Scania Omniexpress 3.20 pro linku Brno – Hodonín

 

Společnost BORS Břeclav a.s. do své flotily nákladních vozidel a autobusů zařadila novou Scanii OmniExpress 3.20.

Společnost BORS Břeclav a.s. na začátku nového tisíciletí nahradila změnou názvu tradičního dopravce ČSAD Břeclav a pokračuje v provozování nákladní i osobní dopravy. Právě v osobní dopravě disponuje flotilou více než 130 autobusů pro městské, příměstské i dálkové linky.

Tato jihomoravská společnost nyní nasazuje nový meziměstský autobus Scania OmniExpress 3.20 ve svém typickém modrožlutém zbarvení na jednu ze svých nejvytíženějších linek na trase z Brna do Hodonína a zpět.

Petr Kužma, ředitel divize osobní dopravy u BORS Břeclav a.s. k potřebám této linky uvedl, že ji společnost provozuje od roku 2008 a v současnosti na ni nasazuje celkem devět kmenových velkokapacitních autobusů, z nichž je šest Scania Irizar i3 a tři jsou Iveco Arway. Z tohoto vozového portfolia jsou nejvytíženější právě vozy Scania, jejichž proběh překračuje 10.000 ujetých kilometrů za měsíc a za stejnou dobu je přepraveno 60 až 70 tisíc cestujících.

S ohledem na zkušenosti s vozy Irizar i4 na podvozcích Scania padla při výběru dalšího vozidla pro linku z Brna do Hodonína a zpět na 14,7 metrů dlouhý třínápravový autobus OmniExpress 3.20 s interiérem v provedení pro 64 sedících a 39 stojících cestující, jimž toto vozidlo poskytuje výkonnou klimatizaci, pohodlné sedačky s bezpečnostními pásy a kompletní informační systém.

Test: Scania Omniexpress 3.20 - Univerzální hráč

Scania OmniExpress 3.20 společnosti BORS Břeclav a.s. je vybavena přeplňovaným vznětovým šestiválcem o objemu 9,3 litru v provedení Euro 6 s výkonem 265 kW (360 k) schopným provozu až na 100% bionaftu.

S motorem spolupracuje manuální převodovka s retardérem vybavená automatickým systémem řazení Scania Opticruise. I proto autobus postrádá spojkový pedál a řidič má na výběr ze tří výkonových módů, jimiž jsou standardní režim, ekonomický a pro maximální výkon.

Výhodou celkového zpracování modelu OmniExpress 3.20 je pak konstrukce ze svařované nerezivějící oceli, která by měla prodloužit životnost vozu.

Petr Kužma k výběru autobusu Scania OmniExpress 3.20 uvedl, že o něm rozhodla nejnižší nabídková cena spolu s propočtem celké ekonomiky provozu, čemuž velmi pomohlo i to, že je motor plně uzpůsoben pro bionaftu. Dalším důležitým faktorem pro volbu Scanie byly i dosavadní pozitivní zkušenosti s brněnským servisem švédské značky.

Spolupracujeme s TipCars.com
Grenfell Tower může mít brzy pokračování, protipožárními testy neprošlo 60 budov Grenfell Tower může mít brzy pokračování, protipožárními testy neprošlo 60 budov

Protipožárním testům v Anglii dosud nevyhovělo 60…

Britové evakuovali vyhlídkové kolo London Eye kvůli nálezu nevybuchlé bomby z války Britové evakuovali vyhlídkové kolo London Eye kvůli nálezu nevybuchlé bomby z války

Vyhlídkové kolo London Eye bylo dnes krátce evakuováno…

Hegemonie Airbusu a Boeingu pomalu končí, o své místo bojují ostatní výrobci Hegemonie Airbusu a Boeingu pomalu končí, o své místo bojují ostatní výrobci

Končící aerosalon v Paříži se nesl především v duchu…

 
Zdroj: Scania

Štítky Scania Autobusy Profi

 







Doporučujeme
Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta? Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta?

Policista řídící provoz na křižovatce mnohé řidiče mate.…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Pneumatikáři zklamali. Kvůli nim nemůže jet Bugatti Chiron 300 mil za hodinu Pneumatikáři zklamali. Kvůli nim nemůže jet Bugatti Chiron 300 mil za hodinu

Chiron měl nelehký úkol – překonat Veyron. Prozatím však…

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125 Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který…

 






 
The War Rig: Šílený náklaďák ze Šíleného Maxe? Je to Tatra 815!

The War Rig: Šílený náklaďák ze Šíleného Maxe? Je to Tatra 815!

Dnes 19:20

Monstrum z posledního dílu Mad Maxe nápadně připomíná americké trucky. Cisternový náklaďák však nevznikl ze žádného peterbiltu nebo kenworthu, nýbrž z Tatry 815.




Blesk.cz

Pařila s princem Williamem, teď cestuje po Evropě! Podívejte se, jak si žije nestydatá modelka

Pařila s princem Williamem, teď cestuje po Evropě!…

Australská »topless modelka« Sophie Jean Taylor (24) si užívá života plnými doušky! V březnu pařila s princem…

Princ Harry se bude ženit? Meghan dostane prstýnek vyrobený z náramku Diany!

Princ Harry se bude ženit? Meghan dostane prstýnek…

A je to tady! Mladší královský synek, princ Harry (32), se rozhodl do toho praštit s přítelkyní Meghan Markle…

 

iSport.cz

Ngadeu s Kamerunem na Poháru FIFA končí. Postupují Německo a Chile

Ngadeu s Kamerunem na Poháru FIFA končí. Postupují…

Fotbalisté Německa a Chile postoupili na Poháru FIFA do semifinále. Němci vyhráli skupinu B po vítězství 3:1 nad…

SESTŘIH: Skvělá Kvitová! Otočila finále v Birminghamu a slaví titul

SESTŘIH: Skvělá Kvitová! Otočila finále v…

Petra Kvitová při druhém turnajovém startu po zranění ruky získala titul na trávě v Birminghamu. Sedmá nasazená…

 

Reflex.cz

Dámské genitálie, svině i ojebal. Který politik řekne jako první magické slůvko na č?

Dámské genitálie, svině i ojebal. Který politik…

Nezaujatý pozorovatel naší politické scény si už dávno musel položit otázku, který politik překročí magickou…

Japonci na vážkách. Povolí usednout na chryzantémový trůn ženě?

Japonci na vážkách. Povolí usednout na chryzantémový…

Třiaosmdesátiletý japonský císař Akihito na konci příštího roku ze zdravotních důvodů odstoupí ze své funkce.…