Škoda Fabia 2005: úsporný facelift

Škoda Fabia 2005: úsporný facelift

 
 

Škoda Auto zahajuje od pondělí 9. srpna 2004 po skončení celozávodní dovolené dodávky vozů Škoda Fabia v modernizovaném provedení nového modelového roku 2005. Vedle technických změn a úprav designu byl inovacím podroben také interiér.

Škoda Auto zahajuje od pondělí 9. srpna 2004 po skončení celozávodní dovolené dodávky vozů Škoda Fabia v modernizovaném provedení nového modelového roku 2005. Vedle technických změn a úprav designu byl inovacím podroben také interiér.

Změny v souvislosti s modelovým rokem 2005 se projevily na celém voze a jejich cílem bylo zatraktivnit a oživit nabídku této úspěšné modelové řady. Nejvýraznější změnou vnějšího designu inovované Fabie je nový přední nárazník. Od dosavadního se liší především oblejšími tvary a novým řešením otvorů pro vstup vzduchu ve spodní části. V krajních otvorech bylo rovněž vytvořeno místo pro mlhové světlomety, které mají nově kruhový tvar. Upravená byla také maska chladiče, kde byl změněn především tvar lamel mřížky masky. Došlo také k úpravě zadních skupinových světel, jejich nový design ještě více opticky rozšiřuje zadní část vozu.

K oživení vnějšího vzhledu přispívá i nová nabídka velkoplošných krytů kol, příp. nových kol z lehkých slitin. Rozšířená byla rovněž škála bezpříplatkových „uni“ barev, kterou budou tvořit: bílá Candy, červená Corrida, modrá Dynamic a zelená Petrol. Zákazník si může dále zvolit z celkem osmi metalických barev.

Velká pozornost byla věnována interiéru. Kompletně byl změněn jeho barevný sortiment s možností volby hned z několika barevných provedení, čímž došlo k oživění a k zatraktivnění vzhledu vnitřku vozu. Pro všechny potahové látky (kromě provedení Junior a RS) byly použity zcela nové druhy materiálů a barev. Došlo také k modifikaci přístrojové desky, která je vyrobena z kvalitního materiálu tzv. technologií „slush“, v současnosti běžně používané spíše ve vozech vyšších tříd. Upraven byl povrch přední části desky pod čelním sklem a zcela byla přepracována konstrukce kontrolních přístrojů, jejichž design více koresponduje s ostatními modely značky Škoda. Na přístrojové desce je rovněž osazen nový ergonomicky tvarovaný volant.

Upravena byla i nabídka výbav - v souvislosti s tím dochází ke změně názvu středního výbavového stupně Comfort na Ambiente. Škoda Fabia se tak v současnosti nabízí v těchto verzích výbavy: základní Junior a Easy, dále Classic, Ambiente a Elegance a sportovně laděná varianta RS. Standardní výbava byla rozšířená mimo jiné i o třetí hlavovou opěrku s tříbodovým bezpečnostním pásem vzadu uprostřed. Nabídka mimořádných výbav obsahuje také prvky jako například xenonové světlomety s automatickou regulací nastavení sklonu, parkovací senzor nebo navigační systém s dynamickým modulem, který nyní umožňuje komunikovat také v českém jazyce (ve spojení s novým navigačním CD ČR).

Doporučená prodejní cena vozů Fabia v provedení modelového roku 2005 začíná na českém trhu již od 224.900 Kč (model Fabia Junior 1.2 HTP/40 kW), základní cena modelu Fabia Easy je 247.900 Kč a verze Fabia Classic 1.2 HTP/40 kW - 262.900 Kč. Škoda Fabia je i nadále, jako jeden z mála vozů ve své třídě nabízen ve třech verzích karoserie – hatchback, sedan a kombi.

Spolupracujeme s TipCars.com
Stane se Dvořák nejdéle vládnoucím ředitelem ČT? Do rekordu mu chybí 30 měsíců Stane se Dvořák nejdéle vládnoucím ředitelem ČT? Do rekordu mu chybí 30 měsíců

Rada České televize bude dnes odpoledne rozhodovat o tom,…

Tři procenta Čechů byla při internetových platbách okradena, tvrdí Eset Tři procenta Čechů byla při internetových platbách okradena, tvrdí Eset

Při platbách přes internet byla okradena tři procenta…

Stavba metra D má začít u nákupního centra na Pankráci Stavba metra D má začít u nákupního centra na Pankráci

Stavba trasy pražského metra D by měla začít na pozemku…

 
Zdroj: Škoda Auto

Štítky Škoda Malé vozy Fabia Nové modely Design

 

Tapety








Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Jsou SUV vážně pomalejší? Porovnání jejich dynamiky s příbuznými kombi Jsou SUV vážně pomalejší? Porovnání jejich dynamiky s příbuznými kombi

Potřetí srovnáváme příbuzná kombi s SUV a zjišťujeme,…

Rychlá jízda ve Velké Británii teď přijde na desetitisíce. Také omezují diesely Rychlá jízda ve Velké Británii teď přijde na desetitisíce. Také omezují diesely

Lidem cestujícím do Velké Británie lze doporučit, aby…

 




Brisk RS 01 WRC: Neslavný osud pětisetkoňové fabie. Proč nikdy pořádně nejela? Brisk RS 01 WRC: Neslavný osud pětisetkoňové fabie. Proč nikdy pořádně nejela?

Před bezmála deseti lety se zrodilo soutěžní kupé na…

Idiot ve Fabii blokoval hasičskou cisternu. Naschvál, nebo ji jenom neviděl? Idiot ve Fabii blokoval hasičskou cisternu. Naschvál, nebo ji jenom neviděl?

Sami všichni dobře víte, co dělat, když ve zpětném…

 



 
BMW M550d přichází. Co přináší nafta, šest válců a čtyři turba?

BMW M550d přichází. Co přináší nafta, šest válců a čtyři turba?

Dnes 08:51

Také řada 5 se dočkala naftového šestiválce se čtyřmi turby, poprvé představeného v řadě 7. Motor nabídne 294 kW a 760 N.m.




Blesk.cz

Neposedná Křížková: 3 měsíce po porodu se vrátila na obrazovky!

Neposedná Křížková: 3 měsíce po porodu se vrátila na…

Na mateřské dovolené se Lucie Křížková (32), dříve Váchová, moc dlouho nezdržela. Pouhé tři měsíce po porodu…

Vanesa (13) vypadla z 8. patra! Zázrakem přežila, po měsíci se stalo něco nečekaného

Vanesa (13) vypadla z 8. patra! Zázrakem přežila, po…

Nebohá Vanesa (13) vypadla nešťastně z 8. patra neobývané bytovky v chátrajícím komplexu ve…

 

iSport.cz

TOP zajímavosti z NHL: Polák bavil novináře. Neměl jsem si hrát na Orra, řekl

TOP zajímavosti z NHL: Polák bavil novináře. Neměl…

Góly, body, čísla. Zámořská NHL se přímo topí ve statistikách, experti tlačí informace ze všech stran a není…

Slavia slyšela pískot, Tvrdík se omlouval. Zklamali jsme, řekl Šilhavý

Slavia slyšela pískot, Tvrdík se omlouval. Zklamali…

Poprvé v soutěžním zápase jako trenér Slavie poznal, co je to porážka. Jaroslav Šilhavý byl po úterním…

 

Reflex.cz

Emmu Watson šmíruje celý svět s Tomem Hanksem v čele. The Circle ukazuje, jak si nás zotročí sociální sítě

Emmu Watson šmíruje celý svět s Tomem Hanksem v…

Děsí vás, že je kamera vašeho notebooku neustále zapnutá a Facebook si dokáže zjistit i to, o čem se vám zdá?…

Nejsem oligarcha a žádná média nevlastním, brání se označení Andrej Babiš

Nejsem oligarcha a žádná média nevlastním, brání se…

Vicepremiér Andrej Babiš (ANO) odmítl zařazení mezi oligarchy, kteří v Česku nakupují noviny k upevnění svého…