reklama


Scania Omniexpress 3.20 pro linku Brno – Hodonín

 

Společnost BORS Břeclav a.s. do své flotily nákladních vozidel a autobusů zařadila novou Scanii OmniExpress 3.20.

Společnost BORS Břeclav a.s. na začátku nového tisíciletí nahradila změnou názvu tradičního dopravce ČSAD Břeclav a pokračuje v provozování nákladní i osobní dopravy. Právě v osobní dopravě disponuje flotilou více než 130 autobusů pro městské, příměstské i dálkové linky.

Tato jihomoravská společnost nyní nasazuje nový meziměstský autobus Scania OmniExpress 3.20 ve svém typickém modrožlutém zbarvení na jednu ze svých nejvytíženějších linek na trase z Brna do Hodonína a zpět.

Petr Kužma, ředitel divize osobní dopravy u BORS Břeclav a.s. k potřebám této linky uvedl, že ji společnost provozuje od roku 2008 a v současnosti na ni nasazuje celkem devět kmenových velkokapacitních autobusů, z nichž je šest Scania Irizar i3 a tři jsou Iveco Arway. Z tohoto vozového portfolia jsou nejvytíženější právě vozy Scania, jejichž proběh překračuje 10.000 ujetých kilometrů za měsíc a za stejnou dobu je přepraveno 60 až 70 tisíc cestujících.

S ohledem na zkušenosti s vozy Irizar i4 na podvozcích Scania padla při výběru dalšího vozidla pro linku z Brna do Hodonína a zpět na 14,7 metrů dlouhý třínápravový autobus OmniExpress 3.20 s interiérem v provedení pro 64 sedících a 39 stojících cestující, jimž toto vozidlo poskytuje výkonnou klimatizaci, pohodlné sedačky s bezpečnostními pásy a kompletní informační systém.

Test: Scania Omniexpress 3.20 - Univerzální hráč

Scania OmniExpress 3.20 společnosti BORS Břeclav a.s. je vybavena přeplňovaným vznětovým šestiválcem o objemu 9,3 litru v provedení Euro 6 s výkonem 265 kW (360 k) schopným provozu až na 100% bionaftu.

S motorem spolupracuje manuální převodovka s retardérem vybavená automatickým systémem řazení Scania Opticruise. I proto autobus postrádá spojkový pedál a řidič má na výběr ze tří výkonových módů, jimiž jsou standardní režim, ekonomický a pro maximální výkon.

Výhodou celkového zpracování modelu OmniExpress 3.20 je pak konstrukce ze svařované nerezivějící oceli, která by měla prodloužit životnost vozu.

Petr Kužma k výběru autobusu Scania OmniExpress 3.20 uvedl, že o něm rozhodla nejnižší nabídková cena spolu s propočtem celké ekonomiky provozu, čemuž velmi pomohlo i to, že je motor plně uzpůsoben pro bionaftu. Dalším důležitým faktorem pro volbu Scanie byly i dosavadní pozitivní zkušenosti s brněnským servisem švédské značky.

Spolupracujeme s TipCars.com
Jan Hamáček: ČSSD vždy stavěla na solidním programu, o hnutí ANO se to říct nedá Jan Hamáček: ČSSD vždy stavěla na solidním programu, o hnutí ANO se to říct nedá

ČSSD představila svou novou dlouhodobou vizi s názvem…

Pentagon doporučí Trumpovi zostření boje proti terorismu Pentagon doporučí Trumpovi zostření boje proti terorismu

Revize strategie boje s terorismem, kterou pro prezidenta…

Čína se stává zbrojařskou velmocí, export směřuje hlavně do Asie a Afriky Čína se stává zbrojařskou velmocí, export směřuje hlavně do Asie a Afriky

Čína se postupně stává nejen hospodářskou, ale také…

Ani Sobotka v čele MPO snížení cen mobilních dat nepřinese, varují ekonomové Ani Sobotka v čele MPO snížení cen mobilních dat nepřinese, varují ekonomové

Premiér Bohuslav Sobotka jako dočasný šéf ministerstva…

 
Zdroj: Scania
 



reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
První snímky Škody Rapid po faceliftu: V porovnání s octavií se mění decentně První snímky Škody Rapid po faceliftu: V porovnání s octavií se mění decentně

Modernizované provedení obou verzí rapidu si zákazníci…

Cyklistku obtěžovali muži v dodávce. Neuvěříte, jak se jim pomstila! Cyklistku obtěžovali muži v dodávce. Neuvěříte, jak se jim pomstila!

Motorkář ve Velké Británii natočil konflikt mezi…

 






 
Pohon všech kol: Jak jezdit, abychom systém 4x4 nezničili?

Pohon všech kol: Jak jezdit, abychom systém 4x4 nezničili?

Včera

Auta s pohonem všech kol se stále častěji stávají terčem kupujících nových, ale i ojetých vozidel. Ale jak už to bývá, není pohon všech kol jako všech kol. Jak jezdit, abyste mu příliš neubližovali?




Blesk.cz

Moskva má nový web. Uvádí na pravou míru dezinformace v zahraničním tisku

Moskva má nový web. Uvádí na pravou míru…

Ruské ministerstvo zahraničí na svém oficiálním webu otevřelo rubriku věnovanou uvádění „falešných zpráv“ o…

Nejhorší prodloužení vlasů, jaké jste kdy viděli: Kvůli nekvalitnímu lepidlu má teď dívka plešku

Nejhorší prodloužení vlasů, jaké jste kdy viděli:…

Devatenáctileté studentce Holy Jane chtěla její maminka v dobré víře pomoci s jejími problémy s úzkostí a…

 

iSport.cz

Tottenham i Šachtar končí. Z Čechů slaví jen Brabec, Lyon dal sedm gólů

Tottenham i Šachtar končí. Z Čechů slaví jen Brabec,…

Ve 2. kole Evropské ligy končí týmy hned tří českých fotbalistů. Legia Varšava s Tomášem Necidem a Adamem…

Sport Magazín o Koukalové: Proč ji Češi milují? Je lidská a umí se bavit

Sport Magazín o Koukalové: Proč ji Češi milují? Je…

Úsměv na tváři. Triumfy. Ale i lidskost, přirozenost. To všechno z ní dělá aktuálně nejslavnější českou…

 

Reflex.cz

Slumy New Yorku na přelomu století: Miliony imigrantů, špína, chudoba a vraždy

Slumy New Yorku na přelomu století: Miliony…

Mezi roky 1900 a 1914 prošlo newyorským imigračním centrem na Ellis Islandu každý den v průměru přes 5000 lidí.…

V Číně milují Ivanku Trumpovou, desítky firem si požádalo o registraci výrobků s jejím jménem

V Číně milují Ivanku Trumpovou, desítky firem si…

Podnikatelé v Číně jsou zjevně daleko hbitější a progresivnější, než jejich konkurenti ve světě. V posledních…

 
 
reklama