17.9. 2012 PR

Problémy s filtrem pevných částic? Neutrácejte zbytečně!

Problémy s filtrem pevných částic? Neutrácejte zbytečně!
 

Každý moderní dieselový automobil má ve výfukovém systému zabudovaný filtr pevných částic – bývá označován zkratkou DPF nebo také FAP.

Jde o zařízení, kterým procházejí motorové spaliny, přičemž na stěnách filtru se zachytávají pevné mikročástice a karcinogenní saze. Z výfuku tak vycházejí až 100 násobně čistější spaliny, než u dieselů bez filtru. To samozřejmě potěší milovníky přírody a ekologie. Většinou však zklame naší peněženku. Jak je to možné?

Ucpaný filtr pevných částic se může pekelně prodražit

DPF totiž není věčný. Při usazování pevných nečistot se stěny filtru postupně zanášejí. Čas od času dojde k automatické, tzv. aktivní regeneraci DPF, přičemž řídící jednotka vozidla vyvolá zvýšení teploty uvnitř filtru a usazené nečistoty vyhoří. Bohužel, na stěnách filtru vždy část sazí zůstane. Při dalším cyklu regenerace již filtr nepracuje stoprocentně a s každou další regenerací se na jeho stěny postupně „připékají“ další vrstvy nespálených nečistot a zhoršují se absorpční vlastnosti filtru. K aktivní regeneraci přitom dochází zhruba každých 500 až 1000 ujetých kilometrů.

Jakmile dojde k úplnému ucpání DPF, následují potíže, které zpravidla ústí v návštěvu servisu a vedou k nutnosti nákupu nového filtru pevných částic. Cena nového DPF je řádově v desítkách tisíc korun, záleží na typu a modelu vozidla, potažmo filtru. Není výjimkou cena mezi 50 až 100 tisící Kč. K takové situaci může dojít např. již po 100.000 ujetých kilometrech, záleží přitom hlavně na stylu jízdy. Při častých, krátkých jízdách po městě stylem „brzda / plyn“ není filtr schopen poctivé aktivní regenerace a vlastnosti filtru se zhoršují rychleji, než při dlouhých jízdách po dálnici.

Renovace DPF za pár korun a se zárukou

Moderní technologie a nové postupy naštěstí umožňují mnohem levnější řešení. Společnost DPF Engineering, přední odborník na problematiku filtrů pevných částic, disponuje zařízením, které dokáže zanesený DPF renovovat na původní stav nového filtru! Tato unikátní technologie se jmenuje SmartClean® a je v současnosti nejmodernější u nás dostupnou metodou renovace filtrů pevných částic. Technologie SmartClean® umí renovovat DPF na 98 % původního stavu za zlomek ceny nového filtru. Je přitom šetrná k přírodě i filtru samotnému. Umožňuje tedy opakovanou renovaci DPF bez nutnosti pořizování nového. Šetří tak naší peněženku až několikanásobně!

Prevence se vyplatí – neutrácejte zbytečně!

Renovovat lze každý filtr, který neprodělal nějaké mechanické poškození nebo nedošlo k porušení keramických vrstev stěn filtru. Aby filtr co nejlépe pracoval, je nutné mu věnovat pozornost. Ideální je prevence, zajet občas na kontrolu DPF není nic složitého a drahého a předejdete tak mnohým potížím. Poškozený filtr se již nedá renovovat! Vám pak nezbývá, než koupit nový a řádně přitom provětrat rodinný rozpočet. Diagnostické nástroje na preventivní prohlídce odhalí skutečný stav filtru a Vám tak ušetří spoustu peněz i nervů.

Renovace filtrů pevných částic metodou SmartClean® je rychlá, účinná a šetří Vaše peníze. DPF Engineering poskytuje na renovaci filtru pevných částic záruku 3 roky nebo 100.000 ujetých kilometrů! Pokud chcete mít jistotu a klid, objednejte se k prohlídce DPF na webu společnosti DPF Engineering nebo bezplatné lince 800 333 222.

 









Doporučujeme
10 pozoruhodných vozidel, která společnost nedocenila 10 vozidel, která společnost nedocenila

Automobilová produkce se občas díky přístupu k designu…

Nový Volkswagen Touareg: Hezčí vzhled a Euro 6 Nový Volkswagen Touareg: Hezčí vzhled a Euro 6

Autosalon v Pekingu je pro VW ve znamení faceliftu SUV Touareg.

 




Autoslevy





 
Citroën DS4 2.0 HDi Fabourg Addict – Luxus a sport v jednom

Citroën DS4 2.0 HDi Fabourg Addict – Luxus a sport v jednom

Dnes 08:22

Stylová kombinace hatchbacku, kupé a crossoveru ani po třech letech neztratila nic ze svého kouzla. Citroën navíc nově pro DS4 nabízí paket Fabourg Addict zvýrazňující zevnějšek.




Blesk.cz

Kdo se bojí vaginy?

Kdo se bojí vaginy?

Na našem těle jsou místa, která vystavujeme pohledům hrdě a rády a jiná, o kterých se příliš nemluví. Paradoxem…

Podívejte se na úplně první video na YouTube: Nahráno bylo před 9 lety!

Podívejte se na úplně první video na YouTube:…

Dobře se podívejte na toto video. I když se na první pohled zdá jako naprosto obyčejné, opak je pravdou. Je…

 

iSport.cz

Kouč Liverpoolu Rodgers: Stres je platba složenek, ne moje práce!

Kouč Liverpoolu Rodgers: Stres je platba složenek,…

SPORT MAGAZÍN | Kvůli problémům s kolenem musel Brendan Rodgers zapíchnout dráhu slibného obránce už ve dvaceti.…

Hertlova nahrávka k výhře nestačila, Krejčí poprvé bodoval

Hertlova nahrávka k výhře nestačila, Krejčí poprvé bodoval

Hokejisté San Jose Sharks měli v nočním utkání první mečbol, výhra na ledě Los Angeles Kings by je díky vedení…

 

Reflex.cz

Obama varoval KLDR před dalším jaderným testem

Obama varoval KLDR před dalším jaderným testem

Americký prezident Barack Obama varoval KLDR před dalším jaderným testem. V rozhovoru pro jihokorejský list…

Exkluzivně: Na víně s hercem Pierrem Richardem

Exkluzivně: Na víně s hercem Pierrem Richardem

Přišel Velký blondýn s černou botou, ale nebyl to blondýn. Vlasy měl pouze šedivé. Přišel slavný herec, ale o…