiletou tradici ve výrobě otevřených sportovních vozů Porsche 911 Turbo Cabriolet.

Zachována zůstává koncepce sedadel 2+2, stejně jako pohonná jednotka. Tou je dvěma turbodmychadly (jedno turbodmychadlo pro každou řadu válců) přeplňovaný šestiválec o zdvihovém objemu 3,6 litru. Turbodmychadla disponují technologií VGT (variabilní geometrie lopatek) a tak jsou výkonové parametry opravdu zajímavé. Agregát podává maximální výkon 353 kW (480 k) při 6000 ot./min. a maximální točivý moment 620 Nm je k dispozici již při 1950 ot./min. Díky funkci overboost jej ale lze krátkodobě (na dobu 10 sekund) zvýšit na 680 Nm.

S manuální převodovkou trvá zrychlení z 0 na 100 km/h přesně čtyři sekundy, s automatickou převodovkou Tiptronic S ještě o dvě desetinky rychleji. Maximální rychlost je u obou verzí 310 km/h a spotřeba by měla činit 12,9 litru vysokooktanového benzinu na sto kilometrů.

Oproti verzi Coupé narostla hmotnost o 70 kg a to kvůli vyztužení šasi a zabudování dvou automaticky výsuvných ochranných oblouků. Samotná střecha je složena ze tří vrstev tkaniny a dokáže se kompletně automaticky složit za zhruba 20 sekund.

Součinitel odporu vzduchu zůstal poměrně malý, když hodnota cx je 0,31. Zadní spoiler se při rychlostech nad 120 km/h vysouvá ještě o 30 mm více než u verze Coupé. To má za následek mezi kabriolety naprosto unikátní hodnoty přítlaku na zadní nápravu. Porsche 911 Turbo Cabrio dostalo systém Porsche Active Suspension Management (PASM) jako prvek sériové výbavy. K lepší ovladatelnosti a bezpečnosti jízdy dále přispívají systémy Porsche Stability Management (stabilizační systém) a pohon všech kol Porsche Traction Management (PTM). Ten díky vícelamelové spojce může rozdělovat výkon mezi obě nápravy podle aktuálních potřeb. Děje se tak velmi rychle, systém dokáže provést změnu nastavení za méně než desetinu sekundy. Jako další prvek aktivní bezpečnosti Porsche nabízí vysokovýkonné brzdy s šestipístkovými třmeny, stejné, jako ve voze Carrera GT. Prvkem volitelné výbavy jsou keramické brzdy Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).

Rozšířená sériová výbava obsahuje například 19“ kovaná kola s dvou-tónovým zbarvením, klimatizaci, větrný deflektor, balíček Porsche Communication Management (PCM) s barevnou navigací o rozměrech obrazovky 5,8“ nebo například prémiový zvukový systém Bose Surround.

Základní cena nového Porsche 911 Turbo Cabrio byla stanovena na 3.401.000,-Kč bez daně.

Spolupracujeme s TipCars.com
V České poště se mělo podplácet, dva lidí čelí žalobě V České poště se mělo podplácet, dva lidí čelí žalobě

Pražské vrchní státní zastupitelství dnes podalo obžalobu…

Japonský HI-LEX postaví u Mostu továrnu za více než miliardu Japonský HI-LEX postaví u Mostu továrnu za více než miliardu

Japonská společnost HI-LEX postaví u Mostu továrnu na…

Skončí lidovci a starostové pod čarou? Model jim předpovídá devět procent Skončí lidovci a starostové pod čarou? Model jim předpovídá devět procent

Koalice KDU-ČSL a STAN by v únoru podle volebního modelu…

Komentář Martina Čabana: O třetí síle rozhodne marketing Komentář Martina Čabana: O třetí síle rozhodne marketing

Třetí síla. Volba pro ty, jimž leze na nervy centralismus…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
10 nejzajímavějších videí, v nichž účinkují automobily z Česka 10 nejzajímavějších videí, v nichž účinkují automobily z Česka

I české vozy se můžou stát slavnými na internetu. My jsme…

Test ojetiny Hyundai ix20: I sousedovi z Nošovic zlobí rozvody. Jinak je kvalitní Test ojetiny Hyundai ix20: I sousedovi z Nošovic zlobí rozvody. Jinak je kvalitní

V ČR vyráběný Hyundai ix20 se nabízí od roku 2010.…

 




McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911! McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911!

Porsche 911 patří k oblíbeným vozům řady úpravců. Většina…

Porsche 911 Old & New Japan: Flatnose se vrátil! Porsche 911 Old & New Japan: Flatnose se vrátil!

Vzpomínáte ještě na Porsche 911 s mrkačkami, bez…

 



 
Honda Civic 1.0 VTEC Turbo – Všechno je jednou poprvé

TEST: Honda Civic 1.0 VTEC Turbo – Všechno je jednou poprvé

Dnes 11:52

V pořadí již desátá generace Hondy Civic po letech sjednocuje techniku pro trhy na obou stranách Atlantiku. Spolu s ní přicházejí také přeplňované zážehové motory pro běžné verze. Vyzkoušeli jsme menší z nich, přeplňovaný litrový tříválec.




Blesk.cz

Nechala i posmrtný vzkaz. Amber věřila navigaci, uvízla pět dní v poušti

Nechala i posmrtný vzkaz. Amber věřila navigaci,…

Studentka Amber VanHecke (24) na svůj výlet ze South Rimu v Arizoně už nikdy nezapomene. Poté, co se snažila…

To nejlepší z Itálie: Krása přírody se tu snoubí s nepřebernou historií a bohatou kulturou!

To nejlepší z Itálie: Krása přírody se tu snoubí s…

Itálie má přes 7 600 kilometrů pobřeží, nejvyšší horu Evropy (Mont Blanc, 4810 m) i nepřeberné historické…

 

iSport.cz

Van Kessel hoří i v Polsku! Po odchodu ze Slavie je mezi nejhoršími posilami

Van Kessel hoří i v Polsku! Po odchodu ze Slavie je…

Jeho příchod do Polska vyvolal snad ještě větší zájem médií, než tomu bylo v Česku, když přestupoval z Trenčína…

Češi nesouhlasí s Müllerem: Zbytečný zápas? San Marino zaslouží obdiv

Češi nesouhlasí s Müllerem: Zbytečný zápas? San…

Když Německo porazilo San Marino v kvalifikaci na mistrovství světa 2018 vysoko 8:0, prohlásil útočník Thomas…

 

Reflex.cz

Evropská unie úspěšně kráčí ve stopách reálného socialismu

Evropská unie úspěšně kráčí ve stopách reálného socialismu

Když pamětník sleduje diskurs panující ve vedení Evropské unie a její aktuální výstupy, nemůže si nevzpomenout…

Karel z pořadu Prostřeno! v exkluzivním rozhovoru: Prima si mě nenajala a jsem opravdu nemocný

Karel z pořadu Prostřeno! v exkluzivním rozhovoru:…

Pozornost na sebe v Česku momentálně poutá jen málokdo. 28letý Karel Ondrka se v pořadu Prostřeno! na TV Prima…