Porsche Boxster a Cayman: Facelift, nový základní motor a převodovka PDK
Nový „základní“ motor se šesti protiběžnými písty má objem 2,9 litru a vyvine nejvyšší výkon 188 kW (Boxster), resp. 195 kW (Cayman). To představuje v prvním případě nárůst o 7 kW, ve druhém o 15 kW. Větší motor o objemu 3,4 l se dočkal díky přímému vstřikování u Boxsteru S posílení o 11 kW na 228 kW, v Caymanu S o 18 kW na 235 kW. Všechny verze mají velmi dobrý poměr hmotnost/výkon, což znamená výborné jízdní výkony i nízkou spotřebu.
Boxster a Cayman s novou dvouspojkovou převodovkou PDK mají poprvé kombinovanou spotřebu pod hranicí 9 litrů – konkrétně jde o hodnotu 8,9 l/100 km, což znamená úsporu 11 % proti předchozí automatické převodovce Tiptronic S. V kombinaci s 3,4l motorem je pak PDK úspornější dokonce o 16 %, když tato verze má kombinovanou spotřebu 9,2 l/100 km. Cayman S s převodovkou PDK a Launch Control zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,9 s.
Faceliftované modely lze zvenku na první pohled odlišit podle nového tvaru přední i zadní části karoserie. Nová přední světla s integrovanými směrovkami jsou inspirovaná supersportem Carrera GT. V předním nárazníku se nachází, stejně jako u faceliftu 911, světla pro denní svícení ze světelných diod. Právě umístěním světel pro denní svícení se Boxster a Cayman zepředu odlišují. Vzadu jsou nová koncová světla, také složená ze světelných diod.
Další změny zahrnují sportovnější nastavení podvozku, výkonnější brzdy a úpravy a rozšíření funkcí stabilizačního systému PSM. Ve standardní výbavě se objeví autorádio s CD/MP3 přehrávačem. Příplatkový multimediální systém PCM dostane nové uživatelské rozhraní.
Prodej modernizovaného Boxsteru a Caymanu bude zahájen v únoru 2009.