PSA hledá partnery pro svůj návrat do USA. Bude potřebovat miliardy
Generální ředitel skupiny PSA Carlos Tavares již na jaře loňského roku potvrdil její návrat na severoamerický trh a zároveň tehdy naznačil, jak bude tento návrat probíhat.
Vedení skupiny PSA, si je vědomo, že návrat do USA nebude vůbec snadný. Peugeot na americkém trhu chybí od roku 1991, Citroën dokonce od roku 1974. Právě z toho důvodu se automobilka chce do USA vracet postupně v několika krocích. Návrat do Ameriky má být rozložen do následujících 10 let.
Larry Dominique, generální ředitel nedávno založené společnosti PSA North America, podle magazínu WardsAuto nyní uvedl, že budování nové prodejní sítě by stálo miliardy dolarů a společnost i proto hledá progresivním, inovativní a digitálně smýšlející partnery.
Bližší informace k návratu francouzských značek na severoamerickou půdu samozřejmě Larry Dominique odmítl poskytnout.
Skutečného spuštění prodeje vozů z produkce skupiny PSA na severoamerickém trhu se tedy zdejší zákazníci dočkají s největší pravděpodobností skutečně až ve druhé polovině příštího desetiletí.
V současnosti je skupina PSA ve Spojených státech přítomna prostřednictvím služby sdílení vozů Free2Move a to jen v Los Angeles, i když v plánu je pro blízkou budoucnost její rozšíření i do dalších velkých měst.