Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Reklamy, které stojí za to: Italská invaze do USA podle Fiatu

David Bureš
Diskuze (7)
Italská automobilka Fiat rozšiřuje nabídku svých modelů na americkém trhu, MPV 500L propaguje pomocí videa odkazující na historii USA.

Fiat reklamou na 500L pro americký trh chce ukázat, jak by mohla vypadat invaze do Severní Ameriky, pokud by ji místo Britů provedli Italové. Zdá se, že by byla proti skutečným událostem mnohem zajímavější.

Italové v reklamě do Ameriky přijíždějí v modelech značky Fiat, včetně MPV 500L. Obyvatelé Ameriky je přitom nadšeně vítají, ženy dokonce shazují své dlouhé šaty a vyměňují je za „italské“ minisukně, britské „puby“ se zase mění na italské kluby.

V závěru pak jedna ze slečen prohlašuje, že italská invaze je mnohem lepší než čajový dýchánek. Tím odkazuje na tzv. bostonské pití čaje, protest amerických kolonistů proti britskému impériu, které spolu s dalšími akcemi vyústilo v americkou válku o nezávislost.

Fiat 500L je na americkém trhu nabízeno s jediným motorem, přeplňovaným benzinovým čtyřválcem 1.4 MultiAir (119 kW a 249 N.m). To na českém trhu je vůz dostupný s 1.4 16v (70 kW), 0.9 TwinAir (77 kW), 1.3 MultiJet (62 kW) a 1.6 MultiJet (77 kW).

David Bureš
Diskuze (7)
16. 12. 2020 09:15
Pití čaje
Děkuji moc za super článek o tom, jaká jsou zajímavé konfrontace ve světě... Velice se mi líbila ta s tím čajem, vzhledem k tomu, že jsem se stal nedávno velkým milovníkem čajů z https://www.milota.com mne tento článek velice zaujal... Takže děkuji moc, udělali jste mi jím velikou radost :-)
27. 6. 2013 12:14
Re: Bože, jak hluboko to klesli....
Náhodou je to moc pěkný, italský temperament se nezapře. A věřím, že by zvládli i pěknou reklamu s Fantozzim. :-)
Avatar -
anonym
25. 6. 2013 16:45
PRO EVROPU JENOM REKLAMA
Je dost škoda, že v Evropě můžeme od Fiatu ukazovat leda tak reklamu...
24. 6. 2013 18:02
Bože, jak hluboko to klesli....
....něco tak úžasně trapného překonává pouze reklama na nejlepší české SUV a auta kvalitnější, než je kvalita sama.

Škoda té výpravy, levné to asi nebylo, ale je to spíš ukázka zoufalosti a "kreativity", která se třepe v předsmrtných křečích. Chybí tam už jenom Fantozzi s "Čičolínou".
22. 6. 2013 21:49
povedené!
.... reklama pěkná, tak uvidíme jak se to auto na trhu chytne....

PS: F500 se v USA prodává lépe než Mini.... [odkaz] - to bych fakt nečekal....

PSS: prosím, i nám chudým a bruselem trestaným evropanům nějakého F500L se čtyřválcovým turbo-benzínem.... Přítelkyně říkala že 120k by stačilo.... ;-)