Scania Omniexpress 3.20 pro linku Brno – Hodonín

 

Společnost BORS Břeclav a.s. do své flotily nákladních vozidel a autobusů zařadila novou Scanii OmniExpress 3.20.

Společnost BORS Břeclav a.s. na začátku nového tisíciletí nahradila změnou názvu tradičního dopravce ČSAD Břeclav a pokračuje v provozování nákladní i osobní dopravy. Právě v osobní dopravě disponuje flotilou více než 130 autobusů pro městské, příměstské i dálkové linky.

Tato jihomoravská společnost nyní nasazuje nový meziměstský autobus Scania OmniExpress 3.20 ve svém typickém modrožlutém zbarvení na jednu ze svých nejvytíženějších linek na trase z Brna do Hodonína a zpět.

Petr Kužma, ředitel divize osobní dopravy u BORS Břeclav a.s. k potřebám této linky uvedl, že ji společnost provozuje od roku 2008 a v současnosti na ni nasazuje celkem devět kmenových velkokapacitních autobusů, z nichž je šest Scania Irizar i3 a tři jsou Iveco Arway. Z tohoto vozového portfolia jsou nejvytíženější právě vozy Scania, jejichž proběh překračuje 10.000 ujetých kilometrů za měsíc a za stejnou dobu je přepraveno 60 až 70 tisíc cestujících.

S ohledem na zkušenosti s vozy Irizar i4 na podvozcích Scania padla při výběru dalšího vozidla pro linku z Brna do Hodonína a zpět na 14,7 metrů dlouhý třínápravový autobus OmniExpress 3.20 s interiérem v provedení pro 64 sedících a 39 stojících cestující, jimž toto vozidlo poskytuje výkonnou klimatizaci, pohodlné sedačky s bezpečnostními pásy a kompletní informační systém.

Test: Scania Omniexpress 3.20 - Univerzální hráč

Scania OmniExpress 3.20 společnosti BORS Břeclav a.s. je vybavena přeplňovaným vznětovým šestiválcem o objemu 9,3 litru v provedení Euro 6 s výkonem 265 kW (360 k) schopným provozu až na 100% bionaftu.

S motorem spolupracuje manuální převodovka s retardérem vybavená automatickým systémem řazení Scania Opticruise. I proto autobus postrádá spojkový pedál a řidič má na výběr ze tří výkonových módů, jimiž jsou standardní režim, ekonomický a pro maximální výkon.

Výhodou celkového zpracování modelu OmniExpress 3.20 je pak konstrukce ze svařované nerezivějící oceli, která by měla prodloužit životnost vozu.

Petr Kužma k výběru autobusu Scania OmniExpress 3.20 uvedl, že o něm rozhodla nejnižší nabídková cena spolu s propočtem celké ekonomiky provozu, čemuž velmi pomohlo i to, že je motor plně uzpůsoben pro bionaftu. Dalším důležitým faktorem pro volbu Scanie byly i dosavadní pozitivní zkušenosti s brněnským servisem švédské značky.

Spolupracujeme s TipCars.com
Česká firma je o krok blíž výrobě dronů v Rusku Česká firma je o krok blíž výrobě dronů v Rusku

Společnost Primoco chce své civilní bezpilotní letouny…

VIDEO: Osobní vlak na vodík není vzdálená budoucnost, v Česku už jeden jezdí VIDEO: Osobní vlak na vodík není vzdálená budoucnost, v Česku už jeden jezdí

Po českých kolejích jezdí vlak budoucnosti – Coradia…

Trump chystá vystoupení USA ze skupiny NAFTA Trump chystá vystoupení USA ze skupiny NAFTA

Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa…

Plzeňský Prazdroj znovu navýšil prodej, největší zájem je o ležáky a cider Kingswood Plzeňský Prazdroj znovu navýšil prodej, největší zájem je o ležáky a cider Kingswood

Plzeňský Prazdroj loni prodal v Česku a v cizině téměř 11…

 
Zdroj: Scania

Štítky Scania Autobusy Profi

 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Jsou SUV vážně pomalejší? Porovnání jejich dynamiky s příbuznými kombi Jsou SUV vážně pomalejší? Porovnání jejich dynamiky s příbuznými kombi

Potřetí srovnáváme příbuzná kombi s SUV a zjišťujeme,…

Rychlá jízda ve Velké Británii teď přijde na desetitisíce. Také omezují diesely Rychlá jízda ve Velké Británii teď přijde na desetitisíce. Také omezují diesely

Lidem cestujícím do Velké Británie lze doporučit, aby…

 






 
Jak se správně vyhýbat na kluzké vozovce? Víme, jak předejít problémům!

Jak se správně vyhýbat na kluzké vozovce? Víme, jak předejít problémům!

Dnes 18:59

Jak jsme se mohli sami nedávno přesvědčit, sníh a led nás mohou překvapit i na jaře. Dnes si ukážeme, jak se vyhnout problémům při vyhýbacím manévru.




Blesk.cz

Finále plesové sezóny? Za velké prachy valčík beznaděje

Finále plesové sezóny? Za velké prachy valčík beznaděje

Sezóna plesů skončila a opět se ukázalo, že i na velkých a prestižních bálech, jakým byl i ten Česko Slovenský v…

Opilecká jízda Miroslavy (31) stála život krásnou Míšu (†20): Soud poslal ženu do basy

Opilecká jízda Miroslavy (31) stála život krásnou…

Opilecká jízda Miroslavy F. (31), při níž zabila krásnou Michaelu Čajkovou (†20), nezůstala nepotrestána.…

 

iSport.cz

Kometa a LM? Nutné zlo, partnery ani fanoušky nezajímá, říká Zábranský

Kometa a LM? Nutné zlo, partnery ani fanoušky…

Automaticky se ziskem extraligového titulu připadlo Kometě právo startovat v příštím ročníku Ligy mistrů. Na…

LIGA NARUBY: Deliho opakovačka, sólo po čtyřech a konflikt v Hradci

LIGA NARUBY: Deliho opakovačka, sólo po čtyřech a…

Přestože Simon Deli se výrazně podepsal pod prohru Slavie se Zlínem, je hlavní postavou nového dílu pořadu Liga…

 

Reflex.cz

Je suis Bělobrádek aneb Co zůstalo skryto za radou k nalezení nového chlapa

Je suis Bělobrádek aneb Co zůstalo skryto za radou k…

Předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek pohoršil v rozhovoru pro The Student Times snad všechny české svobodné matky.…

Generálním ředitelem České televize bude i nadále Petr Dvořák

Generálním ředitelem České televize bude i nadále…

Generálním ředitelem České televize dnes Rada ČT na dalších šest let zvolila jejího současného šéfa Petra…