Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva: Škoda goes Emotion, aneb co by, kdyby

Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
30 Fotogalerie
Diskuze (25)
Nejen vysokou užitnou hodnotou, poměrem ceny a výbavy nebo objemem zavazadelníku živ je člověk motorizovaný (Homo Motoricus, což si uvědomuje i domácí automobilka a v Ženevě prezentuje svá stylistická cvičení.

Heslo Škody na ženevském autosalonu 2009 zní: Škoda goes Emotion! Designéři představují stylistická cvičení naznačující, jak by mohla vypadat designová budoucnost vozů Škoda. Lifestylové koncepty jsou vystavěny na bázi současných Fabií.

Exteriér ovlivňují barvy a kontrastní plochy, výrazné prvky kol, ozdobné doplňky karoserie a dynamické grafické aplikace. Uvnitř se mění vzhled sedadel a přístrojových desek. Interiér ovlivňují kvalitní povrchové materiály a jejich tónování.

Koncepty Fabia Sport (má vyprovokovat zájem o Fabii RS?) a Fabia Scout (předskokan chystaného sériového provedení?) jsou novou lifestylovou interpretací malých Škodovek. Blízkost realitě umožňuje jednoduché a rychlé převedení těchto vizí do sériové výroby.

Další designové koncepty mají následovat.

Vstoupit do diskuze (25)