Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Fabia Scout na českém trhu: Krátký skaut za 313.900,- Kč

Diskuze (10)
Společně s faceliftem Škody Fabia se představilo i modernizované provedení Fabia Scout. Vyrábí se nově i s karoserií hatchback a nyní míří na český trh. Základní cena s motorem 1,2 TSI je 313.900,- Kč.

Po příchodu standardní Fabie a Fabie RS se nyní na český trh dostává i Fabia Scout. Nabídka nejmenší modelové řady je tak kompletní. S faceliftem se rozšiřuje portfolio Scout o krátkou pětidveřovou Fabii Scout, která tak bude sekundovat dosud nabízené Fabii Combi Scout a Roomsteru Scout.

Facelift pro Scout znamená v zásadě to samé co pro běžnou Fabii – tedy elegantnější masku se zploštělým spodkem, dvoumodulové světlomety pozměněného tvaru a nový volant, přístrojový štít a ovládací panel ventilace. Od standardní Fabie se Scout odlišuje nejen koly s nižším profilovým číslem, ale i výrazněji tvarovaným nárazníkem s malými kulatými mlhovkami (nebo alternativně diodovými světly pro denní svícení), společným i pro sportovní provedení RS. Ochranné ližiny nadále zůstávají spíše naznačené, avšak zejména v tmavé metalíze je výsledný SUV efekt atraktivní.

Scout představuje nejvyšší úroveň výbavy pro Fabii (nebereme-li v potaz Fabii RS) a nabízí se se čtyřmi motorizacemi: zážehovým turbomotorem 1,2 TSI o výkonu 63 nebo 77 kW a turbodieselem 1,6 TDI se 66 nebo 77 kW. Základní tříválec 1,2 HTP i úspornější 55kW provedení 1,6 TDI lze vybírat jen po výbavu Elegance.

Standardem jsou čtyři airbagy, automatická klimatizace Climatic, tempomat, centrální zamykání s dálkovým ovladačem a sklopným klíčkem a elektrické stahování oken. V základu jsou i 16palcová kola Arktos a černostříbrný střešní nosič.

Připlatit je potřeba za rádio (od 5.500,- Kč), okenní airbagy (+7.200,- Kč) nebo ESP (+16.800,- Kč). V nabídce je i například navigační systém Amundsen (+13.700,- Kč).

Škoda Fabia Scout - Ceny na českém trhu (květen 2010)
Zážehové motory1,2 TSI Start1,2 TSI1,6 TDI CR1,6 TDI CR
Převodovka5M5M (7DSG)5M5M
Zdvihový objem [cm3]1197119715981598
Válce/ventily4/24/24/44/4
Největší výkon [kW/min-1]63/480077/500066/420077/4400
Největší toč. mom. [Nm/min-1]160/1500–3500175/1550–4100230/1500–2500250/1500–2500
Max. rychlost [km/h]177191 (189)176188
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,710,1 (10,2)12,610,9
Komb. spotřeba [l/100 km]5,25,3 (5,3)4,24,2
Cena Classic [Kč]249.900,-284.900,-345.900,-365.900,-
Cena Ambiente [Kč]264.900,-299.900,-360.900,-380.900,-
Cena Sportline [Kč]289.900,-324.900,-385.900,-405.900,-
Cena Elegance Start [Kč]304.900,-339.900,-400.900,-420.900,-
Cena Scout [Kč]313.900,-348.900,-409.900,-429.900,-

I na Fabii Scout se vztahuje akce TSI Start, kdy je motor 1,2 TSI ve slabším provedení zvýhodněn o 10 tisíc Kč (standardní ceníková cena je od 323.900,- Kč). Příplatek za převodovku DSG pro silnější TSI je 35 tisíc Kč. Fabia Combi Scout je o 15 tisíc Kč dražší než hatchback.

Diskuze (10)
Avatar - Mikesus
23. 5. 2010 09:23
Re: "Lineární! diesel
Tak to si mě fakt rozesmál. :yes:
Nicméně, tím, že cigaretový kouř je mnohem více rakovinotvorný, není ho potřeba tolik, jako sazí z dieselu. Opravdu neumím říct, jaký je poměr, to fakt nedokáži.
Tedy až mi lidi přestanou hulit pod nos, přestanu jim pouštět saze před auto.
21. 5. 2010 14:31
Re: "Lineární! diesel
>:D
Avatar - Slavek-TDM
21. 5. 2010 11:21
Re: "Lineární! diesel
Nekourim 7 let, takze ja jsem se polepsil... A navic, abys za zivot udela tolik karcinogenu co jedno auto za rok, to bys musel mit cvanho v hube i ve spani a pri soulozeni >:D - coz uznavam, ze nekomu muze pripadat rajcovni...
Avatar - Mikesus
20. 5. 2010 20:20
Re: "Lineární! diesel
Na světě je víc kuřáků než dieselů. A cigaretový kouř je mnohem více karcinogenní než výfukové plyny z dieselu. Tedy pokud chceš nadávat na diesely, měl bys začít nejdříve u horšího zdroje.
Tedy pokud jsou majitelé starších dieselů prasata, pak jsou i všichni kuřáci prasata a ještě horší.
20. 5. 2010 07:20
Re: "Lineární! diesel
Ešte keby si tušil, čo ten lineárny priebeh momentu v praxi znamená...